Vooruit, ietwat lullig voor de ananas, maar je was ver genoeg. Het was de Romeinse grenslinie, de Limes.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:11 schreef DiviFilius het volgende:
Ik hoop namelijk van wel, had er namelijk nog 1 bewaard waarvan ik bijna zeker was dat ie goed was, namelijk de Hunnebedden..
Godfried Bomans over Marlene Dietrich als ik het goed hebquote:Op donderdag 1 februari 2007 04:54 schreef tong80 het volgende:
Wie zei : 'Ik wou dat mijn vrouw één zo'n been had'
Nee, maar idd wel een komiekquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:23 schreef TradeMarkie het volgende:
begrafenis van Tommy Cooper?
Die stonden niet echt bekend als "shocking"quote:
Helemaal goed!quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:02 schreef Homdeck het volgende:
Volgens mij heeft John Cleese dat gezegd over een ander monty python lid. Zal chapman geweest zijn dan.
5 van de 6 waren Engelsquote:Op donderdag 1 februari 2007 09:02 schreef Neleos het volgende:
Die stonden toch ook niet echt als "Engels" bekend?
PMI84 +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:30 schreef PMI84 het volgende:
Pepsi
PhysicsRules +1quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Albanie,
Servie
Griekenland
Bulgarije
Met berekenen van landsgrenzen????quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:45 schreef PhysicsRules het volgende:
Waar houdt het wiskundige vakgebied Topologie zich mee bezig?
Onee, das topografiequote:Op donderdag 1 februari 2007 09:48 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Met berekenen van landsgrenzen????
Ik ookquote:
Neequote:Op donderdag 1 februari 2007 11:06 schreef WooZ het volgende:
differentieren?
Kijk, dat is andere koekquote:
Ik wil het wetenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik laat de andere vragen openstaan, tenzij jullie graag het antwoord willen horen.
ik was in de war met een andere oorlogquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:18 schreef PhysicsRules het volgende:
HP is van 1914
Complexe getallen / Algebra??quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:49 schreef PhysicsRules het volgende:
Dan maar een andere wiskundige vraag, misschien wat bekender.
Hoe heet het wiskundige principe dat gebruikt wordt om de wortel van negatieve getallen te kunnen berekenen, of, preciezer, om het volgende te kunnen doen:
x2 = -1
Er zijn twee mogelijke antwoorden die ik goedreken.
Eén goed.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:23 schreef Mark het volgende:
De avonden
Return of the Avonden
Son of the avonden
De topologie is de tak van de wiskunde die zich bezighoudt met eigenschappen van objecten die bewaard blijven bij het vervormen (zonder scheuren of plakken) ervan. (Aldus Wikipedia)quote:
Je was me net voor met mijn uitleg, dus je krijgt een punt van mequote:
Ik had hem lief is 2, Vierde Man maakt 3.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:25 schreef RoofingBurner het volgende:
De vierde man ook natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |