Net of je als homo niet naar feestjes van kameraden (of holmaten, weet ik hoe zij dat noemen) kan gaanquote:Hij vindt dat er voor zijn homoseksuele leeftijdgenootjes ''eigenlijk niks is''.
dat bedoel ik dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:44 schreef Echo99 het volgende:
Wat een mongool. "Voor hetero kindjes van 15 zijn er wel feestjes huil huil...". Die zijn er goddomme helemaal niet!! Er zijn feestjes voor kindjes van 15, ongeacht of ze hetero of homo zijn of sex met goudvissen hebben.
Met je, ik ben homo dus ik ben speciaal mentaliteit
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:44 schreef Echo99 het volgende:
Met je, ik ben homo dus ik ben speciaal mentaliteit
Goed hij was misschien iets ongenuanceerd. Ik bedoel meer te zeggen: Er zijn toch ook geen speciale heterofeestjes voor kinderen waarom dan wel zonodig een homofeestje voor kinderen. Dat snap ik niet...quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Nah, wat reageren jullie vijandig zeg. Ik bespeur helemaal geen 'ik ben speciaal'-mentaliteit bij die gozer. Of zijn jullie jaloers dat jullie niet uit de kast durven te komen en hij wel?
.
http://dannysparade.nl/img/danny_4.gifquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:52 schreef Viking84 het volgende:
Nah, wat reageren jullie vijandig zeg. Ik bespeur helemaal geen 'ik ben speciaal'-mentaliteit bij die gozer. Of zijn jullie jaloers dat jullie niet uit de kast durven te komen en hij wel?
.
Maar ze mogen zich wat mij betreft organiseren. dikke prima.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
http://dannysparade.nl/img/danny_4.gif
en hij dan, beetje zielige meisjes klieren![]()
Bashen hoeft ook niet, ben geen homofoob
Vind het alleen wel gezeik omdat je als homo/hetero gewoon dezelfde "problemen" hebt op die leeftijd wat betreft uitgaan enzo
is die voorste dan homo?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
en hij dan, beetje zielige meisjes klieren![]()
Bashen hoeft ook niet, ben geen homofoob
Vind het alleen wel gezeik omdat je als homo/hetero gewoon dezelfde "problemen" hebt op die leeftijd wat betreft uitgaan enzo
er is geen hetero parade omdat dat niet nodig isquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:05 schreef baNEEL het volgende:
[..]
is die voorste dan homo?![]()
ontopic: Ik kan me ook niet voorstellen dat het jong hierover klaagt. Er is toch ook geen heteroparade... en voor jongmensen zijn er de standaard feestjes waarbij de heterosexualiteit geen kenmerk van het feest is, maar slechts een kenmerk van het overgrote deel van de feestgangers.. Dat is gewoon pech hebben..
Wat je niet moet vergeten is dat het voor homo's sowieso al lastiger is om andere homo's te vinden. Hetero's vinden elkaar wel (die zijn er in overvloed), maar naar een homo moet je zoeken en het staat ook niet op z'n voorhoofd geschreven. Hij wil dus een feestje voor homo's, omdat hij dan andere homo's kan leren kennen én zeker weet dat in ieder geval het overgrote deel op dat feestje ook echt homo is.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Goed hij was misschien iets ongenuanceerd. Ik bedoel meer te zeggen: Er zijn toch ook geen speciale heterofeestjes voor kinderen waarom dan wel zonodig een homofeestje voor kinderen. Dat snap ik niet...
hoe weet jij dat ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:55 schreef L-IS het volgende:
[..]
je snapt er in ieder gevallen de ballen van...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef Sjakkert het volgende:
Ik wil een heteroparade, is toch niet normaal, die homo's krijgen een parade en wij niet.![]()
De hele wereld is een hetero-parade.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef Sjakkert het volgende:
Ik wil een heteroparade, is toch niet normaal, die homo's krijgen een parade en wij niet.![]()
Als je er tegen kan om ongefundeerd homofoob genoemd te worden, dan kun je daar hier al vanalles over lezen. Dat scheelt misschien wat vergeefse herhalingen van zettenquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:30 schreef Sjakkert het volgende:
ow dat draak van een topic...quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je er tegen kan om ongefundeerd homofoob genoemd te worden, dan kun je daar hier al vanalles over lezen. Dat scheelt misschien wat vergeefse herhalingen van zetten
anders lees je even wat ik schrijf. Ik had het toch over uitgaan... en de leeftijd waarop e.d. Dit heeft niets te maken met homo zijn of niet..quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:22 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ?
is echt niet zo hoor, ik kan het weten
homo tieners hebben het veeeeeeeeeeel moeilijker in het algemeen
kijk alleen maar naar de vele homo haters op dit forum... geeft jonge homo's echt een warm en geaccepteerd gevoel..... not dus he
![]()
Nou zeg, ik heb je anders wel genomineerd voor mr. fok, zeurpiet. Hoe kon ik nou weten dat je ook van de ruige zijde wasquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow dat draak van een topic...
tja
dat was gewoon een knap staaltje domheid van je
en de oogkleppen op je kop zijn er blijkbaar nog steeds niet van weggegaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |