ik vind het jammer dat er geen geluid bij hoort, dat zou vast een verrijking zijnquote:
Beiden hebben ze wat met limburg dus achquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:25 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat er geen geluid bij hoort, dat zou vast een verrijking zijn
Asjemenou, is dat waar?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beiden hebben ze wat met limburg dus ach.
De een komt er vandaan en de ander werkt erquote:
Ja, leugenachtigheid is daar aard van het beestje, zie carnaval, je mag 1x per jaar jezelf zijn als je een gek hoedje op zet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
De een komt er vandaan en de ander werkt er. Dus er is een en ander verklaarbaar
.
Pas op he, het ligt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllllllllllllll gevoelig...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:52 schreef Sidekick het volgende:
Nou, de SC-kliek is weer compleet.
Islamitische school.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:02 schreef Aoristus het volgende:
wtf is een madrassa
OT: de koningin is jarig vandaag, ze is oud geworden
quote:Berlusconi apologises to his wife
Former Italian prime minister Silvio Berlusconi has said sorry to his wife for flirting with other women after she demanded a public apology.
Mr Berlusconi issued a written statement, referring to the constant pressure he was under from work, trips, politics and problems.
Veronica Berlusconi, his second wife, said his flirting damaged her dignity.
She had demanded the apology in a front-page letter to the Italian newspaper, La Repubblica.
In the statement, issued via his Forza Italia party, Mr Berlusconi said: "Forgive me, I beg you. And take this public show of my private pride giving in to your fury as an act of love. One of many."
"I guard your dignity, like a treasure within my heart, even when careless comments slip off my tongue," said Mr Berlusconi, 70.
Flirtatious comments
Veronica Berlusconi is mother of three of Mr Berlusconi's children.
She said her husband had told some women at a TV awards dinner: "If I wasn't already married I would marry you right away".
Mr Berlusconi was quoted as telling another woman: "With you I'd go anywhere".
Commentators say the fact she chose for her complaint a prominent left-wing publication - traditionally critical of Mr Berlusconi - would have added to her husband's embarrassment.
"Today for my female children, already adults, the example of a woman defending her own dignity in her relationships with men takes on a particularly significant importance," she said.
Confronting her husband over his behaviour would also remind her son Luigi "to never forget to keep among his fundamental values respect for women," she added.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/6318165.stm
Ik heb hem niet kunnen zien vanwege de wake van mijn opa, maar hij is over een paar minuten klaar met downloaden. Ik ben benieuwd. Sowieso ben ik erg weg van Nesbitt, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
nu bezig op Canvas, daarna een docu over Pamela Churchill, die mede Bill Clinton aan de macht hielp
wat?quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Neuh, eg, de queen jarig? Hoe wedde gij dat allemoal?
Sorry, kom al jaren niet meer in het hoogland, alwaar na overstromingen de sniffing brothers komen bedelen en smeken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:14 schreef Autodidact het volgende:
Hoe wedde gaai dè aommel?
Nat water.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:42 schreef MrX1982 het volgende:
Biased media.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de objectieve NOS?
Vreet jij iedere dag stamppot?quote:Op donderdag 1 februari 2007 00:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]Een goede grap om de donderdag te beginnen. Nee, objectieve media bestaat niet. Perfect eten ook niet, iedereen heeft zijn smaak. En dat vind ik wel een mooie vergelijking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |