abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 februari 2007 @ 13:53:17 #201
144006 chacama
Ondernemend!
pi_46005755
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:48 schreef Moonah het volgende:
Och die Ive....
Dat lijkt me zó moeilijk Cattie, wéten dat jij hem met je borst tevreden kunt stellen, maar het niet 'mogen' omdat je anders hebt afgesproken. Sterkte ermee hoor!

Die Thieske toch. Net echt aan één stuk door huilenhuilenhuilen. Niets hielp. Lopen niet, wiegen niet, zingen niet, afleiden niet, tiet niet (naja, uiteindelijk wel...), .. het lijkt wel of we terug bij af zijn. Zo was het begin vorige week ook.
Ik ga maar niet met hem naar buiten. het is toch geen mooi wer.
Hij is nu gelukkig in de box in slaap gevallen, maar als hij buiten zo'n huilbui krijgt vind ik dat wel erg lastig...

Goh, hoe doen moeders met twéé kinderen dat als er eentje, of nog erger twee tegelijk , ziek zijn...

Linda, fijn dat het weer beter gaat met Eva.
papa's, opa's oma's en later hoop je dat ze al naar school gaan zodat je de zieke voldoende aandacht kunt geven. Maar wat ik van mijn moeder begreep was het nooit makkelijk. Ik merkte er weinig van. Was namelijk degene die ziek op de bank lag. Dus die aandacht kreeg ik wel.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:54:31 #202
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46005795
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef chacama het volgende:
Ik merkte er weinig van. Was namelijk degene die ziek op de bank lag. Dus die aandacht kreeg ik wel.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 5 februari 2007 @ 13:57:31 #203
108648 cattie
lieve moeder
pi_46005875
quote:
Op maandag 5 februari 2007 13:48 schreef Moonah het volgende:
Och die Ive....
Dat lijkt me zó moeilijk Cattie, wéten dat jij hem met je borst tevreden kunt stellen, maar het niet 'mogen' omdat je anders hebt afgesproken. Sterkte ermee hoor!

Die Thieske toch. Net echt aan één stuk door huilenhuilenhuilen. Niets hielp. Lopen niet, wiegen niet, zingen niet, afleiden niet, tiet niet (naja, uiteindelijk wel...), .. het lijkt wel of we terug bij af zijn. Zo was het begin vorige week ook.
Ik ga maar niet met hem naar buiten. het is toch geen mooi wer.
Hij is nu gelukkig in de box in slaap gevallen, maar als hij buiten zo'n huilbui krijgt vind ik dat wel erg lastig...

Goh, hoe doen moeders met twéé kinderen dat als er eentje, of nog erger twee tegelijk , ziek zijn...

Linda, fijn dat het weer beter gaat met Eva.
Dat is idd erg lastig, dat ik hem wel te vreden kan stellen, maar niet mag. Ik voelde me ook erg schuldig naar hem toe.

Wat vervelend dat Thies zo van slag was! Erg vermoeiend voor jou ook!

Het lijkt me sowieso een hele kunst, meerdere kinderen hebben. Nu heb ik alleen Ive en kan ik er altijd voor hem zijn, maar bij meerdere kindjes moeten ze de aandacht delen...
pi_46008968
De aandacht verdelen vind ik 9 van de 10 keer niet moeilijk. Lis is heel makkelijk en daardoor krijgt Morris niet perse minder aandacht. En als hij aan het spelen is of in bed ligt, kan ik weer heerlijk met haar spelen en knuffelen. Alleen, heel soms, is het lastig. Als de een moet eten en de ander iets van me wil. Maar dan moet ie maar even wachten. Dat hoort ook bij opvoeden denk ik dan maar
Oh ja, er is ook nog een papa die kan helpen met aandacht verdelen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46009580
Ik hoop dat jullie er snel doorheen zijn Cattie!
  maandag 5 februari 2007 @ 16:09:59 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_46010073
voor Thies, wat rot zeg moonah.
en Ive, ik hoop ook dat het snel went cattie

en meerdere kindjes vind ik wel zwaar ja, veel zwaarder als toen met Liam alleen, maar het went ook wel evengoed, je groeit daar ook in. en tegen de tijd dat ezra echt mobiel wordt gaat Liam al naar school, dat scheelt vind ik.
stormy waters...
sailin'
  maandag 5 februari 2007 @ 16:36:09 #207
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46011017
quote:
Op zondag 4 februari 2007 13:20 schreef lcicle het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik vind dit boekje wel wat voor jou.. Weet niet of je het kent?
Ik ken het niet maar ga wel op zoek effe kijken enzo Tnx!

Moonah: *hugs* voor Thiesie! En cattie ook sterkte en succes!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  maandag 5 februari 2007 @ 16:37:23 #208
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46011054
Ohja de Bumbo is volgens de fysiotherapeute niet slecht mits 't lijdende voorwerp goed het hoofdje op kan houden. Verder net zo behandelen als de wipper. Niet te lang er in laten liggen en nooit alleen in de kamer laten in zo'n ding.
Iedere golf van de zee,
pi_46011206
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:36 schreef Neuk het volgende:
Ik ken het niet maar ga wel op zoek effe kijken enzo Tnx!
Het is een boekje van M.I.L.K. vol met (hele mooie) zwart/wit foto's. Geen tekeningen of iets dergelijks, gewoon heel 'volwassen'. Veel babyboeken zijn zo suikerzoet. Heel leuk voor baby's, maar meestal bekijk je zo'n boek van jezelf als je volwassen bent.
Vandaar dat ik het zelf ook heb
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46011387
Kun je een baby van ruim 7 weken al een neusspray en hoestdrank geven?
  maandag 5 februari 2007 @ 16:59:11 #211
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_46011821
Icicle: is het wel zo'n boek waar ik het eerste plukje haar van Brent kwijt kan? Dat zoek ik nl! En ik heb het nog steeds niet afgeknipt (het is zelfs al helemaal verkleurd )

ik zit te wachten op foto's van Milo
Iedere golf van de zee,
pi_46013565
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:59 schreef Neuk het volgende:
Icicle: is het wel zo'n boek waar ik het eerste plukje haar van Brent kwijt kan? Dat zoek ik nl!
Yess! Envelopje voor haarlok en daarboven is ruimte voor een voet en handafdruk.

Merlijn hééft niet eens haar
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_46015217
quote:
Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef Stiekemurd het volgende:
Kun je een baby van ruim 7 weken al een neusspray en hoestdrank geven?
je hebt van die kleine pompjes waarmee je het snot uit het neusje kan slurpen
ze liggen/hangen naast de speentjes, in de winkel

wel oppassen dat je je kind niet vacuüm trekt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_46015287
quote:
Op maandag 5 februari 2007 15:35 schreef snoopy het volgende:
De aandacht verdelen vind ik 9 van de 10 keer niet moeilijk. Lis is heel makkelijk en daardoor krijgt Morris niet perse minder aandacht. En als hij aan het spelen is of in bed ligt, kan ik weer heerlijk met haar spelen en knuffelen. Alleen, heel soms, is het lastig. Als de een moet eten en de ander iets van me wil. Maar dan moet ie maar even wachten. Dat hoort ook bij opvoeden denk ik dan maar
Oh ja, er is ook nog een papa die kan helpen met aandacht verdelen
Ik wilde er trouwens nog even aan toevoegen dat ik natuurlijk ook regelmatig met het zweet op mijn rug sta in sommige situaties. Maar dat had ik al met 1 kind, dus wat dat betreft is er niet veel veranderd
Ik had me er zo ontzettend op ingesteld dat het zwaar zou zijn, dat het eigenlijk best meeviel.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 5 februari 2007 @ 19:16:33 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_46016309
stiekemurd, ja dat kan. zoutoplossing en je hebt van bisolvon hoestdruppes die ook voor zuigelingen zijn. sterkte!
stormy waters...
sailin'
pi_46020062
Thanks Belaan!
Ga meteen ff sprayen... ze maakt zelfs geluidjes bij. We hebben alleen hoestdrank van VSM...
  maandag 5 februari 2007 @ 20:50:53 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_46020129
die van VSM ken ik niet, staat er niks over in de gebruiksaanwijzing?
stormy waters...
sailin'
pi_46020186
Heb ik niet meer. Gebruik die voor Benthe altijd. Bisolvon vond ze niet te haggelen, en VSM is ze dol op
pi_46020229
Op doosje staat vab 0 tot 1 jaar 5 druppels, maar ja...
  maandag 5 februari 2007 @ 20:54:29 #220
24188 Belana
kloon van belana
pi_46020267
is het deze ? die mag dus bij zuigelingen

ze zetten het er niet op als het niet kan hoor
stormy waters...
sailin'
pi_46020341
jup
gewoon doen? hoestje is een beetje nasty aan het worden...
  maandag 5 februari 2007 @ 20:57:38 #222
24188 Belana
kloon van belana
pi_46020403
ik zou het doen ja, als je het in huis hebt
stormy waters...
sailin'
pi_46020463
ok thanks
  maandag 5 februari 2007 @ 20:59:23 #224
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46020467
quote:
Op zondag 4 februari 2007 15:29 schreef dutchie het volgende:
Gebruikt iemand van jullie de Difrax fopspeen? Gister bij de reunie van de gym kwam er weer zo'n gruwelverhaal voorbij. 1 van de babies had de speen ingeslikt. En dat was niet de eerste van de groep. Het gaat om dat vlinderspeentje. Ik vind het doodeng, kind was blauw aangelopen. Gelukkig was papa er net op tijd bij.
Reactie van Difrax: kan gebeuren.

En dan maken jullie je druk over een stukje brood.

Gelukkig gebruiken wij geen speen. Kendahl moet er niets van hebben en het gaat prima zo zonder. Duimen doet hij maar terloops.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 5 februari 2007 @ 21:41:25 #225
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_46022038
Moonah, hoe is het nu inmiddels met jou en Thies?

Cattie, wat een rotsituatie zeg. Ive heeft natuurlijk zijn sensor die hem zegt dat er bij jou melk te halen is, hij is anders gewend.
Succes ermee.

Op mijn werk is kinkhoest gesignaleerd, morgen maar even de ha. bellen wat wijsheid is, inentingen zijn pas na 1 jaar goed werkzaam toch?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')