gister niet 1 sneeuwvlokje gezien.. wel zonquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:27 schreef Jodelaar het volgende:
tact -2. Er komen weer sneeuwbuitjes richting zeeland / z-nl![]()
Ik betwijfel het..quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:26 schreef Nolius het volgende:
Dat wat er nu boven Noord-Holland hangt, is dat ook sneeuw?
en wat korrelhagel kan ik meldenquote:Op woensdag 7 februari 2007 08:33 schreef Lariekoek het volgende:
Boven Amsterdam weer een grote donkere massa
Laten we maar even afwachten....quote:
quote:In de loop van donderdagochtend (rond 09 UTC) van het ZW uit sneeuw. Zodra de wind draait naar WZW overgaand in regen (in het ZW is dat rond 13 UTC). UKRM is zo'n 3 uur sneller!!
Mja, de kans is er nog steeds, dat is waar.. Maar volgens mij niet zo groot..quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Laten we maar even afwachten....
[..]
zal er ook vanaf hangen of het vannacht een beetje afkoelt, maar mijn ervaringen de afgelopen zomer met winddraaiingen in het westen van het land maken mij ook niet echt positief.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:04 schreef addie het volgende:
[..]
Mja, de kans is er nog steeds, dat is waar.. Maar volgens mij niet zo groot..
31.5, maar het is al iets na de midda (half vier) en de zon is niet op volle sterkte aanwezig nu. Het is half bewolkt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
En je temp Inda?
wat is daar nu eigenlijk de gemiddelde temperatuur? Over 3 weken gaan er een stel die kant opquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
31.5, maar het is al iets na de midda (half vier) en de zon is niet op volle sterkte aanwezig nu. Het is half bewolkt.
Laagland gaat het omquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
Dit is wel zo'n beetje gemiddeld, in ieder geval(ver) boven de 30 in de laaglanden en lage heuvels. De bergen zijn koeler. Tijdens regen is het ook koeler. Maar als de zon dan doorbreekt.. aaah.. zalig is dat.. is het meteen weer warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |