Nee dat niet, maar die club van hen vind ik altijd leuk. En Beerfest. You Me, And Dupree nog niet gezien, maar die zal ik ook wel leuk vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:45 schreef Sokolsky het volgende:
Jij en Owen Wilson?
Wat Lonewolf al eerder aankaartte, geldt ook voor Russel Crowe, die de freaky wiskundige John Nash speelt. Soms wil ik het wel accepteren, de andere keren zoals met A Beautiful Mind, dus duidelijk niet. Het verhaal zelf is wel aardig. Maar goed, ik geloof dat ik voor de rest van het jaar wel weer genoeg films van de heer Howard heb gezienquote:Het komt doordat je ziet dat ze acteert. En haar gezicht de hele tijd vragend zegt: "Is dit niet goed, mensen van de oscar?"
Een tikkeltje?quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:21 schreef pascalheister het volgende:
The Mirror (1975)
en een tikkeltje mysterisch.
Och, af en toe mag je je best laten gaan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:30 schreef cwk het volgende:
Ik zie opeens een hele andere kant van je Runerose.
Dat is natuurlijk de bedoeling, met meer karakterontwikkeling zou het verhaal niet kloppen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef Falco het volgende:
The Virgin Suicides
En waarom wordt er niet meer aan karakterontwikkeling gedaan, nu bleef alles vrij oppervlakkig.
Hoeveel heb je er gezien?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Gorro het volgende:
en gelijk ook één van de beste opera-verfilmingen tot nu toe. ****
Ik heb er ooit nog één gezien op tv, maar dat was eigenlijk meer een theater-registratie. De naam weet ik niet eens meer. Maar dit commentaar stond bij zowat elke review of essay die ik zojuist doorgelezen heb, dus dat heb ik min of meer klakkeloos overgenomen.quote:
Eerlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:11 schreef Gorro het volgende:
[..]
Maar dit commentaar stond bij zowat elke review of essay die ik zojuist doorgelezen heb, dus dat heb ik min of meer klakkeloos overgenomen.
Je hebt zeker gelijk, maar hoe kom je aan die veronderstelling?quote:Op maandag 5 februari 2007 16:58 schreef cwk het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Gillingham lijkt me het type die dat juist wel waardeert boven het indiaantje schieten.
Dat mag je zelf bedenken makker.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je hebt zeker gelijk, maar hoe kom je aan die veronderstelling?
cijfer: 6.5quote:“Renaissance” is like pretty pop art — eye-catching and striking, yet empty — and serves as yet another reminder that being pretty isn’t enough. Just about any frame from the movie could be blown up into wall size hanging art that an aficionado would be proud to have in their pad. But when strung together as a movie, they simply become art in motion rather than an engaging experience
tip let in het begin goed opquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:30 schreef linebear het volgende:
The prestige.... echt een geweldige film. Stukken beter dan the illusionist.
Moet the prestige trouwens nog wel een keer zien, want ik snap het laatste niet helemaal
Ja! Playground Love.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:20 schreef Falco het volgende:
The Virgin Suicides
Heerlijke freaky film, an sich dan. Het bevat geniale scenes en dan vooral die waarbij de vader van het gezin (James Woods) in voorkomt. Maar helaas: het is niet overal even sterk wat vertoond wordt. Wat een naar kreunend stemgeluid heeft de verteller bijvoorbeeld. En waarom wordt er niet meer aan karakterontwikkeling gedaan, nu bleef alles vrij oppervlakkig. Het suburbcultuurtje wat Sofia Coppola weet te creëeren is daarentegen wel weer oke, net als de chille muziek van Air. Cijfer: 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |