is ie nog bezig?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben blij als dat kutplaystationspel uitgespeeld is. Mag ik eindelijk ook weer eens tv kijken.
Nou ja. Lang leve het internet.
Per ongeluk de playstation slopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik ben blij als dat kutplaystationspel uitgespeeld is. Mag ik eindelijk ook weer eens tv kijken.
Nou ja. Lang leve het internet.
blij toe , geeft zon rotzooi en stank in de kamerquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:56 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
is echt geen drol op teevee
ja maar dan kan ik zelf ook niet meer spyro-enquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Per ongeluk de playstation slopen.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
is ie nog bezig?
noob
dat spel is zo uitgespeeld joh
![]()
resident evil 4quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
welk playstation spel
Spyroquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik zelf ook niet meer spyro-en
Resident Evil 4quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
welk playstation spel
Ik vind het een beetje van de homoseksuelen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Wel okay hoor, die film
spyro RULES! Heb 2 oude (van de ps1) en eentje voor op de ps2. Joepie!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
Spyro![]()
![]()
![]()
--> gaat direct alle dozen weer uitpakken om spyro ergens te vinden
ja toen ze out was gegaan had hij daar gewoon misbruik van moeten nemen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje van de homoseksuelen.
En nou ophouden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik neuk konijnen.
1 okequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
saai beter verdoe je je tijd met het spelen van MGS 1, 2 of 3
ben niet zo'n goeie sniperquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
saai beter verdoe je je tijd met het spelen van MGS 1, 2 of 3
gewoon een tweede ps kopen... kost niks op marktplaatsquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
spyro RULES! Heb 2 oude (van de ps1) en eentje voor op de ps2. Joepie!![]()
Maar ja, ik krijg de kans niet hier...![]()
helemaal mee eensch.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:01 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
binnenkort ff wat psone spellen op mn psp gooien FF9, spyro, croc, rayman, crash ..... als ik erzo overnadenk heeft de psone gewoon betere spellen gehad dan de pstwo
oh dan heb ik het verkeerde spel voor denk ik. Ik zal eens in de spellenkist gaan graaienquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Daar is haast geen gesnipe, meestal maar een half uurtje gesnipe in het hele spel
zoooooo herkenbaar.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:03 schreef Tezz het volgende:
[..]
helemaal mee eensch.
Maar ja, toen ik die ps1 kocht (vroeger, toen de vissen nog op het land liepen) had ik ook veel meer tijd om te spelen! Hele nachten en weekenden gingen er aan. Nu moet ik wassen poetsen werken strijken eten koken kind verzorgen man plezieren (! da's leuk)
jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat dom ook om zo´n ding weg te doen, ik heb mijn psx nog gewoon netjes in de kast staan met een aantal klassiekers, te noemen: Spyro, tekken, MGS, syphon filter 1 en spiderman!
ZOMGquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:05 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
behalve dat man plezieren dan
hahahaha ik wilde het net zeggen (was je profiel aan het checken)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:05 schreef Krijnskiekjes.tk het volgende:
[..]
behalve dat man plezieren dan
Homos zijn grappigquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje van de homoseksuelen.
Ik ken veel mensen die de PSX hebben ingeruild voor de PS2, overigens ook wel begrijpelijk maar toch blijft het een leuk apparaat om zo nu en dan aan te sluiten, overigens als toevoeging op het lijstje heb ik ook nog het super spel: Team buddies!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja![]()
had ik je vijf jaar geledne maar gekend, dan had je me dat toen moeten vertellen![]()
Als je een vagina bezit wel ja.quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als je een vagina bezit wel ja.
ja ik moet afhaken hoor Team Buddies? Nooit van gehoord....quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen die de PSX hebben ingeruild voor de PS2, overigens ook wel begrijpelijk maar toch blijft het een leuk apparaat om zo nu en dan aan te sluiten, overigens als toevoeging op het lijstje heb ik ook nog het super spel: Team buddies!
Dom nu bedenk ik me heel watquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik moet afhaken hoor Team Buddies? Nooit van gehoord....
Mijn toppers van de PSX waren (zijn) spyro, een hele reeks Final Fantasy, Abe, Rayman, Resident Evil en Tomb Raider
abequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja ik moet afhaken hoor Team Buddies? Nooit van gehoord....
Mijn toppers van de PSX waren (zijn) spyro, een hele reeks Final Fantasy, Abe, Rayman, Resident Evil en Tomb Raider
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Als je een vagina bezit wel ja.
88e post.![]()
Segaquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een beetje persoon met een redelijke jeugd deed vroeger super marios smash brothers op de n64.
En pwnde iedereen met Goldeneye.
en Zeldaquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Een beetje persoon met een redelijke jeugd deed vroeger super marios smash brothers op de n64.
En pwnde iedereen met Goldeneye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |