Dat was een quote van .NLquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef avonne het volgende:
Niks grey box.
Het is heel duidelijk.
Huub wil een groot plan opzetten met Nel, en Nel is wantrouwig.
Dit is de aftastende fase.
Fair enough.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Weet je waar ik me steeds meer aan irriteer. Dat die lui praten met zoveel moeilijke woorden om slim over te komen. Het komt zo nep over op mij. Praat normaal.
Dat gaat idd voor Nathanael op. Huub IS volgens mij gewoon zo superintelligent. Zelfs een dronken Huub praat nog intelligenter dan Nathanael. Nathanael probeert slim over te komen door veel engelse termen er doorheen te gooien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
Weet je waar ik me steeds meer aan irriteer. Dat die lui praten met zoveel moeilijke woorden om slim over te komen. Het komt zo nep over op mij. Praat normaal.
Dat engels erdoor irriteer ik me mateloos aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:30 schreef Kinga het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat idd voor Nathanael op. Huub IS volgens mij gewoon zo superintelligent. Zelfs een dronken Huub praat nog intelligenter dan Nathanael. Nathanael probeert slim over te komen door veel engelse termen er doorgeen te gooien.
redeneer aub objectief.. je hebt je eigen voorkeur en gaat daarop een analyse loslaten.. als je goed kijkt is .NL erg slim en heeft ie een verfrissende visiequote:Op woensdag 31 januari 2007 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat idd voor Nathanael op. Huub IS volgens mij gewoon zo superintelligent. Zelfs een dronken Huub praat nog intelligenter dan Nathanael. Nathanael probeert slim over te komen door veel engelse termen er doorgeen te gooien.
LOL... ja, jij bent goed in objectief reageren. Dat is waarquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
redeneer aub objectief.. je hebt je eigen voorkeur en gaat daarop een analyse loslaten.. als je goed kijkt is .NL erg slim en heeft ie een verfrissende visie
Toch zie ik huub met een misie en Nathanael met wantrouwen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
redeneer aub objectief.. je hebt je eigen voorkeur en gaat daarop een analyse loslaten.. als je goed kijkt is .NL erg slim en heeft ie een verfrissende visie
slim prima, maar verfrissend? hahaha - no wayquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |