Wat denk je van mij, dat grote sneeuwveld in België rolt hier nét onderdoor. Het komt steeds een stukje hoger maar haalt Tilburg nét niet...quote:
Bij mij gaat het gewoon compleet weg op 10-20 kmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat denk je van mij, dat grote sneeuwveld in België rolt hier nét onderdoor. Het komt steeds een stukje hoger maar haalt Tilburg nét niet...
Hier ook geen sneeuw dus
En hij laat het noorden erbuiten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:37 schreef Jodelaar het volgende:
Net in de lesauto stond de radio op radio 1 of 2 geloof ik en daar zei een voorspeller (niet van het weer zelf daar) dat hij de modellen al weken bekijkt en dat hij deze winterseprik al gezien had toen het nog +384 uur was!! Hij zij ook dat het gewoon na vrijdag (ook in het weekend) blijft winteren vanaf maandag gaat het naar -4 snachts 0 graden overdag en steeds minder, einde van de week zou het volgens hem overdag -3 zijn en snachts -12! Met van tijd tot tijd fikse sneeuwbuien. In 1 week kan er mits het niet warmer wordt een sneeuwdekentje van >10 cm vallen in het zuiden, westen en midden tot eindhoven. Duitsland & Limburg worden volgens hem warm. die man praat dan ook nog is over zeeland ook!
Dat snap ik dan niet dat Duitsland & Limburg volgens hem warm worden?
hij had het vooral over het zuiden..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
En hij laat het noorden erbuiten?
Afgelopen uren is er genoeg naar beneden gekomen. Nu niet veel meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:24 schreef Againzender het volgende:
Er moet volgens de radar neerslag boven Limburg zitten. Stelt het nog wat voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |