volgensmij waren dat geen kinderboekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:01 schreef PhysicsRules het volgende:
steven king? nee toch...
Ik ben wel eens langs een tv-serie gezapt waar kinderen bij een kampvuur griezelverhalen vertellen. is het die? Dan heb ik er sowieso geen naam bijquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Amerikaan, kinder boeken , griezelverhalen , tv serie over zijn boeken
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:03 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
volgensmij waren dat geen kinderboeken![]()
Nee, die is het nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik ben wel eens langs een tv-serie gezapt waar kinderen bij een kampvuur griezelverhalen vertellen. is het die? Dan heb ik er sowieso geen naam bij
Dat klopt maar wil toch graaag nog een naam horenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:09 schreef PMI84 het volgende:
Hij is van Fear Street, weet zijn naam alleen niet
Smith??quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Zijn voornamen Robert Lawrence achternaam begint met een S
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef DiviFilius het volgende:
Sting ?
Dat is vast goed, aangezien er verder niets kanquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:24 schreef DiviFilius het volgende:
Stine ?
ik heb Stink ook nog overwogen, maar dat leek me onwaarschijnlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:25 schreef PMI84 het volgende:
[..]
Dat is vast goed, aangezien er verder niets kan![]()
Dan had hij vast een pseudoniem aangenomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:25 schreef PhysicsRules het volgende:
stink
quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:24 schreef DiviFilius het volgende:
Stine ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |