abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:26:47 #226
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45882391
quote:
-------------Stekelenburg-------------
Ogararu--Heitinga--Vermaelen--Urby
-------Gabri--------------Davids------
-----------------Sneijder---------------
---De Mul---Huntelaar---Leonardo--
Lijkt me dan.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_45882420
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Acathla het volgende:
Ik snap ook niet waarom Manucharyan mag blijven en Rosenberg verkocht wordt. Wat heeft Manucharyan nu gepresteerd?
Manu is jonger + goedkoper.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:27:52 #228
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45882434
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Lijkt me dan.
Waar kan ik tekenen?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:28:41 #229
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_45882460
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:27 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waar kan ik tekenen?
henk@ajax.nl
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:29:17 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45882482
Laten we hopen op een flinke sprint van Ajax en een doorzettende dip van PSV .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45882558
Wie heeft trouwens het stuk over Davids gelezen in de nieuwe Sportweek?

Was echt een heel postief, bijna propagandistisch, artikel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_45882597
Moeten er alleen geen verdedigers geblesseerd worden tijdens de match tegen Feyenoord.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_45882762
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk:

-----------------------------Stekelenburg-----------------------------

Ogararu--------Heitinga-------Vermaelen------Emanuelson

-----------Gabri-----------------------------------Davids-------------
--------------------------------Sneijder--------------------------------

De Mul----------------------Huntelaar-------------------Leonardo

Wel opvallend dat Donald blijkbaar al bij de A-selectie is gehaald.
Nee, hij's bij een trainingsweek gehaald, das wat anders.
pi_45883005
Wat me opvalt in de spits is dat Huntelaar helemaal aan de zijlijn zit.. en dat de andere vleugel spitsen maar wat aanrommelen
pi_45883170
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:46 schreef Chadi het volgende:
Wat me opvalt in de spits is dat Huntelaar helemaal aan de zijlijn zit.. en dat de andere vleugel spitsen maar wat aanrommelen
Dat lijkt me onderdeel van het 'meevoetballen' zoals HtC dat wil. Huntelaar moet aanspeelpunt worden, en de rest moet in de gaten duiken die hij creeert of Huntelaars positie innemen. Of het werkt is een tweede.
pi_45883288
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:26 schreef Acathla het volgende:
Ik snap ook niet waarom Manucharyan mag blijven en Rosenberg verkocht wordt. Wat heeft Manucharyan nu gepresteerd?
Zo vaak heeft ie ook nog niet gespeeld he, snuggere.
pi_45883334
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:51 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat lijkt me onderdeel van het 'meevoetballen' zoals HtC dat wil. Huntelaar moet aanspeelpunt worden, en de rest moet in de gaten duiken die hij creeert of Huntelaars positie innemen. Of het werkt is een tweede.
Is alleen lastig bij het verdedigen want dan loop je als spits telkens uit positie!
pi_45883422
Ach alleen de Mul is een echte buitenspeler. Je moet denk ik twee echte buitenspelers hebben voordat dat systeem werkt.. Maar ik zie HUntelaar idd ook vaak waar hij niet hoort eigenlijk
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:00:46 #239
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45883501
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:58 schreef Black-Death het volgende:
Ach alleen de Mul is een echte buitenspeler. Je moet denk ik twee echte buitenspelers hebben voordat dat systeem werkt.. Maar ik zie HUntelaar idd ook vaak waar hij niet hoort eigenlijk
Idd, ook tegen Groningen zag ik hem regelmatig opeens als enige voorhoede speler ergens op de vleugel een voorzet geven aan iemand, terwijl hij daar natuurlijk zelf had moeten staan..

Ergens klopt er iets niet met het positie spel, hetis al stom dat KJH zoveel moet werken, maar laat hem dan iig een beetje spits zijn...
Get woke, go broke!
pi_45883546
tvp
pi_45883653
Klaas krijgt teveel opdrachten mee van Henk. Zoals al zo vaak gezegt is, moet je die jongen zonder opdrachten het veld in sturen.
pi_45883748
Dat er nou nog steeds mensen zijn die niet weten waar die bijnaam kakkerlakken vandaan komt
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_45883764
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:05 schreef Nashje het volgende:
Klaas krijgt teveel opdrachten mee van Henk. Zoals al zo vaak gezegt is, moet je die jongen zonder opdrachten het veld in sturen.
Krijgt hij nu zoveel opdrachten dan? Volgens mij is er niemand die dat weet, alleen HtC en de spelers. En Huntelaar heeft gewoon een vorm dip zoveel is duidelijk. Hij is teveel opgehemeld de laatste tijd. Hij moet gewoon in de luwte staan en alleen aan voetballen denken.
lollig
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:09:28 #244
166273 Consigliere
Welke kleur traktor hedde gij?
pi_45883772
Er is (na) voetbal Nog meer...

Check [AKQ] Snelquizzen in Toernooivorm
Il Capo di Tutti Capi
Fok!'s Raadheer
pi_45883796
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, ook tegen Groningen zag ik hem regelmatig opeens als enige voorhoede speler ergens op de vleugel een voorzet geven aan iemand, terwijl hij daar natuurlijk zelf had moeten staan..

Ergens klopt er iets niet met het positie spel, hetis al stom dat KJH zoveel moet werken, maar laat hem dan iig een beetje spits zijn...
Komt omdat ie bij het verdedigende werk de positie van de buitenspelers overnam en daardoor bij bal bezit op de verkeerde plek stond.
pi_45883831
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:09 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Krijgt hij nu zoveel opdrachten dan? Volgens mij is er niemand die dat weet, alleen HtC en de spelers. En Huntelaar heeft gewoon een vorm dip zoveel is duidelijk. Hij is teveel opgehemeld de laatste tijd. Hij moet gewoon in de luwte staan en alleen aan voetballen denken.
Ik vind het niet bevorderend dat hij constant aan de zijlijn staat. Hij moet de spits zijn en alleen bij uitzondering aan de zijlijn komen.
pi_45884002
Speelt Heitinga nu mee? Ik hoorde dat hij geschorst was?
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:15:56 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45884005
HIj speelt helemaal niet zo slecht, hij werkt hard, wint veel duels en geeft dus ook redelijk veel assists, maar hij komt helemaal niet meer tot scoren omdat hij dus teveel andere dingen moet doen.

Snap wel dat het de Ajax manier is, maar haal zo'n jongen dan niet. Vorig jaar was het "ga het veld op en scoor" en dat deed hij dan ook..
Get woke, go broke!
pi_45884041
Het is een dilemma.

* Of we willen het typische Ajax spel:
Dat is wat Henk nu nastreeft. In deze manier van spelen is de spits haast ondergeschikt aan de middenvelders. In de gloriejaren van Van Gaal, waar dit systeem tot in perfectie werd uitgevoerd, waren de spitsen vooral de balvaste 'kaatsers' en de middenvelders (voornamelijk de '10) de afmakers.
De spitsen van Van Gaal waren Kluivert, Kanu en Ronald de Boer. Dat zijn allemaal meer 'voetballers' dan afmakers. Het is niet voor niets dat in die jaren 'middenvelders' Bergkamp en Litmanen de topscorers werden.
Je ziet nu onder Ten Cate hetzelfde gebeuren. Huntelaar moet meer in dienst van het elftal spelen. Dit zorgt ervoor dat de '10', Sneijder of Perez, veel meer scoort en Huntelaar minder.

* Of we willen een loerende en scorende Huntelaar
Dit is niet het typische Ajax-spel. Wij verlagen allemaal naar de Huntelaar van vorig seizoen. Maar dat gaat blijkbaar niet samen met attractief en aanvallend spel. Vorig seizoen speelden we veel vaker oppertunistisch en ongeorganiseerd. Huntelaar loerde in de spits en wachtte zijn kansen af. Dit werkte, want dat 'loeren' is zijn sterktste punt, veel meer dan meevoetballen.

Volgens mij probeert Ten Cate nu het een beetje te combineren. Huntelaar laten meevoetballen EN scoren. Of dat gaat werken vraag ik me af...
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:18:13 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45884084
Nou, het werkt in het geval KJH dus gewoon niet, ook als Ajax 10 keer sterker was dan de tegenstander scoorde hij nog niet....
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')