Precies!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
iedereen die zit te zeuren dat de wii te weinig spellen heeft, heeft gewoon tijd te veel!
ik heb bij Zelda net pas alle Fused Shadows, heb multiplayer nog niet eens unlocked bij Wario Ware en ben bij Sports nog nergens pro...
edit: wat Herr.Flick zegt![]()
Tijd teveel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
iedereen die zit te zeuren dat de wii te weinig spellen heeft, heeft gewoon tijd te veel!
ik heb bij Zelda net pas alle Fused Shadows, heb multiplayer nog niet eens unlocked bij Wario Ware en ben bij Sports nog nergens pro...
edit: wat Herr.Flick zegt![]()
ik heb tot nu toe Super Mario Bros, Donkey Kong Country, Bomberman en Mario Kart 64 gedownload...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef FJD het volgende:
Als je vroeger Super Mario Bros hebt gespeeld moet je die ook echt downloadenDe nostalgie, echt geweldig
al je mii's ontvangen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:38 schreef linebear het volgende:
wat zijn de aanraders om te downloaden naast Mario kart !?
Moet je mario kart met de GC controller spelen !?
simcity, sonic en mario kart hierquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe Super Mario Bros, Donkey Kong Country, Bomberman en Mario Kart 64 gedownload...![]()
wie weet wat er morgen komt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel nog over DC Country. Heb het spel wel gespeeld op de SNES maar het heeft nooit echt het Mario gevoel gehaald. Bomberman heb ik wel maar blijft een echte multiplayergame. In mijn geval dus een beetje een miskoop alhoewel ik verwacht dat deze meer gespeeld zal worden als ik weer terug ben in Nederland.
De overige 900 punten staan nog in de wacht. Wist niet wat ik wilde
Dan is de Wii niet de console voor jou, of toch beter kunnen wachten tot Mario Galaxy er is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd teveel?I wish! De games boeien mij persoonlijk gewoon niet genoeg, anders zou ik er wel tijd voor vrijmaken. Zelda vind ik toch maar niets (sorry, heb het geprobeerd), Monkey Ball valt tegen, Wario Ware valt tegen, Wii Play zuigt en Wii Sports is enkel leuk met meerdere mensen.
Ik ga liever Lumines of RSV co-op op de 360 spelen dan, of FFV op de GBA.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:43 schreef linebear het volgende:
ja mijn Wii stond vanmorgen met een mooie blauwe gloed me toe te lachen
Oww ja Wii Fridayquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:44 schreef mschol het volgende:
wie weet wat er morgen komt?
Excite Truck is er bijna.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd teveel?I wish! De games boeien mij persoonlijk gewoon niet genoeg, anders zou ik er wel tijd voor vrijmaken. Zelda vind ik toch maar niets (sorry, heb het geprobeerd), Monkey Ball valt tegen, Wario Ware valt tegen, Wii Play zuigt en Wii Sports is enkel leuk met meerdere mensen.
Ik ga liever Lumines of RSV co-op op de 360 spelen dan, of FFV op de GBA.
En ik hoop inderdaad dat die de moeite waard blijkt te zijn. Heel goed van je Tomasso.quote:
SSX komt er ook nog aan ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef linebear het volgende:
denk niet dat ik hem ga kopen:)
ik ga voor metal slug denk ik... of SSX
excite bike rules!!!!!!!!!!!!!!!11!1!1!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:59 schreef disjfa het volgende:
Excite bike is toch ook helemaal niet zo tof? Of is MM een beetje in een caps bui
EXCITE TRUCK!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:59 schreef disjfa het volgende:
Excite bike is toch ook helemaal niet zo tof? Of is MM een beetje in een caps bui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |