quote:Op zondag 4 februari 2007 09:51 schreef Neuk het volgende:
Ik heb nog geen leuk babyfotoboek gezien. Hoop er 1 op de 9-maandenbeurs te scoren.
ja hoorquote:Op zondag 4 februari 2007 13:09 schreef Vivi het volgende:
Is het normaal dat mijn kind nooit huilt?
Ik bedoel, soms zegt ie "Ieh-ieh", en dan heeft ie een natte broek of honger, en that's it
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:09 schreef Vivi het volgende:
Is het normaal dat mijn kind nooit huilt?
Ik bedoel, soms zegt ie "Ieh-ieh", en dan heeft ie een natte broek of honger, en that's it
quote:Op zondag 4 februari 2007 13:22 schreef milagro het volgende:
[..]
kind is amper een week en je praat al in termen als 'nooit'
quote:Op zondag 4 februari 2007 18:33 schreef poemojn het volgende:
Huilen is ook een laat hongersignaal Vivi, misschien reageer je te snel.Fijn voor hem.
Oke, hij is plm. 3 kilo dus dan is 90 cc te veel toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:14 schreef linda856763 het volgende:
O lekker dan Vivi, heb ik ook gehad, zo'n stomme kraamverzorgster. 7 flesjes op een dag, met veel te veel cc's daarin, en maar pushen en proppen. Eva wist niet waar ze het moest laten...
reken het zelf anders ff na: 150 cc * gewicht van Dean in kilo's. Dat is de hoeveelheid cc's die Dean zou moeten hebben.
Hij kreeg 7 voedingen van 90 cc..niet dat hij die allemaal opdronk hoor, waar ik dan ook weer ongerust over werd, want hij "had honger" volgens mevrouwquote:Op zondag 4 februari 2007 19:23 schreef Belana het volgende:
als je uit gaat van de 3 kilo, dan is de berekening 3 kilo X 150cc en dan delen door het aantal voedingen (6 neem ik aan?) dan zit je op 75 cc per fles vivi.
Thanks Belaanquote:Op zondag 4 februari 2007 19:28 schreef Belana het volgende:
nou, die berekening die ik net geef is de "standaard" bij flesvoeding. vraag het nog even na bij je vk, voor ik rare dingen zeg. die standaard ligt zelfs tussen de 120 en de 150 cc als je het mij vraagt. dus ik heb wel het idee dat Dean te veel kreeg ja.
Ja, ik heb daar ook lak aan hoor. Beter 1 x te veel gebeld dan te weinigquote:Op zondag 4 februari 2007 19:32 schreef Belana het volgende:
daar zijn ze voor hoorIk heb heel wat afgebeld de eerste week
niet te veel zorgen maken, als het nu weer rect gezet wordt is er ws niks aan het handje. hij slaapt nu natuurlijk veel omdat ie zo verzadigd is. lekker in overleg blijven met de vk.
Belana, Bix gaf mij ooit de tip een stuk brood in de hand te geven. (Korstje) Dan sabbelen ze net zo lang tot er iets doorslikbaarsquote:Op zondag 4 februari 2007 10:12 schreef Belana het volgende:
Die Jet, lekker een broodje eten
Ik heb dat bij ezra wel met een droog broodje gedaan van de week omdat ie slecht at en dat wel wilde eten. Maar alleen in hele kleine stukjes, want anders stikt ie er dus echt zowat in.
Ik baal daar zo van, ligt het nou alleen aan mijn angst?
Ja maar vond jij dat niet eng dan? dat je echt aan zo'n kindje staat te schudden en hij nog niet wakker wordt?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef snoopy het volgende:
Lis sliep ook als een tierelier die eerste weken. Die moest ik ook echt wakker maken voor voedingen. Net een marmotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |