papa's, opa's oma's en later hoop je dat ze al naar school gaan zodat je de zieke voldoende aandacht kunt geven. Maar wat ik van mijn moeder begreep was het nooit makkelijk. Ik merkte er weinig van. Was namelijk degene die ziek op de bank lag. Dus die aandacht kreeg ik wel.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:48 schreef Moonah het volgende:
Och die Ive....
Dat lijkt me zó moeilijk Cattie, wéten dat jij hem met je borst tevreden kunt stellen, maar het niet 'mogen' omdat je anders hebt afgesproken. Sterkte ermee hoor!
Die Thieske toch. Net echt aan één stuk door huilenhuilenhuilen. Niets hielp. Lopen niet, wiegen niet, zingen niet, afleiden niet, tiet niet (naja, uiteindelijk wel...), .. het lijkt wel of we terug bij af zijn. Zo was het begin vorige week ook.
Ik ga maar niet met hem naar buiten. het is toch geen mooi wer.
Hij is nu gelukkig in de box in slaap gevallen, maar als hij buiten zo'n huilbui krijgt vind ik dat wel erg lastig...
Goh, hoe doen moeders met twéé kinderen dat als er eentje, of nog erger twee tegelijk, ziek zijn...
Linda, fijn dat het weer beter gaat met Eva.
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:53 schreef chacama het volgende:
Ik merkte er weinig van. Was namelijk degene die ziek op de bank lag. Dus die aandacht kreeg ik wel.
Dat is idd erg lastig, dat ik hem wel te vreden kan stellen, maar niet mag. Ik voelde me ook erg schuldig naar hem toe.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:48 schreef Moonah het volgende:
Och die Ive....
Dat lijkt me zó moeilijk Cattie, wéten dat jij hem met je borst tevreden kunt stellen, maar het niet 'mogen' omdat je anders hebt afgesproken. Sterkte ermee hoor!
Die Thieske toch. Net echt aan één stuk door huilenhuilenhuilen. Niets hielp. Lopen niet, wiegen niet, zingen niet, afleiden niet, tiet niet (naja, uiteindelijk wel...), .. het lijkt wel of we terug bij af zijn. Zo was het begin vorige week ook.
Ik ga maar niet met hem naar buiten. het is toch geen mooi wer.
Hij is nu gelukkig in de box in slaap gevallen, maar als hij buiten zo'n huilbui krijgt vind ik dat wel erg lastig...
Goh, hoe doen moeders met twéé kinderen dat als er eentje, of nog erger twee tegelijk, ziek zijn...
Linda, fijn dat het weer beter gaat met Eva.
Ik ken het niet maar ga wel op zoek effe kijken enzoquote:Op zondag 4 februari 2007 13:20 schreef lcicle het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind dit boekje wel wat voor jou.. Weet niet of je het kent?
Het is een boekje van M.I.L.K. vol met (hele mooie) zwart/wit foto's. Geen tekeningen of iets dergelijks, gewoon heel 'volwassen'. Veel babyboeken zijn zo suikerzoet. Heel leuk voor baby's, maar meestal bekijk je zo'n boek van jezelf als je volwassen bent.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:36 schreef Neuk het volgende:
Ik ken het niet maar ga wel op zoek effe kijken enzoTnx!
Yess!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:59 schreef Neuk het volgende:
Icicle: is het wel zo'n boek waar ik het eerste plukje haar van Brent kwijt kan? Dat zoek ik nl!
je hebt van die kleine pompjes waarmee je het snot uit het neusje kan slurpenquote:Op maandag 5 februari 2007 16:47 schreef Stiekemurd het volgende:
Kun je een baby van ruim 7 weken al een neusspray en hoestdrank geven?
Ik wilde er trouwens nog even aan toevoegen dat ik natuurlijk ook regelmatig met het zweet op mijn rug sta in sommige situaties. Maar dat had ik al met 1 kind, dus wat dat betreft is er niet veel veranderdquote:Op maandag 5 februari 2007 15:35 schreef snoopy het volgende:
De aandacht verdelen vind ik 9 van de 10 keer niet moeilijk. Lis is heel makkelijk en daardoor krijgt Morris niet perse minder aandacht. En als hij aan het spelen is of in bed ligt, kan ik weer heerlijk met haar spelen en knuffelen. Alleen, heel soms, is het lastig. Als de een moet eten en de ander iets van me wil. Maar dan moet ie maar even wachten. Dat hoort ook bij opvoeden denk ik dan maar![]()
Oh ja, er is ook nog een papa die kan helpen met aandacht verdelen
quote:Op zondag 4 februari 2007 15:29 schreef dutchie het volgende:
Gebruikt iemand van jullie de Difrax fopspeen? Gister bij de reunie van de gym kwam er weer zo'n gruwelverhaal voorbij. 1 van de babies had de speen ingeslikt.En dat was niet de eerste van de groep. Het gaat om dat vlinderspeentje. Ik vind het doodeng, kind was blauw aangelopen. Gelukkig was papa er net op tijd bij.
Reactie van Difrax: kan gebeuren.
En dan maken jullie je druk over een stukje brood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |