abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:56:28 #226
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45874309
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:43 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Mja, beetje vrouwen scoren is er dan niet meer bij die lopen dan allemaal in die zweetburka's
Voorspel je nu dat iedereen zich gaat bekeren? Wat denk je zelf? Ik niet hoor, en jij ook niet als ik het zo hoor.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:05:23 #227
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_45874412
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:56 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Voorspel je nu dat iedereen zich gaat bekeren? Wat denk je zelf? Ik niet hoor, en jij ook niet als ik het zo hoor.
Over mijn lijk.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:26:27 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_45877116
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 09:05 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Over mijn lijk.
nou dan, wat is je probleem?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:26:05 #229
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45884379
quote:

[..]

Over mijn lijk.
Inderdaad, vanwaar de traantjes?
pi_45889324
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 08:43 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Mja, beetje vrouwen scoren is er dan niet meer bij die lopen dan allemaal in die zweetburka's
Bij ons op de afdeling werkt een Turkse. En geloof me, wat zij draagt lijkt nog niet een heel klein beetje op een burka!
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_45890579
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 00:15 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Klinkt als een hele bange jood

Sorry hoor, maar dat soort figuren mogen ze van mij best hebben.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_45890623
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 02:41 schreef cerror het volgende:
Wij: Mietjes.
Hun: Barbaren.

Raden wie wint.
Spreek voor jezelf, ik wacht m'n hele lang al op een goeie oorlog. Over een jaartje of 10. Lijkt me wel wat.
pi_45890996
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:26 schreef Re het volgende:

[..]

nou dan, wat is je probleem?
en dat vraag ik me dus ook geregeld af .. hoe komt het nou toch dat sommigen maar blijven beweren dat iedereen binnenkort in een burqua loopt terwijl zelfs de overgrote meerderheid van de 5,5% moslimbevolking in ons land die dingen niet ziet zitten .. ?
Het lijkt soms op zo'n oud vinyl-singeltje waar een kras op zit en dat blijft hangen
pleased to meet you
pi_45891043
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 18:37 schreef moussie het volgende:

[..]

en dat vraag ik me dus ook geregeld af .. hoe komt het nou toch dat sommigen maar blijven beweren dat iedereen binnenkort in een burqua loopt terwijl zelfs de overgrote meerderheid van de 5,5% moslimbevolking in ons land die dingen niet ziet zitten .. ?
Het lijkt soms op zo'n oud vinyl-singeltje waar een kras op zit en dat blijft hangen
Ja, het is net het ingezonden brieven deel van de Telegraaf.
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:45:59 #235
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45891296
quote:

[..]

Over mijn lijk.
That's the spirit.

En dat geeft trouwens ook precies aan waarom die 'deskundige' maar uit zijn nek zit te lullen.
pi_45900534
quote:
Vragen van de leden Wilders en Fritsma (beiden PVV) aan de minister-president, minister van Algemene Zaken en de ministers van Justitie, voor Integratie, Jeugdbescherming, Preventie en Reclassering en van Buitenlandse Zaken over de uitspraken van islamkenner Prof. Bernard Lewis. (Ingezonden 1 februari 2007)

1
Hebt u kennisgenomen van de berichten “Moslims nemen Europa over” 1) en “Muslims about to take over Europe” 2), waarin islamkenner Prof. Bernard Lewis stelt dat moslims bezig zijn Europa over te nemen? Deelt u de visie van deze deskundige en gezaghebbende wetenschapper? Zo neen, waarom niet?

2
Deelt u de mening dat deze ontwikkeling van het “zonder verweer overgeven van Europa” 3) en een “capitulatie op elk terrein dat te maken heeft met de islam, in een geest van zelfvernedering, politieke correctheid en multiculturalisme” 4) ongewenst is, het einde betekent van onze Westerse cultuur en dus dient te worden gekeerd? Zo neen, waarom niet?

3
Heeft Prof. Lewis volgens u niet gelijk als hij stelt dat de Europeanen de band met hun eigen geschiedenis bezig zijn te verliezen, hun zelfvertrouwen kwijtraken en geen respect hebben voor hun eigen cultuur? 5) Zo neen, waarom niet?

4
Deelt u de zorgen dat door de islamisering van Europa ook “het toekomstperspectief voor de Joodse gemeenschap in Europa duister is”? 6) Zo neen, waarom niet?

5
Hebt u ook kennisgenomen van het bericht “Radicalisering Britse moslimjongeren neemt toe” 7), waaruit blijkt dat een derde van de moslimjongeren vindt dat moslims die zich bekeren tot een ander geloof, moeten worden geëxecuteerd? Wat is uw oordeel hierover? Is het u bekend dat ook veel moslimjongeren in Nederland verder radicaliseren, zoals recentelijk nog bleek uit de driemaandelijkse rapportage Terroristisch dreigingsbeeld van de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding?

6
Hebt u ook kennisgenomen van de mening van het voormalig hoofd van de Israëlische inlichtingendienst Mossad, de heer Efraim Halevy, dat de derde wereldoorlog tussen de islamitische militanten en het Westen eigenlijk al is begonnen? 8) Deelt u deze mening? Zo neen, waarom niet?

7
Bent u bereid de islamisering van Europa op de agenda van de Europese Unie te zetten en het voortouw te nemen voor het creëren van een gevoel van urgentie met de betrekking tot deze islamisering van Europa? Deelt u de mening dat daartoe eerst de gebruikelijke politieke correctheid en “dhimitude” moeten worden afgeworpen? Zo neen, waarom niet?

8
Bent u tevens bereid - gelet op de concrete dreiging van islamisering - onze christelijk-joodse en humanistische cultuur als leidende cultuur in de Nederlandse Grondwet op te nemen? Zo neen, waarom niet?

9
Deelt u de mening dat nu alles moet worden gedaan om deze islamisering van Europa en Nederland te keren door daadkrachtig beleid te voeren, bestaande uit de invoering van een onmiddellijke immigratiestop uit moslimlanden enerzijds en een forse inzet op emigratie van moslims uit Europa en Nederland naar moslimlanden?
De kamervragen van de PVV over deze kwestie. Als het niet zo triest zo zijn qua inhoud was het eigenlijk best grappig.
pi_45900589
quote:
Bent u bereid de islamisering van Europa op de agenda van de Europese Unie te zetten en het voortouw te nemen voor het creëren van een gevoel van urgentie met de betrekking tot deze islamisering van Europa? Deelt u de mening dat daartoe eerst de gebruikelijke politieke correctheid en “dhimitude” moeten worden afgeworpen? Zo neen, waarom niet?
Statements in een vraag. .
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:41:05 #238
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45900653
quote:
Bent u tevens bereid - gelet op de concrete dreiging van islamisering - onze christelijk-joodse en humanistische cultuur als leidende cultuur in de Nederlandse Grondwet op te nemen? Zo neen, waarom niet?
Ja, symboolpolitiek, dat gaat helpen
pi_45900682
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:41 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, symboolpolitiek, dat gaat helpen
Hoho, dat niet alleen!
quote:
Deelt u de mening dat nu alles moet worden gedaan om deze islamisering van Europa en Nederland te keren door daadkrachtig beleid te voeren, bestaande uit de invoering van een onmiddellijke immigratiestop uit moslimlanden enerzijds en een forse inzet op emigratie van moslims uit Europa en Nederland naar moslimlanden?
Is Madagascar een moslimland?
pi_45903125
dus meneer wil moslims deporteren om onze "onze christelijk-joodse en humanistische cultuur" te beschermen .. pff ..
ik zal die vergelijking maar niet maken, ligt te zeer voor de hand
pleased to meet you
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 23:48:09 #241
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45903415
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:37 schreef Ericr het volgende:

[..]

De kamervragen van de PVV over deze kwestie. Als het niet zo triest zo zijn qua inhoud was het eigenlijk best grappig.
Ik dacht dat je een persiflage had gemaakt maar het is nog echt ook.

Wilders in Israel: Sluit ze op, zonder proces
  vrijdag 2 februari 2007 @ 00:18:34 #242
40566 Ericr
Livewrong
pi_45904357
Het is wel een persiflage, of zou die Wilders gewoon serieus zijn? Ik verlang naar Gonny, daar kwam nog meer zinnigs uit dan deze holle retoriek van de PVV.
pi_45905549
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

aah, dan zal hij de Duitse arrestatiebevelen voor dertien CIA agenten ook wel ten scherpste veroordelen

maar ja, we zijn inmiddels al bijna zover dat iedereen die niet met hem mee lult voor dhimmi wordt uitgemaakt en elkaar benaderen met wederzijds respect voor elkaars gewoontes heet tegenwoordig "zelfvernedering", en last but not least .. hoe absurd is het dat hij een joodse gemeenschap aanhaalt die beschermt moet worden terwijl die ook geen handjes schudden en pruiken dragen en na al die jaren/eeuwen in Nederland nog steeds "de joodse gemeenschap" zijn ?

Ik vraag me trouwens af wie die vragen geschreven heeft .. de ondertoon is zo duidelijk bedoeld om agressie op te wekken, daar is over nagedacht door iemand die er verstand van heeft
pleased to meet you
pi_45906442
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Bij ons op de afdeling werkt een Turkse. En geloof me, wat zij draagt lijkt nog niet een heel klein beetje op een burka!
Losbandige geile Turkse trutjes
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 2 februari 2007 @ 02:28:51 #245
161521 MrVVD
Ich bin ein Toerk.
pi_45906452
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 01:12 schreef moussie het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie die vragen geschreven heeft .. de ondertoon is zo duidelijk bedoeld om agressie op te wekken, daar is over nagedacht door iemand die er verstand van heeft
omdat hij gelijk heeft.

een van de reden dat het europa nog niet is doorgedrongen is dat er nog niets aan de hand is. op het moment is de schijn van de vredige geloof een beetje doorgeprikt alleen. het bla bla van de moslims over de cartoons. de afslachting van theo van Gogh. het zijn op een bevolking van 500 miljoen nog relatief kleine gebeurtenissen en de kans dat de 16 miljoen aanhangers van de islam wat kunnen aanrichten nog heel erg klein is. alleen de wens is er wel.

P.S. ik ga er gemakshalve vanuit dat die paar Hollanders hier die pro islam blaten alleen maar meelopers zijn die niet weten waarover ze praten. Iemand als ik voert in het dagelijkse leven gesprekken met turken en marokkanen en iemand als ik weet waar hij over praat.
  † In Memoriam † vrijdag 2 februari 2007 @ 03:02:29 #246
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_45906589
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 02:28 schreef MrVVD het volgende:

[..]

omdat hij gelijk heeft.
Nee dat heeft hij niet.

Hij diskwalicifeert de Europeese normen als zijnde "zelfvernedering en politieke correctheid" terwijl hij ondertussen beweert voor dezelfde normen op te komen.

Hij noemt zijn clubje Partij voor de Vrijheid, terwijl het het tegenovergestelde voorstelt en de persoonlijke vrijheid juist ernstig wil beperken. Over "gelijkheid" hoeven we niet eens te beginnen.

We hoeven niet bang te zijn voor een of andere eng spookbeeld dat in de toekomst dreigt onze rechten weg te nemen, die mensen zijn er namelijk al. En Wilders bewijst ze prima lippendienst.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:01:52 #247
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45908109
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Dat is echt síck! Jezus fucking christus, zulk soort dingen doe je in een mislukt Afrikaans land, niet in een normaal land. Echt, mozes, dat je daar vóór kunt zijn.
pi_45908165
Die vragen zijn toch nep?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:34:19 #249
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_45908627
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:05 schreef Mutant01 het volgende:
Die vragen zijn toch nep?
Ik hoop het.
pi_45908696
Ja ik neem jullie over... I'm the great cornholio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')