quote:Op maandag 9 juni 2008 10:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]Day of the Triffids?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als die poster hierboven zegt dat dat de twist is, is dat best kut.
Slecht camera werk? dat is iets waar je shyamalan volgens mij niet op kan betrappen, hij heeft wederom Tak fujimito hierbij betrokken, die ook verantwoorlijk is geweest voor Signs & The Sixth Sense,quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij is echt ZO slecht. Slecht script, slecht verhaal, slecht acteerwerk, slecht camerawerk...
De hele zaal begon zelfs commentaar te leveren en te lachen op niet grappige momenten.
Nou ik heb de mic wel meerdere keren gezienquote:Op zondag 15 juni 2008 17:35 schreef RuneRose het volgende:
Die microfoon kwam trouwens niet 'heel de tijd' in beeld. Kwam tijdens die diner scène 1 keer een halve seconde in beeld. Slordigheidje.
quote:Op zondag 15 juni 2008 22:32 schreef 7eVeNL het volgende:Kom op, als dit zelfs een knip oog is naar de horror films en het menszijnde heeft M.Night in mijn ogen compleet gefaald. Ik weet echt niet wat ik met deze film aan moet.
Ik denk dat je in dit geval niet beseft dat The Happening misschien geadverteerd is als horror film, maar absoluut niet zo bedoeld is. Kortom: je bent in dezelfde valkuil gestapt als waar je de kijkers van The Village en Lady in the Water op wees.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:35 schreef 7eVeNL het volgende:Het feit dat mensen The Village & Lady in the Water gedrochten van films vinden heeft puur te maken met hoe men kijkt naar deze films en hoe deze films zijn geadverteerd, the village is geen film over bloeddorstige monsters in een bos, en lady in the water is een donker sprookje wat veel mensen niet beseffen.
Sommige mensen zien dat soort dingen uberhaubt niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 01:52 schreef sir_Tachyon het volgende:
Dan zal het wel aan de man van de projector liggen want anders zou ik het niet weten hoe mensen die 20 voorvallen hebben gemist.
Gelezen.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:07 schreef 7eVeNL het volgende:
Wow, ik lees net even een post op imdb. waar iemand haarfijn The Happening probeert uit te leggen... heel interessant, en nu vallen er wederom een hoop puzzelstukjes samen. Brijant gewoon, zo heb ik er nog niet naar gekeken,
http://www.imdb.com/title/tt0949731/board/flat/108942010?p=1
Klopt.quote:Op maandag 16 juni 2008 22:17 schreef Agiath het volgende:
[..]
Gelezen.
Opzich wel leuke insteek, maar dat neemt niet weg dat het beter uitgewerkt had kunnen worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |