Lijkt me dan.quote:-------------Stekelenburg-------------
Ogararu--Heitinga--Vermaelen--Urby
-------Gabri--------------Davids------
-----------------Sneijder---------------
---De Mul---Huntelaar---Leonardo--

Manu is jonger + goedkoper.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Acathla het volgende:
Ik snap ook niet waarom Manucharyan mag blijven en Rosenberg verkocht wordt. Wat heeft Manucharyan nu gepresteerd?

Waar kan ik tekenen?quote:

henk@ajax.nlquote:

Nee, hij's bij een trainingsweek gehaald, das wat anders.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk:
-----------------------------Stekelenburg-----------------------------
Ogararu--------Heitinga-------Vermaelen------Emanuelson
-----------Gabri-----------------------------------Davids-------------
--------------------------------Sneijder--------------------------------
De Mul----------------------Huntelaar-------------------Leonardo
Wel opvallend dat Donald blijkbaar al bij de A-selectie is gehaald.

Dat lijkt me onderdeel van het 'meevoetballen' zoals HtC dat wil. Huntelaar moet aanspeelpunt worden, en de rest moet in de gaten duiken die hij creeert of Huntelaars positie innemen. Of het werkt is een tweede.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:46 schreef Chadi het volgende:
Wat me opvalt in de spits is dat Huntelaar helemaal aan de zijlijn zit.. en dat de andere vleugel spitsen maar wat aanrommelen

Zo vaak heeft ie ook nog niet gespeeld he, snuggere.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Acathla het volgende:
Ik snap ook niet waarom Manucharyan mag blijven en Rosenberg verkocht wordt. Wat heeft Manucharyan nu gepresteerd?

Is alleen lastig bij het verdedigen want dan loop je als spits telkens uit positie!quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat lijkt me onderdeel van het 'meevoetballen' zoals HtC dat wil. Huntelaar moet aanspeelpunt worden, en de rest moet in de gaten duiken die hij creeert of Huntelaars positie innemen. Of het werkt is een tweede.

Idd, ook tegen Groningen zag ik hem regelmatig opeens als enige voorhoede speler ergens op de vleugel een voorzet geven aan iemand, terwijl hij daar natuurlijk zelf had moeten staan..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:58 schreef Black-Death het volgende:
Ach alleen de Mul is een echte buitenspeler. Je moet denk ik twee echte buitenspelers hebben voordat dat systeem werkt.. Maar ik zie HUntelaar idd ook vaak waar hij niet hoort eigenlijk

Krijgt hij nu zoveel opdrachten dan? Volgens mij is er niemand die dat weet, alleen HtC en de spelers. En Huntelaar heeft gewoon een vorm dip zoveel is duidelijk. Hij is teveel opgehemeld de laatste tijd. Hij moet gewoon in de luwte staan en alleen aan voetballen denken.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:05 schreef Nashje het volgende:
Klaas krijgt teveel opdrachten mee van Henk. Zoals al zo vaak gezegt is, moet je die jongen zonder opdrachten het veld in sturen.

Komt omdat ie bij het verdedigende werk de positie van de buitenspelers overnam en daardoor bij bal bezit op de verkeerde plek stond.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ook tegen Groningen zag ik hem regelmatig opeens als enige voorhoede speler ergens op de vleugel een voorzet geven aan iemand, terwijl hij daar natuurlijk zelf had moeten staan..
Ergens klopt er iets niet met het positie spel, hetis al stom dat KJH zoveel moet werken, maar laat hem dan iig een beetje spits zijn...

Ik vind het niet bevorderend dat hij constant aan de zijlijn staat. Hij moet de spits zijn en alleen bij uitzondering aan de zijlijn komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Krijgt hij nu zoveel opdrachten dan? Volgens mij is er niemand die dat weet, alleen HtC en de spelers. En Huntelaar heeft gewoon een vorm dip zoveel is duidelijk. Hij is teveel opgehemeld de laatste tijd. Hij moet gewoon in de luwte staan en alleen aan voetballen denken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |