Voorspel je nu dat iedereen zich gaat bekeren? Wat denk je zelf? Ik niet hoor, en jij ook niet als ik het zo hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:43 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Mja, beetje vrouwen scoren is er dan niet meer bij die lopen dan allemaal in die zweetburka's![]()
Over mijn lijk.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Voorspel je nu dat iedereen zich gaat bekeren? Wat denk je zelf? Ik niet hoor, en jij ook niet als ik het zo hoor.
Bij ons op de afdeling werkt een Turkse. En geloof me, wat zij draagt lijkt nog niet een heel klein beetje op een burka!quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:43 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Mja, beetje vrouwen scoren is er dan niet meer bij die lopen dan allemaal in die zweetburka's![]()
Klinkt als een hele bange joodquote:
Spreek voor jezelf, ik wacht m'n hele lang al op een goeie oorlog. Over een jaartje of 10. Lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
Wij: Mietjes.
Hun: Barbaren.
Raden wie wint.
en dat vraag ik me dus ook geregeld af .. hoe komt het nou toch dat sommigen maar blijven beweren dat iedereen binnenkort in een burqua loopt terwijl zelfs de overgrote meerderheid van de 5,5% moslimbevolking in ons land die dingen niet ziet zitten .. ?quote:
Ja, het is net het ingezonden brieven deel van de Telegraaf.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:37 schreef moussie het volgende:
[..]
en dat vraag ik me dus ook geregeld af .. hoe komt het nou toch dat sommigen maar blijven beweren dat iedereen binnenkort in een burqua loopt terwijl zelfs de overgrote meerderheid van de 5,5% moslimbevolking in ons land die dingen niet ziet zitten .. ?
Het lijkt soms op zo'n oud vinyl-singeltje waar een kras op zit en dat blijft hangen
That's the spirit.quote:
De kamervragen van de PVV over deze kwestie. Als het niet zo triest zo zijn qua inhoud was het eigenlijk best grappig.quote:Vragen van de leden Wilders en Fritsma (beiden PVV) aan de minister-president, minister van Algemene Zaken en de ministers van Justitie, voor Integratie, Jeugdbescherming, Preventie en Reclassering en van Buitenlandse Zaken over de uitspraken van islamkenner Prof. Bernard Lewis. (Ingezonden 1 februari 2007)
1
Hebt u kennisgenomen van de berichten “Moslims nemen Europa over” 1) en “Muslims about to take over Europe” 2), waarin islamkenner Prof. Bernard Lewis stelt dat moslims bezig zijn Europa over te nemen? Deelt u de visie van deze deskundige en gezaghebbende wetenschapper? Zo neen, waarom niet?
2
Deelt u de mening dat deze ontwikkeling van het “zonder verweer overgeven van Europa” 3) en een “capitulatie op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme” 4) ongewenst is, het einde betekent van onze Westerse cultuur en dus dient te worden gekeerd? Zo neen, waarom niet?
3
Heeft Prof. Lewis volgens u niet gelijk als hij stelt dat de Europeanen de band met hun eigen geschiedenis bezig zijn te verliezen, hun zelfvertrouwen kwijtraken en geen respect hebben voor hun eigen cultuur? 5) Zo neen, waarom niet?
4
Deelt u de zorgen dat door de islamisering van Europa ook “het toekomstperspectief voor de Joodse gemeenschap in Europa duister is”? 6) Zo neen, waarom niet?
5
Hebt u ook kennisgenomen van het bericht “Radicalisering Britse moslimjongeren neemt toe” 7), waaruit blijkt dat een derde van de moslimjongeren vindt dat moslims die zich bekeren tot een ander geloof, moeten worden geëxecuteerd? Wat is uw oordeel hierover? Is het u bekend dat ook veel moslimjongeren in Nederland verder radicaliseren, zoals recentelijk nog bleek uit de driemaandelijkse rapportage Terroristisch dreigingsbeeld van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding?
6
Hebt u ook kennisgenomen van de mening van het voormalig hoofd van de Israëlische inlichtingendienst Mossad, de heer Efraim Halevy, dat de derde wereldoorlog tussen de islamitische militanten en het Westen eigenlijk al is begonnen? 8) Deelt u deze mening? Zo neen, waarom niet?
7
Bent u bereid de islamisering van Europa op de agenda van de Europese Unie te zetten en het voortouw te nemen voor het creëren van een gevoel van urgentie met de betrekking tot deze islamisering van Europa? Deelt u de mening dat daartoe eerst de gebruikelijke politieke correctheid en “dhimitude” moeten worden afgeworpen? Zo neen, waarom niet?
8
Bent u tevens bereid - gelet op de concrete dreiging van islamisering - onze christelijk-joodse en humanistische cultuur als leidende cultuur in de Nederlandse Grondwet op te nemen? Zo neen, waarom niet?
9
Deelt u de mening dat nu alles moet worden gedaan om deze islamisering van Europa en Nederland te keren door daadkrachtig beleid te voeren, bestaande uit de invoering van een onmiddellijke immigratiestop uit moslimlanden enerzijds en een forse inzet op emigratie van moslims uit Europa en Nederland naar moslimlanden?
Statements in een vraag.quote:Bent u bereid de islamisering van Europa op de agenda van de Europese Unie te zetten en het voortouw te nemen voor het creëren van een gevoel van urgentie met de betrekking tot deze islamisering van Europa? Deelt u de mening dat daartoe eerst de gebruikelijke politieke correctheid en “dhimitude” moeten worden afgeworpen? Zo neen, waarom niet?
Ja, symboolpolitiek, dat gaat helpenquote:Bent u tevens bereid - gelet op de concrete dreiging van islamisering - onze christelijk-joodse en humanistische cultuur als leidende cultuur in de Nederlandse Grondwet op te nemen? Zo neen, waarom niet?
Hoho, dat niet alleen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, symboolpolitiek, dat gaat helpen
Is Madagascar een moslimland?quote:Deelt u de mening dat nu alles moet worden gedaan om deze islamisering van Europa en Nederland te keren door daadkrachtig beleid te voeren, bestaande uit de invoering van een onmiddellijke immigratiestop uit moslimlanden enerzijds en een forse inzet op emigratie van moslims uit Europa en Nederland naar moslimlanden?
Ik dacht dat je een persiflage had gemaakt maar het is nog echt ook.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
De kamervragen van de PVV over deze kwestie. Als het niet zo triest zo zijn qua inhoud was het eigenlijk best grappig.
aah, dan zal hij de Duitse arrestatiebevelen voor dertien CIA agenten ook wel ten scherpste veroordelenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een persiflage had gemaakt maar het is nog echt ook.
Wilders in Israel: Sluit ze op, zonder proces
Losbandige geile Turkse trutjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bij ons op de afdeling werkt een Turkse. En geloof me, wat zij draagt lijkt nog niet een heel klein beetje op een burka!![]()
omdat hij gelijk heeft.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef moussie het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie die vragen geschreven heeft .. de ondertoon is zo duidelijk bedoeld om agressie op te wekken, daar is over nagedacht door iemand die er verstand van heeft
Nee dat heeft hij niet.quote:
Dat is echt síck! Jezus fucking christus, zulk soort dingen doe je in een mislukt Afrikaans land, niet in een normaal land. Echt, mozes, dat je daar vóór kunt zijn.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een persiflage had gemaakt maar het is nog echt ook.
Wilders in Israel: Sluit ze op, zonder proces
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:05 schreef Mutant01 het volgende:
Die vragen zijn toch nep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |