BMT? Extreme?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:08 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik heb in Engeland een lekkere gehad met allerlei soorten salami en chorizo. Hebben ze die ook in NL, op de foto's hierboven zie ik het niet staan nl.
Ik heb even op de Engelse site gekeken. Het is de Spicy Italianquote:
Erg lekker, vooral warmquote:Spicy Italian: Genoa salami, pepperoni, and standard vegetables.
Volgens mij overalquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef tcr het volgende:
In A'dam kunnen ze (ala Quiznos) grillen, wie weet waar nog meer? (ik kom te weinig in andere Subway's).
Weet niet hoe groot jouw maag is, maar als ik een footlong op heb, heb ik meestal wel genoeg...quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef Badabingea het volgende:
Moet alleen eerlijk zeggen dat het niet echt vult.
Ik nie, ik heb na 15 minuten weer honger. Maar dat heb ik met alles wat ik eetquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:02 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Weet niet hoe groot jouw maag is, maar als ik een footlong op heb, heb ik meestal wel genoeg...
Dus heeft het weinig met Subway te makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:05 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik nie, ik heb na 15 minuten weer honger. Maar dat heb ik met alles wat ik eet![]()
Die grills (In Engeland althans, geen idee of ze die in NL ook hebben) zijn echt bizar. Binnen 10 seconden is je broodje alsof ie 10 minuten in de over heeft gezetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |