Ik heb nu weer een nieuw ezelsbruggetje bedacht, 15 januari was hij 15 weken, dat is makkelijker tellen dan vanaf 2 oktober!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:57 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ja, ik begin ook te vergeten hoeveel weken Fons weer is.
Ik hou het op drie maand en een half dus.Tellen per halve maand.
Hier ook zo.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:06 schreef Tamea het volgende:
Ik heb de eerste 3 maanden in weken geteld en sindsdien in maanden.
Nee! Maar erg leuk dat hij achteruit hamstert!quote:Had ik al gezegd dat Finn nu twee tandjes heeft en heel hard probeert te kruipen?
Meen je dat nou? Er is nog hoop!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:12 schreef lcicle het volgende:
[..]
Geloof me, dan is er écht nog hoop!![]()
Feli!Gaat veeeeel te snel he!
Vivi, wat een keuteltje
Als je nou een liga probeert. DAt valt zo uit elkaar als ze dat in de mond hebben.quote:Op zondag 4 februari 2007 10:12 schreef Belana het volgende:
Die Jet, lekker een broodje eten
Ik heb dat bij ezra wel met een droog broodje gedaan van de week omdat ie slecht at en dat wel wilde eten. Maar alleen in hele kleine stukjes, want anders stikt ie er dus echt zowat in.
Ik baal daar zo van, ligt het nou alleen aan mijn angst?
Ik kan me heel goed voorstellen dat Ezra een kindje is dat er wat langer over doet om door te hebben wat hij moet doen met stukjes en kruimeltjes. Misschien is hij er over een maand wel aan toe, hij hoeft nog niets he!quote:Op zondag 4 februari 2007 10:12 schreef Belana het volgende:
Die Jet, lekker een broodje eten
Ik heb dat bij ezra wel met een droog broodje gedaan van de week omdat ie slecht at en dat wel wilde eten. Maar alleen in hele kleine stukjes, want anders stikt ie er dus echt zowat in.
Ik baal daar zo van, ligt het nou alleen aan mijn angst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |