Vervelend he al die berichten!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:04 schreef gelly het volgende:
Gozer, flikker eens op.
Wanneer is het goed?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:08 schreef Martijn_77 het volgende:
Dit vind ik een zeer slechte vorm van positieve discriminatie.
Allochtonen zijn niet blank?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:00 schreef DenniZZ het volgende:
Daar gaan we weer, blank nederland wordt gediscrimineerd in ons eigen land!![]()
![]()
Nee, dit is juist ter bevordering van gelijke kansenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:00 schreef DenniZZ het volgende:
Daar gaan we weer, blank nederland wordt gediscrimineerd in ons eigen land!![]()
![]()
Dat ze een database aanlegen met mensen die ze postief discrimineren vind ik niet erg. Maar dat ze eerst mensen gaan vragen uit de bak zonder te kijken of er buiten misschien nog capabelere mensen rond lopen dat vind ik slecht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:10 schreef -skippybal- het volgende:
Wanneer is het goed?
Het is niet meer dan normaal dat je afvallers eerder benadert dan dat je buiten gaat zoeken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat ze een database aanlegen met mensen die ze postief discrimineren vind ik niet erg. Maar dat ze eerst mensen gaan vragen uit de bak zonder te kijken of er buiten misschien nog capabelere mensen rond lopen dat vind ik slecht.
De allochtonen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:24 schreef heiden6 het volgende:
Zeer dubieus, maar goed, wie wil er nou in Nijmegen wonen?
Ik zou gaan verhuizen als ik jou was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:00 schreef DenniZZ het volgende:
![]()
De benoemde burgemeester die eerder mislukte minister van gekozen burgemeesters was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:24 schreef heiden6 het volgende:
Zeer dubieus, maar goed, wie wil er nou in Nijmegen wonen?
Toch mooi, dit soort zekerheden in het leven. Het geeft een stukje houvast.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:29 schreef Q. het volgende:
En het is natuurlijk de schuld van links.
Dat is waar, maar een op zich geschikte, maar helaas gezonde blanke en mannelijke kandidaat komt niet in die portefeuillequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:27 schreef Dagonet het volgende:
Het is niet meer dan normaal dat je afvallers eerder benadert dan dat je buiten gaat zoeken.
Nee, die werkt meestal ergens anders tegen een beter salaris.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:30 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een op zich geschikte, maar helaas gezonde blanke en mannelijke kandidaat komt niet in die portefeuille
Een vriend van me die ultiem Nederlands is maar wel een Indo uiterlijk en achternaam heeft, profiteert al jaren van heerlijke allochtonenbeurzenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:31 schreef Dagonet het volgende:
Wat vindt TS trouwens van een van oorsprong Indoneschische familie die hier ergens begin 19e eeuw heen verhuisd zijn, die zijn niet blank, die worden niet gediscrimineerd volgens deze regeling of zijn dat alsnog allochtonen (wanneer ben je eigenlijk geen allochtoon meer, hoeveel eeuwen moet je familie dan in Nederland wonen of ben je automatisch allochtoon als je niet blank bent?).
Nijmegen is gewoon "net even anders".quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:32 schreef Dagonet het volgende:
Toch wel weer een leuk stukje eigenlijk, wat is het nou, stelen de allochtonen onze banen of zijn het luie uitvreters die de staatsruif leeggrazen?
Of zijn ze het soms allebei? DAH! DAH! DUMMMMMMMMM!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |