abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45854877
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:40 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Er staat ook ene STF White-Dragon in die moet je niet un-bannen, deze heb ik geband vanwege discriminerende opmerkingen!
daarom, lekker die lijst laten staan en die alles flexie alleen unbannen. die afgahnistanfighter hebben we gebanned wegens aimbot etc.

mocht iemand er op willen mailt ie maar gewoon
pi_45854881
Nou ja als iemand m er dan af kan gooien dan istie ook weer blij Arme jongen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_45855173
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:51 schreef FJD het volgende:
Nou ja als iemand m er dan af kan gooien dan istie ook weer blij Arme jongen
Hooooooooooo, in de banlist staat dat hij voor iets heeeeeeel anders gebannen is, hij heeft een woord getikt in de chat wat in de niet-tik lijst staat!!!!
pi_45855186
Is dat het k woord?

Of staat er niet bij welk woord?
pi_45855683
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:02 schreef FJD het volgende:
Is dat het k woord?

Of staat er niet bij welk woord?
Ja dat woord, het staat er keurig bij.
pi_45855904
bye bye zwaai zwaai

Mailtje terug met het vriendelijke verzoek een andere server op te zoeken.
pi_45856043

kijk daar wordt ik nou vrolijk van, handhaving van zulke regels

niets zo irritant als scheldende pubers
pi_45856100
Beste Allesflexie,

Enkele admins hebben de reden van je ban nagekeken. In BF2CC is dit eenvoudig terug te vinden en daar staat duidelijk omschreven dat je in-game het woord "kanker" hebt gebruikt. Of dit nu slechts eenmalig was of meervoudig maakt wat ons betreft niet uit. Het woord staat bij ons op de ban list aangezien het woord in de algemene omgang een beladen betekenis heeft, daarnaast ligt het woord "kanker" bij verschillende leden van BoF extra gevoelig. Zie daar de verklaring voor je ban.

Aangezien ik geen reden heb om aan te nemen dat de betreffende admin je gebanned heeft om andere redenen dan het gebruik van het woord "kanker" zie ik ook geen reden om de ban terug te draaien. Je zult dus een andere server op moeten zoeken.

Met vriendelijke groet,

Dat was m, netjes he
pi_45856147
heel goed FJD, puntje gestegen
pi_45856361
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:35 schreef IJsmuts het volgende:
heel goed FJD, puntje gestegen
pi_45856465
OMG

Dat carnavalslied van Theo Maassen hier KEIHARD uit de speakers in de werkplaats.
pi_45856741
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
Beste Allesflexie,
...............................................

Dat was m, netjes he
pi_45856921
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:33 schreef FJD het volgende:
Beste Allesflexie,

Enkele admins hebben de reden van je ban nagekeken. In BF2CC is dit eenvoudig terug te vinden en daar staat duidelijk omschreven dat je in-game het woord "kanker" hebt gebruikt. Of dit nu slechts eenmalig was of meervoudig maakt wat ons betreft niet uit. Het woord staat bij ons op de ban list aangezien het woord in de algemene omgang een beladen betekenis heeft, daarnaast ligt het woord "kanker" bij verschillende leden van BoF extra gevoelig. Zie daar de verklaring voor je ban.

Aangezien ik geen reden heb om aan te nemen dat de betreffende admin je gebanned heeft om andere redenen dan het gebruik van het woord "kanker" zie ik ook geen reden om de ban terug te draaien. Je zult dus een andere server op moeten zoeken.

Met vriendelijke groet,

Dat was m, netjes he
uhm nou omdat fok eruit lach en vanochtend was gezegd unban hem is die jongen ook blij

edit, hij staat er weer bij via de log nog zijn hash handmatig opgevoerd
pi_45857331

...
BF2: Diamond3d
pi_45858413
quote:
pi_45858521
oke hier het idee om de server minder noobish te maken:

friendly fire blijft zoals het nu is, met 1 toevoeging. je kunt aanvinken dat mines/claymores je eigen teamleden raken. snipers met een negatieve score van -8 ofzo worden auto gekicked.
resultaat minder van die claymore noobs die over die dingen neerleggen. alleen snipers die ze tactisch gebruiken blijven over.
denk wel dat dit het niveau kan verhogen.

graag antwoorden met, ja laten we dat proberen
pi_45858606
[17:47] punishersd: bent u daar?
[17:48] punishersd: nou ik ga gewoon tegen je lullen
[17:49] punishersd: ik wil voorstellen dat we de optie aanzetten dat teammember door de eigen claymores dood kunnen. dit zal kut zijn in het begin maar als je mensen met een negative score kicked weten ze dat ze niet als sniper van die klote claymores overal moeten neerleggen. dit heeft als gevolg dat het niveau iets omhoog gaat van de server
[19:00] [Admin BoF] Incolumis: goed idee
[19:00] punishersd: dank, gewoon doorvoeren dus?
[19:00] punishersd: al dat gezeur met overleg
[19:00] punishersd: gewoon proberen en klaar toch
[19:00] [Admin BoF] Incolumis: mwah wel effe overleggen met de andere admins
[19:00] punishersd: diamond was voorstanden van proberen
[19:00] [Admin BoF] Incolumis: gauw effe een berichtje achterlaten en als ze niet binnen 5 minuten antwoorden geldt hun stem niet
[19:01] punishersd: op fok bedoel je?
[19:01] [Admin BoF] Incolumis: msn/xfire/trommel/rooksignalen/touw en 2 blikken
[19:01] punishersd: hehehe
[19:01] punishersd: ok
pi_45858668
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:06 schreef Incolumis het volgende:
[17:47] punishersd: bent u daar?
[17:48] punishersd: nou ik ga gewoon tegen je lullen
[17:49] punishersd: ik wil voorstellen dat we de optie aanzetten dat teammember door de eigen claymores dood kunnen. dit zal kut zijn in het begin maar als je mensen met een negative score kicked weten ze dat ze niet als sniper van die klote claymores overal moeten neerleggen. dit heeft als gevolg dat het niveau iets omhoog gaat van de server
[19:00] [Admin BoF] Incolumis: goed idee
[19:00] punishersd: dank, gewoon doorvoeren dus?
[19:00] punishersd: al dat gezeur met overleg
[19:00] punishersd: gewoon proberen en klaar toch
[19:00] [Admin BoF] Incolumis: mwah wel effe overleggen met de andere admins
[19:00] punishersd: diamond was voorstanden van proberen
[19:00] [Admin BoF] Incolumis: gauw effe een berichtje achterlaten en als ze niet binnen 5 minuten antwoorden geldt hun stem niet
[19:01] punishersd: op fok bedoel je?
[19:01] [Admin BoF] Incolumis: msn/xfire/trommel/rooksignalen/touw en 2 blikken
[19:01] punishersd: hehehe
[19:01] punishersd: ok
Binnen de vijf minuten:

Ophoeren!

ik heb allang geen echte stem meer met m'n militaire verleden van de afgelopen maanden
pi_45858715
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:07 schreef FJD het volgende:

[..]

Binnen de vijf minuten:

Ophoeren!

ik heb allang geen echte stem meer met m'n militaire verleden van de afgelopen maanden
hoe bevalt het aardappelschillen?
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:09:48 #171
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_45858740
Ik ben het er mee eens

Kan iemand me uitleggen wat er bedoelt wordt?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_45858753
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:09 schreef Incolumis het volgende:
hoe bevalt het aardappelschillen?
Dat lukt nog wel maar dat pallet sorteren
pi_45858767
ga jij eens effe 100 keer opdrukken
pi_45858934
http://www.linerider.com/

Nieuwe linerider, nu met meer tools die het trackbuilding eindelijk eens wat makkelijker maken
pi_45859017
Dekkertje...organiseer je ook een pokertoernooi?

http://pokernl.blogse.nl/
  woensdag 31 januari 2007 @ 19:24:41 #176
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_45859341
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:03 schreef staticdata het volgende:
oke hier het idee om de server minder noobish te maken:

friendly fire blijft zoals het nu is, met 1 toevoeging. je kunt aanvinken dat mines/claymores je eigen teamleden raken. snipers met een negatieve score van -8 ofzo worden auto gekicked.
resultaat minder van die claymore noobs die over die dingen neerleggen. alleen snipers die ze tactisch gebruiken blijven over.
denk wel dat dit het niveau kan verhogen.

graag antwoorden met, ja laten we dat proberen
Volgens mij krijg je nu alleen nog maar minder snipers.
Wil je de server echt minder noobisch maken dan moet je FF aanzetten.

Maar goed ik geloof in een democratisch dus...

Overigens ga ik nog een keer stiekem FF aanzetten
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_45859572
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:16 schreef jpjedi het volgende:
Dekkertje...organiseer je ook een pokertoernooi?

http://pokernl.blogse.nl/

@ puni, ik ben in principe voor, maar dan zeker wel autokick idd voor een negatieve score van -8 van mij mag FF zowiezo wel aan. is ff kut als je een nade in een groepje van 4 teammembers gooit, maar het maakt de server idd een stuk minder n00b

zegt ijsmuts die laatste tijd ook claymores spamt omdat FF uit stast

@ ferdi, jij weet nog wel eens wat he ik moet voor school een portfolio maken met 4 wetenschappelijk economische artikelen erin en deze vervolgens analyseren en bekritiseren (5 kantjes per artikel). 4 artikelen over:

- (europese) monetaire politiek
- europese economische politiek
- internationale economische betrekkingen
- eigen artikel

zat zelf al te denken aan dingetjes zoals ontwikkeling eur/usd koers, ontwikkelingen op de betalingsbalans vs-eu, eu landbouwbeleid, china als opkomende economische grootmacht etc.

volgens mij weet jij vast nog wel wat leuke (verschillende) onderwerpen
pi_45859692
ik zoek het wachtwoord van de teamspeak server
Every war is different, every war is the same.
pi_45859715
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Overigens ga ik nog een keer stiekem FF aanzetten
En dan wordt je gestraft omdat er zo'n idioot door je kogelregen rent terwijl je hem niet ziet , en vervolgens je punished omdat je hem "TK'ed"
Mocht die aangezet worden zal ik iig minder op de server te vinden zijn, ga me score niet laten vergallen door zulke idioten.
pi_45859861
eindelijk..

vanaf vrijdag avond in diverse HC`s sit `n go`s voor 10 euro..

dat werd tijd!

Lees ook niet dat er iemand pokerfreak.nl geregistreerd heeft en bijna direct een hit van de server van de belastingdienst als bezoeker. (zijn eigen host). bij pageviews stond netjes:

1. 26 januari 15:08 XS4all Internet B.V., Nederland
2. 26 januari 15:40 Netland Internet Services BV, Nederland
3. 28 januari 19:24 Speedlinq, Nederland
9. 30 januari 15:15 Belastingdienst, Nederland

Echter dit geeft hoop.
pi_45859889
maak eens plaats hoeren!!
Narf!
pi_45859898
hee bugsy, met FF uit kweek je n00bs, en score laten vergallen wat boeit score nou? gewoon iedereen kapot knallen, daar gaat het om

FF aan, jorrit voor, ik voor, verder nog mensen
pi_45859931
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:39 schreef Sickert het volgende:

en ik ben er niet morgen ook fight night ?!
pi_45860051
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:40 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

en ik ben er niet morgen ook fuck night ?!
Narf!
pi_45860200
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:30 schreef IJsmuts het volgende:
- (europese) monetaire politiek
- europese economische politiek
- internationale economische betrekkingen
- eigen artikel

zat zelf al te denken aan dingetjes zoals ontwikkeling eur/usd koers, ontwikkelingen op de betalingsbalans vs-eu, eu landbouwbeleid, china als opkomende economische grootmacht etc.

volgens mij weet jij vast nog wel wat leuke (verschillende) onderwerpen
China-VS lijkt me een erg boeiend onderwerp waarbij je natuurlijk wel op moet passen voor speculatie. Een programma zoals "de dag dat de dollar valt" laat de problematiek wel duidelijk zien maar baseert zich puur op speculatie. Daarnaast zou ik kiezen voor een andere invalshoek. Dus niet "wat gebeurt er met wereldeconomie als China blabla" maar bv. "waarom China de dollar niet zal laten vallen". Een andere insteek dus en op zich valt daar best een punt voor te maken.

Eigen artikel zou ik zeker voor Shell en Rusland gaan of iets met Rusland en de energiemarkt. Je zit er boven op Global warming zit je natuurlijk ook boven op maar is een ontzettend moeilijk onderwerp en daarnaast ontzettend afgezaagd.

Voor economische politiek zou je richting toegang van immigranten op de Westerse arbeidsmarkt kunnen gaan. In hoeverre het economische politiek is blijft een dun lijntje maar goed. Een rechtvaardige inkomensverdeling is voor jou als rooie rakker natuurlijk een onderwerp naar je hart maar goed op EU niveau gaat dat nog nergens over. Wellicht zou je wat kunnen met de 3% norm die regelmatig overschreden wordt maar of dat nu een ontzettend boeiend onderwerp is waar een interessante vraagstelling ui te halen is.

Monetaire politiek, ligt volgens mij heel dicht tegen economische politiek aan lijkt me dus wat moeilijk. Wellicht is Iran dat in 2003 eiste dat de olie betaald werd in euro's in plaats van dollars. Wat zit daar achter, wat heeft dit voor effecten voor Iran en heeft dit ook effecten op de wereld of op de VS?

Mocht je bezig zijn om goede artikelen te vinden om je punt te ondersteunen (via scholar.google.com) en je ziet dat je ergens moet betalen voor een artikel mail mij dan even de titel van het artikel, titel van de journal en auteur dan probeer ik dat artikel even voor je van de databanken van de EUR te halen

@ your service
pi_45860269
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:39 schreef Sickert het volgende:
Stop the presses! We've got breaking headlines here!
pi_45860301
* Incolumis belt de wekelijkse kranten...
pi_45862417
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 08:38 schreef FJD het volgende:
Vanaf 's ochtends al vol Stelletje Karkand hoeren!

Maar de weddenschap staat zo te horen? Naakt het volkslied?
Server zit sinds gistermiddag vol. K ben sinds gisteren online geweest tot een uur 12.00 vandaag.
pi_45863346
zo ik heb men kop ook weer eens laten zien op de server
Every war is different, every war is the same.
pi_45863423
whehe toch mooi hoe je er zo op bestelling meuk eruit gooit
quote:
China-VS lijkt me een erg boeiend onderwerp waarbij je natuurlijk wel op moet passen voor speculatie. Een programma zoals "de dag dat de dollar valt" laat de problematiek wel duidelijk zien maar baseert zich puur op speculatie. Daarnaast zou ik kiezen voor een andere invalshoek. Dus niet "wat gebeurt er met wereldeconomie als China blabla" maar bv. "waarom China de dollar niet zal laten vallen". Een andere insteek dus en op zich valt daar best een punt voor te maken.
Mmmm, China - VS, iedereen vind dat een boeiend onderwerp whehe. Ik wilde het er zelf eigenlijk niet over hebben... maar misschien moet ik dat toch maar doen. Andere insteek is idd wel leuk, maar meer iets voor jou, ik hou het liever bij recht door recht aan feiten opsommen, vergelijken etc. Wil eigenlijk een stuk schrijven over betalingsbalansen, vind ik zelf wel interessant. Of misschien staalindustrie. Beide landen zijn grootverbruikers..... nog maar es over denken hoe handen en voeten te geven.
quote:
Voor economische politiek zou je richting toegang van immigranten op de Westerse arbeidsmarkt kunnen gaan. In hoeverre het economische politiek is blijft een dun lijntje maar goed. Een rechtvaardige inkomensverdeling is voor jou als rooie rakker natuurlijk een onderwerp naar je hart maar goed op EU niveau gaat dat nog nergens over. Wellicht zou je wat kunnen met de 3% norm die regelmatig overschreden wordt maar of dat nu een ontzettend boeiend onderwerp is waar een interessante vraagstelling ui te halen is.
3% norm is idd niet leuk, wordt het niet. Arbeidsmarkt is denk ik wel leuk. Misschien iets over de toetreding van de Balkan landen tot de EU ofzo. Goed opgeleide balkannetjes die naar het westen gaan, westerse bedrijven die shared service centers bouwen in het oosten (doet Shell nu ook, zit zelf midden in dat process). Economische politiek heeft denk ik alles te maken met subsidies etc. en die zullen echt wel nodig zijn om de westerse markt te beschermen en de markt van de nieuwkomens een boost te geven. Maybe ook niet en gaat het allemaal anders.... ook eens over nadenken.
quote:
Monetaire politiek, ligt volgens mij heel dicht tegen economische politiek aan lijkt me dus wat moeilijk. Wellicht is Iran dat in 2003 eiste dat de olie betaald werd in euro's in plaats van dollars. Wat zit daar achter, wat heeft dit voor effecten voor Iran en heeft dit ook effecten op de wereld of op de VS?
Dit iswel een hele mooie! Zat zelf al tegen dit onderwerp aan te hikken, maar dit onderwerp inderdaad perfect! En nog leuk dat het met olie te maken heeft natuurlijk. VS met al haar tekorten heeft zo erg de mazzel dat ze de US$ hebben..., ze waren anders zoo failliet geweest. Miischien iets met Japan erbij. Wat als zij hun export in Yen betaald willen hebben... Als de wereldhandel overstapt op de Euro..... Ja leuk, eens even gaan zoeken!
quote:
Eigen artikel zou ik zeker voor Shell en Rusland gaan of iets met Rusland en de energiemarkt. Je zit er boven op Global warming zit je natuurlijk ook boven op maar is een ontzettend moeilijk onderwerp en daarnaast ontzettend afgezaagd.
Whehe ook niet eens aan gedacht, maar Shell en Rusland is idd een goed onderwerp!! Dat ik daar dan zelf niet op kom.....

Thanks Arie voor je input, ik ga maar eens even op zoek naar leuke artikelen nu lekker vroeg slapen, ben echt af man enja, als het Friday Fuck Night wordt wil ik wel fit zijn

Morgen met mn werk naar Parkzicht (alleen maar high tea) Dacht ik van zooo heee, das sjiek, hoorde ik later dat ze al hun sterren etc kwijt zijn en je het nu kan vergelijken met de Febo
pi_45863908
Whehe punt is dat de sterren gegeven worden aan de chef en niet aan het restaurant geloof ik. Gaat de chef weg zijn je sterren pleiten maar geloof dat de chef zich in een ander restaurant ook weer opnieuw moet bewijzen. Dan volgen de sterren elkaar wel weer snel op maar toch opnieuw beginnen.
pi_45863946
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef BugWorks het volgende:

En dan wordt je gestraft omdat er zo'n idioot door je kogelregen rent terwijl je hem niet ziet , en vervolgens je punished omdat je hem "TK'ed"
Mocht die aangezet worden zal ik iig minder op de server te vinden zijn, ga me score niet laten vergallen door zulke idioten.
Er zijn nu genoeg admins regelmatig aanwezig dat je ook in kan voeren dan een punish voor een ongelukje kan lijden tot een kick/ban, je kan aanzetten dat je in beeld krijgt hoeveel forgive/punish iemand geeft zodat je snel genoeg ziet wat voor speler je ge-tked hebt, degene die zijn vinger al op page-down toets drukt voordat hij de grond raakt zijn toch de minder sportieve.

Je zal zien dat je score er uiteindelijk alleen maar beter op zal worden want je houd uiteindelijk meer team-players over en als team scoor je gewoon beter.
pi_45864045
sorry hoor maar als je kan teamkillen kan je ervoor kiezen dat mensen niet kunnen punishen dus dat is een nog argument . teamkill zal dan alleen voor -2 zorgen.

reagerend op bugworks

en ik wil het proberen met claymores te starten. en dan over te gaan op FF lijkt me ook wel lachen. ik raak echt nauwelijks nog teammaten, misschien met granaten. aan de andere kant krijg je ook minder noob gevechten dat we als een blind paard granaten gaan gooien.
pi_45864303
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:29 schreef staticdata het volgende:
en ik wil het proberen met claymores te starten. en dan over te gaan op FF lijkt me ook wel lachen. ik raak echt nauwelijks nog teammaten, misschien met granaten. aan de andere kant krijg je ook minder noob gevechten dat we als een blind paard granaten gaan gooien.
doe maar nu is de server popie-jopie, laten we ook nog proberen beetje niveau in te brengen. wat chiel zegt, FF zorgt voor beter nadenken = beter teamwerk = uiteindelijk toch nog meer punten
pi_45864635
Gooi dan even in de server message in hoofdletters TEMP. TEST WITH FF ON!

Mocht het dan echt dramatisch aflopen dan weten mensen iig dat het ook weer uitgezet wordt
pi_45864797
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 21:35 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

doe maar nu is de server popie-jopie, laten we ook nog proberen beetje niveau in te brengen. wat chiel zegt, FF zorgt voor beter nadenken = beter teamwerk = uiteindelijk toch nog meer punten
Maar ik wil niet nadenken
pi_45864839
dat weet ik van je
pi_45867232
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 13:40 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Er staat ook ene STF White-Dragon in die moet je niet un-bannen, deze heb ik geband vanwege discriminerende opmerkingen!
Nu we het toch hebben over people die geband zijn op onze server :
Ik heb HrZ(5) lebowski geband voor meedere keren C4 hoppen. Ik daarvoor een paar warnings gegeven, maar gozer ging gewoon door.

Zijn clanleden zullen ingame vragen voor een unban, ik hab al een keer gereageerd met : i cant do that on my own, i must discus this with other admins.

[ Bericht 12% gewijzigd door Viro op 31-01-2007 22:55:55 ]
pi_45867549
Wat betreft dat FF. Aanzetten dat handel. Ik wordt gek iedere dag van al de mensen die klagen om iets te doen tegen die claymore hoeren (tijdstip : van 3 tot 5 in de ochtend). Kan niet eens een filmpje kijken op me pc

-edit-
Sry voor me late reacties, ik heb ook slaap nodig na 2,5 dag wachten totdat ik slaperig wordt

[ Bericht 26% gewijzigd door Viro op 31-01-2007 23:03:42 ]
pi_45868430
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:44 schreef Viro het volgende:

[..]

Nu we het toch hebben over people die geband zijn op onze server :
Ik heb HrZ(5) lebowski geband voor meedere keren C4 hoppen. Ik daarvoor een paar warnings gegeven, maar gozer ging gewoon door.

Zijn clanleden zullen ingame vragen voor een unban, ik hab al een keer gereageerd met : i cant do that on my own, i must discus this with other admins.
Maar die HrZ(5) spelen wel leuk samen en bieden tenminste een beetje tegenstand (net als [79th]);)
Neemt niet weg dat ze de regels mogen verbreken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')