Idd alle 2 clans spelen goed qua teamwork enzo. Maar mag je niet denken dat je dan ook regels mag verbreken. Ik vond die lebowski heel goed spelen in het beginquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:15 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Maar die HrZ(5) spelen wel leuk samen en bieden tenminste een beetje tegenstand (net als [79th]);)
Neemt niet weg dat ze de regels mogen verbreken...
Ik kan hem dus unbannenquote:Op donderdag 1 februari 2007 00:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voor het breken van de regels moet je niet altijd bannen. er is ook nog zoiets als kicken!
Ik kick mensen nog wel eens voor spawnkillen, vervolgens komen ze terug op de server en doen ze het niet meer. Als je ze banned, dan komen ze neit meer terug.
Ik vind het namelijk maar raar dat je C4 uitzet en vervolgens mag iemand niet meer op zijn eigen c4 gaan staan.
@Puni: TK is -4 punten volgens mij. -8 punten is dus te weinig om te auto kicken.
Deze vrijdag Fight Night met FF aan, punish uit en auto kicker op -16.
Vervolgens een boodschap in de server message en ook een bericht ingame.
We zullen zien of het iets is.
Nu ga ik maar eens een oogje dicht doen, morgen weer flink aan de bak op het werk.
Ik ga hem nu unbannenDonequote:Op donderdag 1 februari 2007 06:26 schreef FJD het volgende:
Ja unban hem maar. Voor zulke dingen kun mensen in het vervolgen inderdaad beter kicken![]()
Ik dacht dat het -2 voor teamdamage was en nog eens -2 bij een kill, maar ja de FF staat al zolang uit en ik heb ook al zolang niet meer op een andere server gespeeldquote:Op donderdag 1 februari 2007 07:34 schreef staticdata het volgende:
gans: Teamkill is -2, wanneer iemand je punished komt er -2 bij dus sta je op -4
dat was toch al historie? jullie spelen toch niet meerquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:02 schreef FJD het volgende:
Er verdwijnt toch een stuk historie. Niet langer kan ik iemand voor z'n flikker steken als we samen staan te wachten om een hoekje. Niet langer kan ik C4 onder JP z'n voeten leggen en dan hard wegrennen
-edit-
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/137198/index.html
Succes he hippiesAls ik jullie ineens niet meer op FOK! zie weet ik genoeg.
Ow jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:06 schreef staticdata het volgende:
dat was toch al historie? jullie spelen toch niet meer![]()
het mag kan nog steeds hoorquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:02 schreef FJD het volgende:
Er verdwijnt toch een stuk historie. Niet langer kan ik iemand voor z'n flikker steken als we samen staan te wachten om een hoekje. Niet langer kan ik C4 onder JP z'n voeten leggen en dan hard wegrennen
Ik kan ergens bij de 10e pas weer spelenquote:
Dus als 1 op de 3 het licht uit doet hebben we een probleemquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:02 schreef FJD het volgende:
-edit-
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/137198/index.html
Succes he hippiesAls ik jullie ineens niet meer op FOK! zie weet ik genoeg.
hehe nee het gaat er om dat het zo massaal op hetzelfde tijdstip gebeurt waardoor er ontzettende pieken ontstaan op het net wat dus weer kan resulteren in uitvalquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dus als 1 op de 3 het licht uit doet hebben we een probleem![]()
's nachts redden we dat toch ook wel.![]()
Er staat ook niet eens een tijd bij, dus ik doe wel mee met de actie. Om een uurtje of 23:00 doe ik thuis het licht uit![]()
en aangezien dit hele gebeuren in 5 minuten plaats zou moeten vindenquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:27 schreef staticdata het volgende:.
Wanneer alle lampen weer aan gaan moeten de centrales weer opschakelen. het enige probleem is dat dit niet binnen de 5 minuten kan.
Als je met 180km/u over de snelweg het milieu aan het vervuilen bent ga jij met je lichten knipperen omdat je zo goed aan het milieu denktquote:Op donderdag 1 februari 2007 08:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja, ik las het net ook op nu.nl.
Uiteraard had ik wel zo'n vermoeden
Vind het overigens wel raar dat er een piek is als je het licht uit doet, maar ja.
De tijd is trouwens tussen 19:55 en 20:00. Als ik het niet vergeet knipper ik ook wel even met me de lichten van me auto
quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:33 schreef FJD het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)ven_verwachting.html
IJs betaalt de BBQ
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:19 schreef IJsmuts het volgende:
op NU.nl staat er ook een in kleurtjes![]()
[afbeelding]
als ik tussen 300-350 bied, is dat owke voor zon setje?quote:Xbox 360 Premium
20 GB Harddisk
Headset
Ethernetkabel
2 wireless controllers
Handleiding
4 games:
Oblivion
Burnout Revenge 360
Saints Row
Gears of War
Diverse xbox live arcade games waaronder Texas hold em.
Er zit nog 7 maanden garantie op.
Vraagprijs: 350 euro
mooi, begin ik met 325. en wie weet binnenkort wel een 360quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zeker. Scherpe prijs.
en waar moeten je kevers dan in wonen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
mooi, begin ik met 325. en wie weet binnenkort wel een 360![]()
![]()
scherp arie! ik heb daarom 300 geboden!quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:46 schreef FJD het volgende:
[..]
en waar moeten je kevers dan in wonen?
quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:47 schreef IJsmuts het volgende:
scherp arie! ik heb daarom 300 geboden!
]http://www.sarikoering.nl/[/quote][/url]quote:Pick up taxi transport to Rotterdam city: 13:00
Planned Program:
13:15 Moving to tour start point in Rotterdam
13:45 Start Discovery Game part I
15.00 Experience Rotterdam Harbor by speed watertaxi
15:45 Coffee and drinks in Parkzicht
16.30 Discovery Game part II
18.00 Finish and prizes presentation in Sari Koering restaurant, Wijnhaven
18.30 Diner in restaurant Sari Koering
[url=http://www.sarikoering.nl/
Ik vind het toch wel prijzig, max 325.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
als ik tussen 300-350 bied, is dat owke voor zon setje?
stel de producenten zetten een vermogen van 100 mw op het net.quote:Op donderdag 1 februari 2007 08:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja, ik las het net ook op nu.nl.
Uiteraard had ik wel zo'n vermoeden
Vind het overigens wel raar dat er een piek is als je het licht uit doet, maar ja.
De tijd is trouwens tussen 19:55 en 20:00. Als ik het niet vergeet knipper ik ook wel even met me de lichten van me auto
FOXIE!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:17 schreef FJD het volgende:
Jullie mogen 1x raden:
-kan ik admin rechten op de server krijgen
-ik kick iedereen die cheat enzo
ik: dan houden we niemand meer over man
-jawel mensen van BoF, tuurlijk moet ie mij niet niet schietenof ik moet godmode voor bf2 vinden
Op dezelfde dag dat Feyenoord landskampioen wordt.quote:
ik maak gewoon meervoud van het werkwoord loop ofzo...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:35 schreef FJD het volgende:
[..]
Op dezelfde dag dat Feyenoord landskampioen wordt.
Voor de mensen die (net als ik) 2x na moeten denken voor ze d/dt/t schrijven. Voor 5,- toch een handig geheugensteuntje en als je t een paar keer doorleest ga je het vanzelf goed leren
Animocheck Taalkaart
had ik maar beter opgelet bij Nederlands
Ik heb zulke dingen ook wel in m'n hoofd maar ik moet er echt bewust over nadenken. Als ik dat een paar keer doe met zo'n kaartje voor m'n giechel dan wordt het vanzelf automatisme hoop ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:38 schreef RudyCarell het volgende:
ik maak gewoon meervoud van het werkwoord...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |