Moet voor SaskiaR geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:47 schreef DiviFilius het volgende:
heeft er niemand een leuke geschiedenisvraag ?
Die was het wel ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Was dat niet die gast die naar Engeland vloog in mid WO II? "Op orders van Hitler.", ofzo... If so, dan zat ie in Engeland gevangen, en ik ken maar één Engelse gevangenis, dus ik gok op The Tower of London.
mss de volgende keer die lap tekst weglatenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Was dat niet die gast die naar Engeland vloog in mid WO II? "Op orders van Hitler.", ofzo... If so, dan zat ie in Engeland gevangen, en ik ken maar één Engelse gevangenis, dus ik gok op The Tower of London.
-edit- Of was dat nu na 1941...
Idd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:53 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
mss de volgende keer die lap tekst weglaten
dat bedoel ik, verwarrend zonder komma's in de vraagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
-edit- Of was dat nu na 1941...
Ja, maar hoe staat het gebied beter bekend en welke slag?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:59 schreef Eltonno het volgende:
Een plek waar ooit een veldslag is geweest?
Nee, de lokale naam van het merelveld is erg bekend van een recentere oorlog. (jaren '90)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
ligt het in frankrijk?
Bingo.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Jaren 90 oorlog zal dan wel in servië zijn, en dan 14e eeuw is slag tegen de turken?
Transylvanië?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Waar vlad .. woont aka dracula?
Jeejquote:
Had je post niets eens gezien hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:39 schreef DiviFilius het volgende:
ooh dus mijn gok heeft Yuri aan een puntje geholpen ? damnnn
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:39 schreef Eltonno het volgende:
Gespieste tegennstanders?
nee, maar mijn Kosovo gok maakte blijkbaar jou antwoord compleetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Had je post niets eens gezien hoor![]()
Tjsa, zo gaat het, wie het antwoord compleet maakt krijgt het puntquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:41 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
nee, maar mijn Kosovo gok maakte blijkbaar jou antwoord compleet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |