Scherpquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:09 schreef Fixxxer het volgende:
Hoe groot zijn jouw poten dan wel niet?
of hoe klein van die gozerquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:09 schreef Fixxxer het volgende:
Hoe groot zijn jouw poten dan wel niet?
Denk dat dat wel meevalt, volgens mij issie één gróte pootquote:
legerkistjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb maat 38, mijn vriend 45,...hij blijft mooi met zijn poten van mijn laarzen af.
En ja, ik vind het wel een beetje gek als een man dat doet...
Nee. TS kwam dit verhaal tegen op een ander forum en wilde dat met ons delen.quote:
hhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:13 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat een uber gaylord.
Goeie reactiequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:50 schreef misslady83 het volgende:
[..]
hhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
nee die is te passe voor deze uber topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goeie reactie![]()
Net als dit hele topic. Kon niet gewoon op het tina forum blijven?![]()
Ik heb geen legerkistjesquote:
TTFquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:08 schreef boem-dikkie het volgende:shiiiit, wat de fok is dat voor fag boy
best truequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Timooon het volgende:
wat een blubbertopic man.
een "hakje" van 5/6 cm, en jij bent van het vrouwelijke geslacht? en hij werkt zijn geslachtsdeel nog steeds omhoog als hij tegenover je staat?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:53 schreef covie het volgende:
"gelukkig laat hij mijn laarzen met naaldhakken wel staan"
![]()
Als mijn vriend het waagt om ook maar 1 keer mijn laarzen aan te trekken. Dan vind hij straks zijn volledige kledingkast (met inhoud) in de voortuin, en is het voor mijn over
![]()
Het begint met laarzen, het eindigt met siliconenborsten.
.... je zou het niet uitmaken om een _andere_ reden?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:09 schreef PoedelieWoepsie het volgende:
O my, wtfik zou het gelijk hebben uitgemaakt
jongens kunnen niet op hakken lopen
dan vernielen ze mijn laarzen
![]()
O jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:24 schreef Timooon het volgende:
[..]
.... je zou het niet uitmaken om een _andere_ reden?![]()
Je bedoelt dat zij doet alsof zij een man is als zij bij haar is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:00 schreef Snever het volgende:
Ooit aan gedacht dat hij 's avonds misschien een vrouw is?
Of mits veel bier.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik vind het wel lachen. Zou het ook doen, wanneer er een weddenschap aan verbonden zit.![]()
Nu is mijn vraag hoe kom jij op het lumineuze id om op de viva site te gaan kijken je hebt wel lef dat moet ik je na gevenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef misslady83 het volgende:
kwas even op t viva forum en toen las ik het volgende onderwerp dat zowel stupid als hilarisch is
Misschien een gek onderwerp, maar weet ook niet wat ik er mee aan moet. Mijn vriend draagt mijn laarzen wel eens. Nu zal dat vast wel eens vaker gebeuren, maar hij draagt ze ook gewoon op straat. Het zijn wel redelijk normale laarzen (wel echt vrouwelijk) met een hakje van 5/6 cm, maar onder een lange broek merk je er hhaast niks van zegt ie. Ik vind het aan de ene kant wel een spannend gebeuren, maar aan de andere kant ook wel een beetje raar. Zouden jullie het goedvinden en tot hoe ver kan ie gaan ? Ik moet zeggen dat sommige laarzen hem best mooi staan, maar gelukkig laat ie mijn laarzen met naaldhakken wel staan.
Hoe nu verder ?
is het niet ongelovelijk stupid maar hilarisch tegelijk?haaaaaaaaaaaaaaaaaahaa![]()
tsja meerdere forums doen het wel voor mij, moet ik perse alleen bij fok blijven dan tsssssquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:54 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
Nu is mijn vraag hoe kom jij op het lumineuze id om op de viva site te gaan kijken je hebt wel lef dat moet ik je na geven![]()
is Fok! niet genoeg voor je![]()
hahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:50 schreef murp het volgende:
ik draag in huis mn vriendin der roze crocks
JAquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:26 schreef misslady83 het volgende:
[..]
moet ik perse alleen bij fok blijven dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |