Dan doe je eerst even je x-fire starten en dan kan je het aan iemand vragenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Mr_Baus het volgende:
De volgende heren zijn misbruik aan het maken van de afwezigheid van een admin
macamba
[All-Fx]killing_CED
pRoSt? SlapStick.Ger
ParTsok
Baserapen en door blijven gaan na waarschuwingen
Klopt.. Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:48 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Dan doe je eerst even je x-fire starten en dan kan je het aan iemand vragen![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:15 schreef Mr_Baus het volgende:
Zal mij een worst wezen als ik spel-/taal-/typ-/stijl-/vormfouten maak, als het een belangrijk stuk tekst is dan gooi ik er wel een stukje software overheen..
Serverpauze had een bedoeling, niemand zou mijn waarschuwing lezen als die binnen een paar seconden weer weg zijn. Vandaar de pauzequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef Mr_Baus het volgende:
Goed bezig Viro! Thnxs.. Het werd weer even een rapefest.. je kan wel gaan schreeuwen en waarschuwen, maar als ze eenmaal doorhebben dat er niet gekicked wordt dan blijven ze doorgaan en gaat de rest ook nog meedoen omdat er niemand van US doorheen komt en ze toch punten willen pakken... Staat het halve MEC kamp op de heuvel spawnpoints..
En dan maar blijven beweren dat de uncap achterin ligt...
ServerPauze was een strakke actie
Voeg hier ook maar de volgende 2 aan toe:quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef Mr_Baus het volgende:
De volgende heren zijn misbruik aan het maken van de afwezigheid van een admin
macamba
[All-Fx]killing_CED
pRoSt? SlapStick.Ger
ParTsok
Baserapen en door blijven gaan na waarschuwingen
Nu kwam jij omdat ik je riep ofniet?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Serverpauze had een bedoeling, niemand zou mijn waarschuwing lezen als die binnen een paar seconden weer weg zijn. Vandaar de pauze![]()
En kom voortaan ook op X-fire is makkelijker om een admin aan te spreken![]()
Foxie was net wat eerder dan jijquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:21 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Nu kwam jij omdat ik je riep ofniet?
steff.j is ook al gekickedquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:20 schreef BugWorks het volgende:
[..]
Voeg hier ook maar de volgende 2 aan toe:
commando-keen (en dan nog wat erachter, is gekickt overigens)
[SweElite]steff.j
kunnen die nuttleoze kickmessages niet binnen xfire blijven of in het admingedeelte van het forum...quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Foxie was net wat eerder dan jijen ik was de chat al aan het volgen
[..]
steff.j is ook al gekicked
roger over and outquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kunnen die nuttleoze kickmessages niet binnen xfire blijven of in het admingedeelte van het forum...
Dit is toch Het Grote BoF! BF2 Topique?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kunnen die nuttleoze kickmessages niet binnen xfire blijven of in het admingedeelte van het forum...
Waar the fuck heb jij het overquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:06 schreef Stefan740 het volgende:
Jullie hoeven mij iig niet van de banlijst te halen, ik heb er een reden voor
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:08 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Dit is toch Het Grote BoF! BF2 Topique?
Niks nominatiequote:Op donderdag 1 februari 2007 18:12 schreef FJD het volgende:
Anyway over de Boot-LAN. Er zit een kink in het vaarwater maar er wordt aan gewerkt door Ursel
nominatie slechtste woordgrap van het jaar 2007
Whehe ja zeker... Maar morgenavond komt iedereen toch wel naar die fightnight?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:58 schreef FJD het volgende:
3lmoJe hebt het advies gevolgd en meteen maar even hier ingeschreven
Erg slim
Ow ja, af en toe een paar keer 'homooooos' roepen schijnt goed te helpen bij de integratie
Niet heel deze week. De uren vanaf 1 feb (vandaag dus) t/m eind feb.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:50 schreef 3lmo het volgende:
Stelletje noobs hier, moet je niet vergeten mijn stats ( http://bf2s.com/player/82562646/ ) erbij te zetten! En over wie het meeste speelt in 1 maand, 35 uur in 1 week
Op wake krijg je mij niet te pakken met een jet. Alleen als ik als medic speel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Whehe ja zeker... Maar morgenavond komt iedereen toch wel naar die fightnight?![]()
Zal ik, pro, jullie, noobs, even laten zien hoe het echt moet! Als je dan halverwege even mapchange doet naar Wake Island zijn jullie in een /kickban staat van ik en een J-10![]()
Nee, maar dat was enkel om even een indicatie te geven....quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Niet heel deze week. De uren vanaf 1 feb (vandaag dus) t/m eind feb.
We zullen zienquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Op wake krijg je mij niet te pakken met een jet. Alleen als ik als medic speel.
Waarom denk je dat we op Karkand Only zijn geswitched. We roken je al aankomenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef 3lmo het volgende:
Zal ik, pro, jullie, noobs, even laten zien hoe het echt moet! Als je dan halverwege even mapchange doet naar Wake Island zijn jullie in een /kickban staat van ik en een J-10![]()
Bij een beetje fatsoenlijke weddenschap stel je eerst de prijs vast tochquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:12 schreef Viro het volgende:
Niet heel deze week. De uren vanaf 1 feb (vandaag dus) t/m eind feb.
ja... je hebt me manquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het overen voor zo ver ik weet sta jij niet in de banlijst
[..]
![]()
Je het hem echt baus.
Eerst hier roepen hoe je achter kan komen wanneer je wel een BF2 speler bent + dat BF2 beter uit TT kan. En nu![]()
![]()
![]()
15 euro per 3 maanden... we huren hem...quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
Iedereen betaald een deel per maand mee aan de server neem ik aan?
Of is het prive bezit ofzo?
Als die vol is kicken jullie niet members?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:00 schreef FJD het volgende:
De server is algemeen bezit van de clan zullen we maar zeggen. Er wordt dus een ranked server gehuurd bij een gamehost die die server mag verhuren (van EA mag niet elk bedrijf een ranked server verhuren).
Vervolgens wordt er aan de leden gevraagd of ze een donatie willen doen. Geen verplichtingen, geen extra rechten gewoon het plezier, het gemak en de lol van een eigen ranked server. Tot nu toe werkt dat erg goedOm een beetje duidelijkheid te verschaffen zijn we uitgegaan van 5,- per maand en aangezien de serverhuur per kwartaal is gaan we standaard een beetje uit van een donatie van 15,- per persoon. Meer mag, minder ook natuurlijk.
Members worden alleen gekicked als ze zich niet aan de regels houden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als die vol is kicken jullie niet members?![]()
Nee niet iedereen, ik geloof dat er nu een mannetje of 9 betaald hebben, maar we kunnen het geld nog steeds gebruiken. Op het moment dat we de huur niet meer kunnen betalen krijgt iedereen die toch betaald heeft voor de nieuwe periode zijn geld terug.quote:En betalen alle 40 mensen in de OP nog?
Daarom riep ik ook NIET membersquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Members worden alleen gekicked als ze zich niet aan de regels houden.
[..]
Nee niet iedereen, ik geloof dat er nu een mannetje of 9 betaald hebben, maar we kunnen het geld nog steeds gebruiken. Op het moment dat we de huur niet meer kunnen betalen krijgt iedereen die toch betaald heeft voor de nieuwe periode zijn geld terug.
Ik hou dit allemaal bij, op dit moment kunnen we door knallen tot en met April![]()
![]()
Niet members worden er idd afgeschopt als BoF members de server opwillen maar dat is onafhankelijk van of je betaald of nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:20 schreef Godlike02 het volgende:
Daarom riep ik ook NIET members![]()
Vorige keer dacht ik er ook al aan maar toen viel ik weer vrij snel stil met spelen
Ik ben nu al geruime tijd aan het knallen en vandaag ook weer met plezier op de bof server dus ik overweeg om mee te betalen.
noobsquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:07 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Whehe ja zeker... Maar morgenavond komt iedereen toch wel naar die fightnight?![]()
Kan je ook member worden zonder te betalen dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Niet members worden er idd afgeschopt als BoF members de server opwillen maar dat is onafhankelijk van of je betaald of niet
Vanavond is Wie is de mol avondquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:27 schreef FJD het volgende:
Ja natuurlijk.We vinden het natuurlijk leuker als mensen betalen maar we zijn de clan begonnen met als heel duidelijk uitgangspunten dat er geen verplichtingen aan vast zitten. Dat heeft als nadelen dat mensen erg makkelijk in en uit lopen maar heeft weer als voordeel dat mensen die niet de tijd hebben om elke weken te trainen en een clanwar te spelen toch in een groep kunnen spelen. Tis maar net wat je wilt natuurlijk
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:50 schreef FJD het volgende:
Nog wel een paar maandjes gok ikHoop in Juni af te kunnen studeren maar in hoeverre dat gaat lukken. Hoop tegen die tijd wel een keer terug te zijn ja
TS zit ww op jaIk mail je de laatste bulkmail even daar staat het password in. In die mail staat nog wel het oude IP adres. We hebben nu even (tijdelijk) een andere server waarvan ik het IP reeds gepost heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |