Net of je als homo niet naar feestjes van kameraden (of holmaten, weet ik hoe zij dat noemen) kan gaanquote:Hij vindt dat er voor zijn homoseksuele leeftijdgenootjes ''eigenlijk niks is''.
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:44 schreef Echo99 het volgende:
Wat een mongool. "Voor hetero kindjes van 15 zijn er wel feestjes huil huil...". Die zijn er goddomme helemaal niet!! Er zijn feestjes voor kindjes van 15, ongeacht of ze hetero of homo zijn of sex met goudvissen hebben.
Met je, ik ben homo dus ik ben speciaal mentaliteit
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:44 schreef Echo99 het volgende:
Met je, ik ben homo dus ik ben speciaal mentaliteit
Goed hij was misschien iets ongenuanceerd. Ik bedoel meer te zeggen: Er zijn toch ook geen speciale heterofeestjes voor kinderen waarom dan wel zonodig een homofeestje voor kinderen. Dat snap ik niet...quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Nah, wat reageren jullie vijandig zeg. Ik bespeur helemaal geen 'ik ben speciaal'-mentaliteit bij die gozer. Of zijn jullie jaloers dat jullie niet uit de kast durven te komen en hij wel?
.
http://dannysparade.nl/img/danny_4.gifquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Nah, wat reageren jullie vijandig zeg. Ik bespeur helemaal geen 'ik ben speciaal'-mentaliteit bij die gozer. Of zijn jullie jaloers dat jullie niet uit de kast durven te komen en hij wel?
.
Maar ze mogen zich wat mij betreft organiseren. dikke prima.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
http://dannysparade.nl/img/danny_4.gif
en hij dan, beetje zielige meisjes klieren![]()
Bashen hoeft ook niet, ben geen homofoob
Vind het alleen wel gezeik omdat je als homo/hetero gewoon dezelfde "problemen" hebt op die leeftijd wat betreft uitgaan enzo
is die voorste dan homo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
en hij dan, beetje zielige meisjes klieren![]()
Bashen hoeft ook niet, ben geen homofoob
Vind het alleen wel gezeik omdat je als homo/hetero gewoon dezelfde "problemen" hebt op die leeftijd wat betreft uitgaan enzo
er is geen hetero parade omdat dat niet nodig isquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef baNEEL het volgende:
[..]
is die voorste dan homo?![]()
ontopic: Ik kan me ook niet voorstellen dat het jong hierover klaagt. Er is toch ook geen heteroparade... en voor jongmensen zijn er de standaard feestjes waarbij de heterosexualiteit geen kenmerk van het feest is, maar slechts een kenmerk van het overgrote deel van de feestgangers.. Dat is gewoon pech hebben..
Wat je niet moet vergeten is dat het voor homo's sowieso al lastiger is om andere homo's te vinden. Hetero's vinden elkaar wel (die zijn er in overvloed), maar naar een homo moet je zoeken en het staat ook niet op z'n voorhoofd geschreven. Hij wil dus een feestje voor homo's, omdat hij dan andere homo's kan leren kennen én zeker weet dat in ieder geval het overgrote deel op dat feestje ook echt homo is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goed hij was misschien iets ongenuanceerd. Ik bedoel meer te zeggen: Er zijn toch ook geen speciale heterofeestjes voor kinderen waarom dan wel zonodig een homofeestje voor kinderen. Dat snap ik niet...
hoe weet jij dat ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
je snapt er in ieder gevallen de ballen van...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef Sjakkert het volgende:
Ik wil een heteroparade, is toch niet normaal, die homo's krijgen een parade en wij niet.![]()
De hele wereld is een hetero-parade.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef Sjakkert het volgende:
Ik wil een heteroparade, is toch niet normaal, die homo's krijgen een parade en wij niet.![]()
Als je er tegen kan om ongefundeerd homofoob genoemd te worden, dan kun je daar hier al vanalles over lezen. Dat scheelt misschien wat vergeefse herhalingen van zettenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef Sjakkert het volgende:
ow dat draak van een topic...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je er tegen kan om ongefundeerd homofoob genoemd te worden, dan kun je daar hier al vanalles over lezen. Dat scheelt misschien wat vergeefse herhalingen van zetten
anders lees je even wat ik schrijf. Ik had het toch over uitgaan... en de leeftijd waarop e.d. Dit heeft niets te maken met homo zijn of niet..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ?
is echt niet zo hoor, ik kan het weten
homo tieners hebben het veeeeeeeeeeel moeilijker in het algemeen
kijk alleen maar naar de vele homo haters op dit forum... geeft jonge homo's echt een warm en geaccepteerd gevoel..... not dus he
![]()
Nou zeg, ik heb je anders wel genomineerd voor mr. fok, zeurpiet. Hoe kon ik nou weten dat je ook van de ruige zijde wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow dat draak van een topic...
tja
dat was gewoon een knap staaltje domheid van je
en de oogkleppen op je kop zijn er blijkbaar nog steeds niet van weggegaan...
Stakkertquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef Sjakkert het volgende:
Die jongen doelt ook niet specefiek op uitgaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef L-IS het volgende:
[..]
anders lees je even wat ik schrijf. Ik had het toch over uitgaan... en de leeftijd waarop e.d. Dit heeft niets te maken met homo zijn of niet..
Ja, want in de disco in Bloemstronkerveen zit het stampvol jongens van 14 die overduidelijk homo zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef L-IS het volgende:
[..]
anders lees je even wat ik schrijf. Ik had het toch over uitgaan... en de leeftijd waarop e.d. Dit heeft niets te maken met homo zijn of niet..
het is weer heel erg verdrietig allemaal.quote:Cohen: geen homoboot voor jongeren
31-1-2007 De gemeente gaat er bij het COC op aandringen de plannen voor een speciale boot voor jongeren tijdens de Gay Pride in te trekken. De juniorenboot stuit op grote bezwaren.
Burgemeester Cohen begrijpt dat het COC iets met jongeren wil doen, maar vindt dat dit plan de jonge homo's in een te kwetsbare positie manoeuvreert. Cohen gaat met het COC in gesprek om de organisatie te overtuigen het idee van de nieuwe boot te laten varen.
Cohen en stadsdeel Centrum verlenen de vergunningen voor de Gay Pride. Als zij tegen de plannen zijn, lijkt de boot onmogelijk te realiseren.
m oke mijn foutquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die jongen doelt ook niet specefiek op uitgaan.
Zelfs voor de kringgesprekken bij 't coc moet je 16 zijn.
Soms is het fijn om met iemand te praten die weet wat je doormaakt.
he truus, ik bedoelde het tegenovergesteldequote:Op woensdag 31 januari 2007 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, want in de disco in Bloemstronkerveen zit het stampvol jongens van 14 die overduidelijk homo zijn![]()
Zeg jij nou truus tegen mij?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:41 schreef L-IS het volgende:
he truus, ik bedoelde het tegenovergestelde![]()
Natuurlijk praat je met andere homo's op de parade. Wat denk je dan dat er gebeurt?quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:41 schreef L-IS het volgende:
[..]
m oke mijn fout
Maar praten met andere homo's doe je volgens mij niet op zo'n parade toch? Zo'n parade vind ik echt zoiets van "kijk mij openlijk gay zijn", waar opzich niets mis mee is maar het helpt geen ene flikker (<< check die woordkeuze)..
maar misschien begrijp ik het gewoon niet![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:43 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeg jij nou truus tegen mij?![]()
Het stond er andersom hoor...
sorry mevrouwquote:Vind het alleen wel gezeik omdat je als homo/hetero gewoon dezelfde "problemen" hebt op die leeftijd wat betreft uitgaan enzo
Dat weet je niet, maar schijnbaar vind je me nu anders dan jijquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nou zeg, ik heb je anders wel genomineerd voor mr. fok, zeurpiet. Hoe kon ik nou weten dat je ook van de ruige zijde was
Ik vatte het in ieder geval op als dat je zei dat hetero jongeren en homojongeren dezelfde problemen hebben. Dat is ook wel zo, maar homojongeren hebben er nog eentje bij. Namelijk dat ze er niet van uit kunnen gaan dat iedere jongen (in het geval van Danny dus) een potentiëel vriendje is. Terwijl heterojongens er van uit kunnen gaan dat ieder meisje in de kroeg een potentiëel vriendinnetje is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:48 schreef L-IS het volgende:
[..]
[..]
sorry mevrouwik snap mezelf niet meer
![]()
pedoblad?! wtfquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:20 schreef maedel het volgende:
oude gaylords
Die vent van dat pedoblad had zich er niet mee moeten bemoeien. Dan had het niet die pedo-lading gekregen.
jij neukt ook elk 14 jarig meisje dat je tegenkomt? In het openbaar nog wel? En je durft wat te zeggen over een ander? ;pquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef L-IS het volgende:
fok heb je gelijk in, nooit bij stilgestaan. Soms zie je het meteen of iemand homo is maar hoeft niet zo te zijn idd. Maar sommige leuke meisjes zijn hardstikke lesbo dus dan ben ik de lul![]()
Mannen willen nu eenmaal neuken en het lijkt me dat homo's niet anders zijn (geen details). En als je op die parade allemaal oudere gaylords hebt en een paar jongere gasten van 14 jaar dan gaat dat niet zo lekker lijkt mij
ik loop niet met m'n blote toko op een boot te swiepenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:29 schreef Brupje het volgende:
[..]
jij neukt ook elk 14 jarig meisje dat je tegenkomt? In het openbaar nog wel? En je durft wat te zeggen over een ander? ;p
zij ook niet ;pquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:41 schreef L-IS het volgende:
[..]
ik loop niet met m'n blote toko op een boot te swiepen
Wow, dit soort topics hebben echt zin! Iemand begrijpt het!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef L-IS het volgende:
fok heb je gelijk in, nooit bij stilgestaan. Soms zie je het meteen of iemand homo is maar hoeft niet zo te zijn idd. Maar sommige leuke meisjes zijn hardstikke lesbo dus dan ben ik de lul![]()
Mannen willen nu eenmaal neuken en het lijkt me dat homo's niet anders zijn (geen details). En als je op die parade allemaal oudere gaylords hebt en een paar jongere gasten van 14 jaar dan gaat dat niet zo lekker lijkt mij
Zeker, maar dat wordt anders gevonden als iedereen dat doet. Buitenstaanders mogen daar niet openlijk een mening over hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:28 schreef _The_General_ het volgende:
Als ik homo zou zijn dan zou ik al die homo's die naakt met de veer in de reet op een boot hingen behoorlijk discriminerend vinden!
ja hoor en meisjes mogen zeker ook niet aan carneval meedoen omdat ze dan door de volwassen mannen worden aangerandquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wow, dit soort topics hebben echt zin! Iemand begrijpt het!
Goed van je, L-IS
(nee, dit is niet sarcastisch, ik meen het)
Gert Hekma, pro pedo en dit jaar betrokken bij de organisatie van de gay pride.quote:
Goh, jij alweer in een homo topic.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, maar dat wordt anders gevonden als iedereen dat doet. Buitenstaanders mogen daar niet openlijk een mening over hebben![]()
Daar heb ik het helemaal niet over. L-IS begrijpt nu dat het voor een homo(jongere) veel lastiger is om een vriendje te vinden als je niet weet of iemand wel homo is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:40 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
ja hoor en meisjes mogen zeker ook niet aan carneval meedoen omdat ze dan door de volwassen mannen worden aangerand
ja, dat vind ik tof.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Goh, jij alweer in een homo topic.
ow nee hoor, ik kijk alleen verder dan naakte manmensen op 1 boot. Vooral omdat die hele gay pride een veel uitgebreider feest is waarop ook nog es het overgrote deel van de bezoekers hetero is, maar goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, maar dat wordt anders gevonden als iedereen dat doet. Buitenstaanders mogen daar niet openlijk een mening over hebben![]()
bleef het maar gewoon beperkt tot een middagje, liever zag ik zelfs een tourend genootschap, om het vrije woord elders te verkondigen. Helaas komen er alleen maar elementen bijquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nee hoor, ik kijk alleen verder dan naakte manmensen op 1 boot. Vooral omdat die hele gay pride een veel uitgebreider feest is waarop ook nog es het overgrote deel van de bezoekers hetero is, maar goed.
Ik vind het gewoon hilarisch dat men zich zo druk maakt om een middagje met bootjes en halfnaakte mannen erop. Vooral omdat alleen DAT wordt gebruikt om meteen de homoseksualiteit an sich te beoordelen of te veroordelen.
niks mis mee toch?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef Aoristus het volgende:
[..]
bleef het maar gewoon beperkt tot een middagje, liever zag ik zelfs een tourend genootschap, om het vrije woord elders te verkondigen. Helaas komen er alleen maar elementen bij
Idd, boeiendquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
wat is er zo rampzalig an?
Dat lijkt me duidelijk, er worden nu al kinderen ingezet om het homoïsme te vieren.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niks mis mee toch?
wat is er zo rampzalig an?
Bansheeboy?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, er worden nu al kinderen ingezet om het homoïsme te vieren.
Bullshit al hadden mijn ouders nog zo mijn best gedaan, ik had nooit iets anders gewild dan een lekker wijf. En dat zou andersom ook zo gelden, was ik homo geweest hadden mijn ouder zo hun best kunnen doen, ik was het toch geweest.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat lijkt me duidelijk, er worden nu al kinderen ingezet om het homoïsme te vieren.
och er worden al eeuwen hersenloze domoren ingezet in zonder reden hom's in elkaar te slaan of uit te schelden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Aoristus het volgende:
[..]
oeh lekker!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, boeiend. Ze doen niemand kwaad verder
.
Biertje?.
Is dat de achterliggende gedachte, vieren dat je niet in mekaar wordt geslagen ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
och er worden al eeuwen hersenloze domoren ingezet in zonder reden hom's in elkaar te slaan of uit te schelden.
of telt dat niet?
als je het zo wilt zienquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:06 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Is dat de achterliggende gedachte, vieren dat je niet in mekaar wordt geslagen ?
Mijn bord voor m'n kopquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:08 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je het zo wilt zien.
maar goed je bord voor je kop is nu wel groter dan die boot van die kinders.
Die vergelijking maak je zelf. Waarom zou je behoefte moeten hebben aan beidenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:12 schreef HeatWave het volgende:
Ze zijn iig niet agressief ofzo. Doe mij maar 1000 jerruhs ipv 1 Mohammed B.
Twas meer een kwinkslagquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die vergelijking maak je zelf. Waarom zou je behoefte moeten hebben aan beiden
Ze zijn er. Deal with it, maar exploiteer het niet.
De vraag is niet zozeer of je ergens pijn van hebt, het gaat meer om het stadsgezicht. Zoals je misschien weet, betaalt stadsdeel Centrum dit jaar dat hele gebeuren, omdat de belangenorganisaties een financieel risico niet kunnen of willen dragen. Omdat gay pride geen feest is voor iedereen, maar voor een selecte groep, kun je jezelf de vraag stellen: wil ik dit eigenlijk wel? Waarom zou je niet iets voor iedereen kunnen verzinnen, bijvoorbeeld een autoloze zondag, waarbij je taxi's en noodverkeer wel de ruimte moet kunnen geven. Combineer dat met een vrijmarkt, spelletjes op straat, noem het maar op. Noemen we het verbroederdag, dan kan iedereen er wat mee.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Twas meer een kwinkslag.
Ik heb met niemand moeite, wat ze ook doen, als ik (ruim zien) er maar geen last van heb. En met de gaypride oid heb ik geen moeite. Wel met gasten die rellen (hooligans) moorden ( EXTREME moslims), vechten (dronken boeren oid).
ik heb nog nooit 1 centje pijn gehad van een homo, jij wel?
Aangezien ze specifiek zoeken naar leeftijdsgenoten, zullen ze die oudere mannen wel af weten te wimpelen. Anders kunnen ze ook gewoon op gay.eu terecht.quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:19 schreef karr-1 het volgende:
Wel moet je er voor oppassen dat ouderen er geen misbruik van gaan maken om eens een lekker jong knaapje te scoren of zo, maar ik neem aan dat ze dat zelf wel in de gaten kunnen houden.
Ja, nú wel jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over. L-IS begrijpt nu dat het voor een homo(jongere) veel lastiger is om een vriendje te vinden als je niet weet of iemand wel homo is.
Beter laat dan nooit?quote:
Nou oké danquote:
Carnaval?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goed hij was misschien iets ongenuanceerd. Ik bedoel meer te zeggen: Er zijn toch ook geen speciale heterofeestjes voor kinderen waarom dan wel zonodig een homofeestje voor kinderen. Dat snap ik niet...
Het was volgens mij niet de bedoeling dat ze die kids volledig aan hun lot overlieten. Er zou een boot met ouders meevaren en ze zouden een plekje in de optocht krijgen ver van de wat seksueler getinte boten.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:39 schreef Sailmaker het volgende:
[..]
Carnaval?
Ik vraag me af, de homo's hier in dit topic, vinden die de gay parade geschikt voor een kind van 14? (kweet niet hoe het daar zit met drank, drugs,sex etc.?)
Je maakt een grote denkfout.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De vraag is niet zozeer of je ergens pijn van hebt, het gaat meer om het stadsgezicht. Zoals je misschien weet, betaalt stadsdeel Centrum dit jaar dat hele gebeuren, omdat de belangenorganisaties een financieel risico niet kunnen of willen dragen. Omdat gay pride geen feest is voor iedereen, maar voor een selecte groep, kun je jezelf de vraag stellen: wil ik dit eigenlijk wel? Waarom zou je niet iets voor iedereen kunnen verzinnen, bijvoorbeeld een autoloze zondag, waarbij je taxi's en noodverkeer wel de ruimte moet kunnen geven. Combineer dat met een vrijmarkt, spelletjes op straat, noem het maar op. Noemen we het verbroederdag, dan kan iedereen er wat mee.
lees eens terugquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:46 schreef linebear het volgende:
Wat wil het jochie er mee bereiken ?! Dat hij toegang krijgt tot de Sex on Sunday parties in de Eagle !? Laat hem nog even lekker met zijn barbie spelen. Hij kan nog genoeg stappen als hij groot is.
Hij mag best met een bootje meevaren, maar het zal niet veel uit halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |