Een winterse bui is wel wat anders dan 3cm he...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Op zich is er al sinds gisterenavond gezegd dat er, met name in de kustprovincies, kans is op winterse buien. Dit is alleen een sneeuwbui die wel heeeeel erg langzaam trekt, en dat ook nog eens op een verkeerstechnisch zeer ongelukkig tijdstip.
voorspellen van buienactiviteit is ook gewoon erg lastig met zo'n bak warm water voor deur.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een winterse bui is wel wat anders dan 3cm he...
KNMI zijn gewoon prutsers in het voorspellen van sneeuw
Nu al 150km. wordt een chaotische spits, want er ligt nog een groter neerslaggebied voor de kust.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:03 schreef highway101 het volgende:
De spits begint nu al behoorlijk druk, voor 4 uur stond er al meer dan 100km file.
zo ziet het er ook uit in Delft, overal slush op de weg. Het was stiekem nog best gladquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef Againzender het volgende:
Fotootje vanaf de A44 of N44 (gok ik, dat had mijn collega er niet bij gezet)
[afbeelding]
ja, dat is best link. De weg is dan wel niet wit, maar glad is het zeer zeker wel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef kepler het volgende:
[..]
zo ziet het er ook uit in Delft, overal slush op de weg. Het was stiekem nog best glad
zeker, het was echt glad op sommige plekken... Dat wordt nog wat in de spitsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, dat is best link. De weg is dan wel niet wit, maar glad is het zeer zeker wel!
Ik zal m'n kachel even uitzetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:45 schreef opinionr het volgende:
Volgens Nu.nl gaat het later ook in het oosten sneeuwen..
Ik zie echter de buien verdwijnen rond Apeldoorn
Ik wil ook sneeuw
Zou best kunnen, kan altijd klap onweer bijzitten bij dit soort sneeuwbuienquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:37 schreef Againzender het volgende:
Ik zou zweren dat ik onweer hoorde
Misschien moet ik maar eens stoppen met werken, krijg waanideeen
Anders ik wel.. ik werk in een kachelzaakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:47 schreef Weekender het volgende:
[..]
Ik zal m'n kachel even uitzetten.![]()
ik ga nu naar huis, kom maar op met die sneeuw!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:17 schreef Lariekoek het volgende:
Ik ben thuis. Laat het nu maar losbarsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |