Zie ondertitel he ^_^quote:
Plaatsnamen als nummers aangeven is voor VW Golf rijdersquote:
Ik geloof je hoorquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Jodelaar het volgende:
Autos die hier nu de straat in komen te rijden zitten vol met sneeuw op de nummerplaten prachtig dit! Serieus ik maak geen grapje ik maak zo een foto maar mijn mobiel is nu even in gebruik door een collega!
Okee die met petjes dan en "race" stoelen en pedalenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:36 schreef Evil-Cherry het volgende:
Ik rij een bloody golf en ik geef het ook niet aan in nummers.. Nou jij weer Skip!
De ANWB (zitten in Den Haag, dus die hebben wel door dat er wat valt nu...) waarschuwt nu ook op de radio dat het in het westen op sommige plaatsen nu stevig doorsneeuwt en het verradelijk glad kan zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Jodelaar het volgende:
Autos die hier nu de straat in komen te rijden zitten vol met sneeuw op de nummerplaten prachtig dit! Serieus ik maak geen grapje ik maak zo een foto maar mijn mobiel is nu even in gebruik door een collega!
Hahaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Okee die met petjes dan en "race" stoelen en pedalen
Zoetermeer paste niet meerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Plaatsnamen als nummers aangeven is voor VW Golf rijders
Dikke vlokken hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
Mijn uitzicht naar rechts (grote foto!) Die "vlek" in de bocht is sneeuw wat blijft liggen, bijvoorbeeld. Daar ligt een plas onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |