ook sega was vet, overigens kost hiero in de gameshop een sega nog maar 25 euro, enne alle spellen die je je maar kunt bedenken zijn er, shaquille B-bal, ecco the dolphin enz enz-quote:
eccoquote:
Sega is nog te krijgen? Onze 2 zijn een beetje kapotquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
ook sega was vet, overigens kost hiero in de gameshop een sega nog maar 25 euro, enne alle spellen die je je maar kunt bedenken zijn er, shaquille B-bal, ecco the dolphin enz enz-
Absoluut een betere party console dan de psx destijds, al had ik al snel de multitap ontdekt en zo met zijn 4en fifa´en en dat ging op een enkele framedrop best goedquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:13 schreef Tyler..Durden het volgende:
n64 is voor als je met die homeboys bent.
die zoog apenbalen op de rotsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nee sega deed ik niet aan... wel ooit een atari met pacman, crossbow, quirk en nog een zooi spellen
Enchede gameshop 25 euro met 2 controllers, geen geld!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sega is nog te krijgen? Onze 2 zijn een beetje kapotEn de spellen ook
Ik mis het
Mweheh, dat speelde ik altijd bij een of ander blut negertje een paar straten verder.quote:
tweede hands welquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Sega is nog te krijgen? Onze 2 zijn een beetje kapotEn de spellen ook
Ik mis het
Atariquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:14 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
nee sega deed ik niet aan... wel ooit een atari met pacman, crossbow, quirk en nog een zooi spellen
Maar daar woon ik nietquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Enchede gameshop 25 euro met 2 controllers, geen geld!
atari was een beetje jammerquote:
Ja maar dalijk krijg ik dan net zon verrotte als die ik hier heb liggenquote:
Hoogeveen, en nog nooit van een gameshop gehoordquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is het zo ver weg? Waar woon je, mssn dat daar ook een gameshop is...
Dat is juist leukquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dalijk krijg ik dan net zon verrotte als die ik hier heb liggen![]()
ja da's kut. Maar Hoogeveen heeft vast ook een gameshop. Zelfs hier in Valkenswaard is er eentje!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:17 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja maar dalijk krijg ik dan net zon verrotte als die ik hier heb liggen![]()
Ja, nee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is juist leukIk heb hiero ook nog 2 verrotte ps2´s liggen, leuke projectjes om om te bouwen enzo
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef Tyler..Durden het volgende:
Vinden jullie het ook niet merkwaardig dat Humberto Tan een blanke man is gevangen in een zwart lichaam? Welke neger zegt nou "enerverend".
Ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja da's kut. Maar Hoogeveen heeft vast ook een gameshop. Zelfs hier in Valkenswaard is er eentje!
ik ga ff voor je zoeken Monumentoquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord
valkenswaard jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja da's kut. Maar Hoogeveen heeft vast ook een gameshop. Zelfs hier in Valkenswaard is er eentje!
oh nee was vaalsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
valkenswaard ja
leuk is als je daar heen gaat voor een weekje weg en je eindigt in drenthe![]()
Valkenswaard heeft de meeste kroegen per hoofd van de bevolking. Dus voor een weekendje weg moet je hier zijn!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
valkenswaard ja
leuk is als je daar heen gaat voor een weekje weg en je eindigt in drenthe![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Mn ouders gaan trouwens deze zomer wel naar Valkenswaard op vakantieIk blijf thuis tho
Center Parcs of camping of hotel?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Mn ouders gaan trouwens deze zomer wel naar Valkenswaard op vakantieIk blijf thuis tho
Wij kunnen niet echt ver weg met een gehandicapte, als zij temninste onderweg een keer wil plassen ofzoquote:
Zal wel center parcs zijn dan, k zou denken Landalquote:
Vertel eens iets meer..quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe heette dat spel op de n64 ook alweer waar je met monsters steden kapot kon raggen.
Dat was boemlauw.![]()
niksquote:
Gehandicapt zusje of broertje?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wij kunnen niet echt ver weg met een gehandicapte, als zij temninste onderweg een keer wil plassen ofzo
Centerparcs de Kempervennen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zal wel center parcs zijn dan, k zou denken LandalCamping iig niet en hotel niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |