Oh dat valt nog mee ik dacht dat ie voor veel meer was gekomen. Voor 3 miljoen mag River plate em ophalen.quote:
nee zomer pasquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:46 schreef endr0me het volgende:
En Grygera ? gaat die nog weg ?
Ja van de zomer, naar Juventus.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:46 schreef endr0me het volgende:
En Grygera ? gaat die nog weg ?
Veel talenten en Krohn-Dehli jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:54 schreef S-Two het volgende:
Veel talenten dus nog verhuurd: Vertonghen, Poepon, Slijngaard, Boerrigter, Krohn-Dehli.
Misschien vind Sparta wel het talent wat aan HTC voorbij is gegaan..quote:
quote:Ajax in top 10 van 'beste voetbalclubs ter wereld aller tijden'
De IFFHS presenteerde vandaag een overzicht van de beste voetbalclubs aller tijden (vanaf 1 januari 1991 worden de resultaten van de clubs verwerkt, red.). Ajax staat daarin op een verdienstelijke 10e plaats. De andere Nederlandse 'toppers'; Feyenoord en PSV, volgen op een straatlengte afstand op de respectievelijk 52e en 56e plaats.
1. FC Barcelona (S)
2. Juventus (I)
3. AC Milan (I)
4. Manchester United (GB), Real Madrid (S)
6. Bayern Munchen (D)
7. Inter Milaan (I)
8. Arsenal FC (GB)
9. River Plate Buenos Aires (ARG)
10. Ajax (NL)
52. Feyenoord (NL)
56. PSV (NL)
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:36 schreef Urquhart het volgende:
Toevallig Dentheman nog gehoord op Radio 1 gisteren
Mooi! De Mul verhuren en Rosales laten spelen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:18 schreef Radegast het volgende:
Die transfer van Rosales gaat mislukken, dit duurt te lang. [afbeelding]
Laten we vragen of koningdavid even voor ons wil bidden dat het nog goed komt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:18 schreef Radegast het volgende:
Die transfer van Rosales gaat mislukken, dit duurt te lang. [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Mooi! De Mul verhuren en Rosales laten spelen!
Piet de Visserquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:25 schreef Pritt het volgende:
[..]
Laten we vragen of koningdavid even voor ons wil bidden dat het nog goed komt.![]()
pffffffiiiieewww...wat een opluchtingquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Longmen het volgende:
Zo we hoeven ook niet bang te zijn dat killer en doelpunten kanon Boussabon gaat scoren zaterdag, die is naar Utrecht toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |