Als Henk een volwassen vent is, zie ik het probleem niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:38 schreef Jasza het volgende:
Echt goed is dat niet, als het straks misgaat dan zal Henkie niet zo blij meer zijn met Tommie.
Nou, ik vind Henk wel iemand die veel om zijn familie geeftquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:40 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Als Henk een volwassen vent is, zie ik het probleem niet.
Stewardessquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:41 schreef M0NTANA het volgende:
Heb geen foto, is een stewardess, dus zal wel blond zijn.
Hoorde het vandaag pas, best slim aangepakt van onze Belgische vriend!
Toch geen wat?quote:
Ach, met van Marwijk en van Bommel heeft het ook goed uitgepaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch geen wat?.
Oh oh Tom, dat gaat problemen geven aan de ontbijt tafel.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
410 zal wel boos zijn als ze dit horen, zij zullen vast denken dat hun troetelbeertje Mauro Rosales niet speelt door de relatie an Tom de Mul met de dochter van Hen ten Cate, dat worden boze bandieri's!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:52 schreef M0NTANA het volgende:
410 zal wel boos zijn als ze dit horen, zij zullen vast denken dat hun troetelbeertje Mauro Rosales niet speelt door de relatie an Tom de Mul met de dochter van Hen ten Cate, dat worden boze bandieri's!
Noodlanding? Of ben je een metal-fan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch geen wat?.
Oh oh Tom, dat gaat problemen geven aan de ontbijt tafel.
Geen metal, zo heten ze alleen maar, maar daar ga ik dus heen jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Noodlanding? Of ben je een metal-fan?
Dat zei ik in t begin ook altijd tegen mn schoonvader zodat hijgeen moeilijke vragen ging stellen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:18 schreef Freak187 het volgende:
De Mul heeft geen relatie met de dochter van HTC. Ze zijn alleen bevriend.
En wat is die Koeman weer lekker bezig he?
Ajax.nlquote:Ajax contracteert Mitchell Donald
Amsterdam, 01 feb 2007
Ajax heeft jeugdspeler Mitchell Donald gecontracteerd. De Ajacied tekende een contract tot en met 30 juni 2011.
Mitchell Donald, die op 10 december 1988 werd geboren, begon bij Ajax in de E1 en is dit jaar bezig aan zijn negende seizoen bij de club. Afgelopen maand was de middenvelder met de selectie van Henk ten Cate mee op trainingskamp naar Zuid-Afrika.
Omdat Internazionale niet in lichtblauwe shirts speelt, pannekoek!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:12 schreef Luco het volgende:
Lijkt niet
En waarom geen licht-blauwe shirts?
Wat een geweldig motiverend compliment, "Je valt niet uit de toon, je bent behoorlijk tweebenig en je hebt een behoorlijke handelingssnelheid."quote:'Mitchell is behoorlijk tweebenig en heeft een behoorlijke handelingssnelheid. Hij valt absoluut niet uit de toon', liet technisch directeur Martin van Geel toen al weten.
Maar het zou mooier zijn als het lichtblauwe shirts waren van Feyenoord, en Davids die speler ok echt doormidden haaldequote:Op donderdag 1 februari 2007 12:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Omdat Internazionale niet in lichtblauwe shirts speelt, pannekoek!![]()
Ik speelde tegen Feyenoord (FIFA07) en Edgar Davids scoorde de 0-1, voor Feyenoord dus.
Gelukkig wel gewonnen, laat het een voorbode zijn!![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:23 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een geweldig motiverend compliment, "Je valt niet uit de toon, je bent behoorlijk tweebenig en je hebt een behoorlijke handelingssnelheid."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |