Die site van dat ding uit Hgvquote:
ik zag het ook al jaquote:
Nah, misschien komt ie ooit nog wel uit constructionquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:44 schreef Tezz het volgende:
Doe ik eens een keer net alsof ik handig met internet ben doe ik het fout![]()
![]()
![]()
sorry
Fascinerend individu ben je.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nee opeens ist dood hier... komt door de teer ofzo
tsja wat zal ik zeggen.... sommige mensen zijn nou eenmaal geniaalquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Fascinerend individu ben je.
Een url als nickname en een UI gemaakt voor de goden.
Ben je Chuck Norris?
Waar heb je dat nu weer vandaan Pezu!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:52 schreef PeZu het volgende:
Hoe Grumpy ben jij?
Blije grumpy
"Grumpy, hoezo grumpy? Ik ben nooit grumpy!" horen we je denken. Jij vindt dat je helemaal niet grumpy bent en als dat wel zo is, dan is daar ook echt een reden voor. Zo heeft iedereen wel eens een 'bad hair day', zakt je gezicht nu eenmaal wat uit als je weer een jaartje verder bent, is het wat moeilijker om dat extra pondje na de feestdagen weg te krijgen, ga je steeds meer op je moeder lijken en kijkt je man soms met zwijmelende blikken naar frisse, jonge meiden op de televisie. Als je nu nog niet grumpy wordt van deze opsomming dan is dat best knap.
Of knaagt het een beetje, maar zet je je er gewoon overheen omdat het nu eenmaal zo is? Ook dat is knap. Maar het is misschien ook wel een beetje gezond om grumpy te zijn hoor! Zeker als een 'bad hair day' hebt, je gezicht wat uitzakt als je weer een jaartje verder bent, als je dat extra pondje na de feestdagen moeilijker weg krijgt, je steeds meer op je moeder gaat lijken en je man met zwijmelende blikken naar frisse, jonge meiden op de televisie kijkt...
die site is ook wel erg retroquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:47 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
check http://atari-shop.nl/retroshop/ volgens mij in nederland
ik deed een testquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waar heb je dat nu weer vandaan Pezu!
You loved itquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik deed een test
maar ik werd gedwongen
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat ik ga doen???
Ik ga neuken jongens!
Toedels!
Laat de cactus heel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
Weet je wat ik ga doen???
Ik ga neuken jongens!
Toedels!
Hij moet helemaal niets zeggen. Hij moet me NU nemen, nu, nu, nu. Jaaaahaaa!quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niets zeggen. Hij moet me NU nemen, nu, nu, nu. Jaaaahaaa!
.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:57 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
mmmm ik moet w88 vrouwtje werkt over....
quote:
quote:
Arrogantiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |