wtf wat was e aan de hand danquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:41 schreef -skippybal- het volgende:
Ik zat net ( om iets 11.15 tot 00.00) in de trein, en ik moest gewoon op de trap ziten omdat het zo tyfus druk was![]()
Om die tijd![]()
Zat ik daar met m'n bier, ik voelde me net een zwerver![]()
quote:
Helemaal niks!! Gewoon een normale dubbeldekkert van Arnhem naar Utrechtquote:
ja die heb ik ook wel eens maar nog nooit zo druk gezienquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:43 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Helemaal niks!! Gewoon een normale dubbeldekkert van Arnhem naar Utrecht![]()
Het was trouwens van Utrecht naar Arnhem...quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die heb ik ook wel eens maar nog nooit zo druk gezien
quote:Op donderdag 1 februari 2007 01:44 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en q_B, wist je al dat de ronde van Spanje van 2009 in die gare provincie van je start?
dan helemaal, en dan moet je ook nog eens al die trappen beklimmen daar op dat tijdelijk stationquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het was trouwens van Utrecht naar Arnhem...
Ja die zijn echt kutterdekutquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan helemaal, en dan moet je ook nog eens al die trappen beklimmen daar op dat tijdelijk station![]()
en dan die trappen naar de stad danquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja die zijn echt kutterdekut
En dat moet ik dus meestal elke dag minimaal 2 kwwer doen
Kan me niet echt interesserenquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:44 schreef -skippybal- het volgende:
Oh en q_B, wist je al dat de ronde van Spanje van 2009 in die gare provincie van je start?
Ook niet dat ik op dit moment aan een soort van metal zitquote:
wat daarin tegen wel boeit is wat is het tweede verschilquote:
Dat jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 01:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat daarin tegen wel boeit is wat is het tweede verschil
en wat is dat rare metalen ding![]()
cokequote:Op donderdag 1 februari 2007 01:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat jaHier erger ik me dus echt kapot aan
Ehm........... Nopequote:Op donderdag 1 februari 2007 01:51 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ook niet dat ik op dit moment aan een soort van metal zit![]()
sltipje in het midden!quote:
Sünd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |