quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:07 schreef TeChNo2 het volgende:
enne laten we eens wat foto's plaatsen misschien ?
Kijk...da's nog eens effectief...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, das waar....Maar tondeuze is nog goedkoper maar ja dan minder resultaat...quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:23 schreef Ritchie het volgende:
Ik doe meestal een keer of 6 tot 8 met een scheermesje.
Het is nog altijd goeiekoper dan 1x per maand naar de kapper gaan
Ongeveer wel hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:11 schreef Tali-banaan het volgende:
tvp. klopt dat rekensommetje wel?
qua haircut dan, want ik gebruik nooit roze mesjesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
Die onderste foto lijkt wel een beetje op jouw, Techno![]()
Ja, das waar ook....ik doelde op de haircut.....Dat roze mesje zag ik gemakshalve maar ff over het hoofd....Niet dat het me uitmaakt......hoor..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:13 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
qua haircut dan, want ik gebruik nooit roze mesjes
Ja, en het voelt ook geweldig.....Maar paar keer gedaan (kreeg teveel opmerkingen, woon in een nogal conservatieve buurtquote:
Oeps dat is best erg fors, ja........tov tondeuse is het dus erg duur......quote:Ik ben sinds een week de fusion aan het uitproberen, daarvan kost een mesje ongeveer (schrik niet) ¤3,50 1 week per mesje, beetje scheerschuim... dus het zou zo tussen de 15-20 euro liggen denk ik...
quote:als je echt de kosten wilt weten moet je daar dan wel eerlijkerwijs de kosten van gel, shampoo, kapper, verloren tijd (...), en niet te vergeten het voorkomen van verkeers boetes (je kunt immers beter op je snelheidsmeter kijken zonder vette lok voor je ogen)
Ik moet wel erbij zeggen dat ik de fusion net pas een week gebruik, misschien gaan ze wel veel langer mee... (iig lijkt het nog wel gladder te scheren dan de voorganger), ik zal wel eens gaan tellen hoe lang ik er mee doe...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:45 schreef EchtGaaf het volgende:
Oeps dat is best erg fors, ja........tov tondeuse is het dus erg duur......![]()
[..]
![]()
Ja, alle hobby's kosten geld, dus deze ook...Maar ja, nat scheren kost ook best tijd.......en nadeeltje , dat snijden he, maar ik denk dat het jou niet meer overkomt......
Ja, en als het verkeerboetes scheelt![]()
Nog gladder?.........Maaruh dan ook meer kans op snijden? of juist niet? Best belangrijk want eenmaal gesneden geneest het slecht, omdat je de volgende keer er weer overheen raust.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:07 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Ik moet wel erbij zeggen dat ik de fusion net pas een week gebruik, misschien gaan ze wel veel langer mee... (iig lijkt het nog wel gladder te scheren dan de voorganger), ik zal wel eens gaan tellen hoe lang ik er mee doe...
Tja en ach wat doe je er aan he, 't is toch een soort van verslaving geloof ik... (maar dan wel een hele onschuldige lijkt me)
kwestie van wennen, ik scheer me heel af en toe (en nooit mijn hoofd, altijd mijn kin...)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nog gladder.........Maaruh dan ook meer kans op snijden?
dan is het iig in mijn geval onschuldig...quote:Nou ik ben benieuwd, als het mesje soms toch langer meegaat, dan kan ie zelfs goedkoper zijn.....Verslavend, zeker.....Een verlaving is echter onschuldig als het je leven niet beheerst cq een obsessie is/wordt...![]()
Je bedoelt toch wel dat je af en toe snijdt ipv scheert, he.....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:16 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
kwestie van wennen, ik scheer me heel af en toe (en nooit mijn hoofd, altijd mijn kin...)
Dan is het een mooe verslaving.....laat het maar zomer worden......quote:dan is het iig in mijn geval onschuldig...
ja !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je bedoelt toch wel dat je af en toe snijdt ipv scheert, he.....![]()
ja.quote:Dan is het een mooe verslaving.....laat het maar zomer worden......![]()
Heb me vandaag voor het eerst met de Fusion Power gladgeschoren, en dat is fantastisch! Ik heb me gewoon geen enkele keer gesneden, met de Mach 3 had ik nog regelmatig een bloedende kop. Ik was trouwens ook twee keer zo snel klaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nog gladder?.........Maaruh dan ook meer kans op snijden? of juist niet?
Dat moet ik onthouden....Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heb me vandaag voor het eerst met de Fusion Power gladgeschoren, en dat is fantastisch! Ik heb me gewoon geen enkele keer gesneden, met de Mach 3 had ik nog regelmatig een bloedende kop. Ik was trouwens ook twee keer zo snel klaar.
Standje 0 geen optie voor jou?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:11 schreef Pracissor het volgende:
Ik scheer mezelf dus altijd met een tondeuse, op de laagste stand, maar na een week vind ik het dan eigenlijk al te lang. Dus scheer ik me nu bijna elke week.
Sowieso vind ik een compleet kale kop, d.m.v. scheermesjes niet zo mooi als een 'stoppelhoofd'.
(uit me fobo)
dit vind ik dus te lang:
[afbeelding]
en dit precies goed:
[afbeelding]
Ja dat bedoelde ik dus eigenlijk, zonder opzetkam. Toch moet je het geluk hebben om er het hoofd voor te hebben, gelukkig heb ik een nogal arisch hoofd.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Standje 0 geen optie voor jou?
Ik scheer nu standje 1 maar wil naar standje 0 (dus zonder opzetkam)........Een beetje stoppelig vind ik juist ook best stoer staan...Enne met tondeuse is ook veel goedkoper dan met scheermes....Die ufsion is trouwens superduur........Zag ik net..![]()
Ik vind stand 1 eigenlijk ook te lang....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik dus eigenlijk, zonder opzetkam. Toch moet je het geluk hebben om er het hoofd voor te hebben, gelukkig heb ik een nogal arisch hoofd.Maar een vriend van me, heeft een kleiner hoofd, daar staat het gewoon niet bij.
Mijn ervaring is: hoe expressiever je qua gezichtsuitdrukkingen bent, Hoe beter 't staat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja de vorm van het hoofd is erg essentieel.....Het gaat slechts om kleine accenten die het geheel kunnen maken of breken.....vooral gezichtsexpressie telt dan zwaar.....Verhoudingen en stand van neus ogen en oren komen er tien keer harder uit met een kaal hoofd....Maar ja, niemand heeft echt een perfect mooi hoofd waarbij alles precies klopt.....En moet dus ook geen maatstaf zijn...
Ja!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:11 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is: hoe expressiever je qua gezichtsuitdrukkingen bent, Hoe beter 't staat.
Een kaal hoofd relativeerd gezichtsuitdrukkingen niet, maar zet ze kracht bij.
Kijk bijvoorbeeld naar de lama Ruben v/d Meer.
[afbeelding]
En natuurlijk helpt het ook als je breed/groot bent.
Kijk bijvoorbeeld naar onze hollandse aarts-geweldenaar Jaap Stam.
[afbeelding]
Gister overigens voor het eerst de tondeuze zelf gehanteerd om mn haar weer bij te werken. Was een groot succes moet ik zeggen! Zelfs het bijwerken van de nek ging zonder problemen, ondanks het gehannes met 2 spiegels. Binnenkort foto's.
hee wat nou opeens "misschien"...quote:Op maandag 5 februari 2007 16:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja!
Stam ziet er goed uit, ondanks hard en expressief gezicht.......
enne hoe kortere stand van tondeuze, des te beter het gaat......Ik doek nu standje 1 maar wil naar standje 0....Maar langzaam om omgeving te laten wennen.....![]()
Van de zomer misschien met scheermes....Dan krijgt je die haartjes ook niet in je ogen bij het scheren....![]()
Heeft oa te maken met de medicatie die ik voor m'n hoofdhuid gebruik....Is nogal erg gevoelig....Tja, medicatie en scheerschuim, ik weet niet of dat wel zo'n goede combinatie is....quote:
Wat gebruik je dan? Merk? Geen gel??quote:Op maandag 5 februari 2007 17:44 schreef TeChNo2 het volgende:
ik noem een scheerolie...werkt nog beter (beter=gladder)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |