Ja oké maar waarom draaide ze de kraan dichtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef DiviFilius het volgende:
omdat de OPEC de export blokkeerde ?
That's it!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:46 schreef PhysicsRules het volgende:
Opec boycot van NL en VS vanwege de nederlandse steun aan Israel in de Jom Kippoeroorlog
helemaal goed!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:49 schreef Yurithemaster het volgende:
nederland steunde israel waardoor we geen olie meer kregen van de andere landen
Correct. De VS wilden de Russische inval in Hongarije veroordelen en konden dus een westerse invasie niet gebruiken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
Engeland en frankrijk, VS
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Jada Pinkett, toch?
Dan houd het bij mij opquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Borgir is Noors en de rest is ook fout.
quote:
Schlieffenplan = Benelux 1914 uiteindelijk uitgevoerd in 1940quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nieuwe vraag dus. (Antwoord was Sonata Arctica.)
In de laatste eeuw zijn er een aantal militaire operaties geweest. Ik geef er drie, aan jullie om te zeggen waar deze operaties zich plaatsvonden en in welk jaar die operatie gestart werd:
Schlieffenplan
Operatie Barbarossa
Desert Storm
Ah, daar heb ik nog 2 cd's van op mijn pc staan. Goeie muziekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Nieuwe vraag dus. (Antwoord was Sonata Arctica.)
Ik heb Schlieffenplan geleerd. Je antwoorden zijn echter wel goed genoeg. (Technisch gesproken is het Von Schlieffenplan voor Frankrijk bedoeld, maar ze gingen idd door de Benelux heen.)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Het is toch het von Schlieffenplan?
Het idee van het von Schlieffenplan was juist om Frankrijk via de Benelux ipv rechtstreeks aan te vallen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb Schlieffenplan geleerd. Je antwoorden zijn echter wel goed genoeg. (Technisch gesproken is het Von Schlieffenplan voor Frankrijk bedoeld, maar ze gingen idd door de Benelux heen.)
PR +1
Ranglijst komt zo.
Hmm, op die toer klopt het, maar het was een plan voor Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het idee van het von Schlieffenplan was juist om Frankrijk via de Benelux ipv rechtstreeks aan te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |