Goh, was jij niet degene die destijds in elk Wii op elke pagina een stuk of 10 keer moest roepen dat hij op nummer 1 van de reserveringslijst stond, uiteindelijk geowned werd door de Futurezone maar door veel mazzel uiteindelijk toch nog een Wii had gekregen? Een feit dat geheel FOK! zowat moest weten?quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef Oksel het volgende:
Ik vind de Wii tegenvallen, qua singleplayer.
Al die oude games heb ik al, of zijn gewoon te duur.
Zelda was TOP, maarja, uitgespeeld.
Wario Ware valt tegen.
Wéér een Sonic.
RedSteel valt tegen.
Die channels zijn bullshit, heb een laptop.
Geen fatsoenlijk geluid uit je Wii.
Waar blijven de vette online shooters..? Dáár is de Wiimote juist zo goed voor.
Ik ben nu aan het kijken voor een 360 met wat RPG's erbij. Totdat er fatsoenlijke games op de Wii komen, zoals Exite Truck. Eledees, mwoah.
Waar is Project Hammer gebleven?
Wii Tennis met veel mensen is dan wél weer top.
De Wiimote is geniaal als besturing.
Heb je zelda uitgespeeld, of afgeragd (zoals de meeste uitspelen noemen..quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:16 schreef Oksel het volgende:
Ik vind de Wii tegenvallen, qua singleplayer.
Al die oude games heb ik al, of zijn gewoon te duur.
Zelda was TOP, maarja, uitgespeeld.
Wario Ware valt tegen.
Wéér een Sonic.
RedSteel valt tegen.
Die channels zijn bullshit, heb een laptop.
Geen fatsoenlijk geluid uit je Wii.
Waar blijven de vette online shooters..? Dáár is de Wiimote juist zo goed voor.
Ik ben nu aan het kijken voor een 360 met wat RPG's erbij. Totdat er fatsoenlijke games op de Wii komen, zoals Exite Truck. Eledees, mwoah.
Waar is Project Hammer gebleven?
Wii Tennis met veel mensen is dan wél weer top.
De Wiimote is geniaal als besturing.
Hell fuck yeah!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
je gaat op blue dragon wachten
![]()
Rpg`s op de 360
Denk het wel, ik heb destijds bij OoT ook zo al die sculltula's gezocht (of hoe heette die dingen ook al weer)quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:16 schreef FJD het volgende:
Kan ik trouwens straks als ik de eindbaas heb gevonden nog wel een beetje rondwandelen en sidequests doen die ik vergeten ben?
Ik heb geen idee of er rpg`s komen op de wii, en al helemaal niet welkequote:Op donderdag 1 februari 2007 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Wii heeft op dit moment enkel DQ Swords en FF:CC als aangekondigde RPG's toch?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:17 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of er rpg`s komen op de wii, en al helemaal niet welkeIk weet dat als je nu een rpg wilt spelen je gewoon een ps2 moet halen
Precies!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
iedereen die zit te zeuren dat de wii te weinig spellen heeft, heeft gewoon tijd te veel!
ik heb bij Zelda net pas alle Fused Shadows, heb multiplayer nog niet eens unlocked bij Wario Ware en ben bij Sports nog nergens pro...
edit: wat Herr.Flick zegt![]()
Tijd teveel?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:21 schreef BroesWillems het volgende:
iedereen die zit te zeuren dat de wii te weinig spellen heeft, heeft gewoon tijd te veel!
ik heb bij Zelda net pas alle Fused Shadows, heb multiplayer nog niet eens unlocked bij Wario Ware en ben bij Sports nog nergens pro...
edit: wat Herr.Flick zegt![]()
ik heb tot nu toe Super Mario Bros, Donkey Kong Country, Bomberman en Mario Kart 64 gedownload...quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:37 schreef FJD het volgende:
Als je vroeger Super Mario Bros hebt gespeeld moet je die ook echt downloadenDe nostalgie, echt geweldig
al je mii's ontvangen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 09:38 schreef linebear het volgende:
wat zijn de aanraders om te downloaden naast Mario kart !?
Moet je mario kart met de GC controller spelen !?
simcity, sonic en mario kart hierquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe Super Mario Bros, Donkey Kong Country, Bomberman en Mario Kart 64 gedownload...![]()
wie weet wat er morgen komt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:42 schreef FJD het volgende:
Ik twijfel nog over DC Country. Heb het spel wel gespeeld op de SNES maar het heeft nooit echt het Mario gevoel gehaald. Bomberman heb ik wel maar blijft een echte multiplayergame. In mijn geval dus een beetje een miskoop alhoewel ik verwacht dat deze meer gespeeld zal worden als ik weer terug ben in Nederland.
De overige 900 punten staan nog in de wacht. Wist niet wat ik wilde
Dan is de Wii niet de console voor jou, of toch beter kunnen wachten tot Mario Galaxy er is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd teveel?I wish! De games boeien mij persoonlijk gewoon niet genoeg, anders zou ik er wel tijd voor vrijmaken. Zelda vind ik toch maar niets (sorry, heb het geprobeerd), Monkey Ball valt tegen, Wario Ware valt tegen, Wii Play zuigt en Wii Sports is enkel leuk met meerdere mensen.
Ik ga liever Lumines of RSV co-op op de 360 spelen dan, of FFV op de GBA.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:43 schreef linebear het volgende:
ja mijn Wii stond vanmorgen met een mooie blauwe gloed me toe te lachen
Oww ja Wii Fridayquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:44 schreef mschol het volgende:
wie weet wat er morgen komt?
Excite Truck is er bijna.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tijd teveel?I wish! De games boeien mij persoonlijk gewoon niet genoeg, anders zou ik er wel tijd voor vrijmaken. Zelda vind ik toch maar niets (sorry, heb het geprobeerd), Monkey Ball valt tegen, Wario Ware valt tegen, Wii Play zuigt en Wii Sports is enkel leuk met meerdere mensen.
En ik hoop inderdaad dat die de moeite waard blijkt te zijn. Heel goed van je Tomasso.quote:
SSX komt er ook nog aan ja.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:54 schreef linebear het volgende:
denk niet dat ik hem ga kopen:)
ik ga voor metal slug denk ik... of SSX
excite bike rules!!!!!!!!!!!!!!!11!1!1!!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:59 schreef disjfa het volgende:
Excite bike is toch ook helemaal niet zo tof? Of is MM een beetje in een caps bui
EXCITE TRUCK!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:59 schreef disjfa het volgende:
Excite bike is toch ook helemaal niet zo tof? Of is MM een beetje in een caps bui
Ohja sorry. Excite bike was de leuke van de tweequote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:07 schreef BroesWillems het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zou het lang genoeg kunnen boeien?
Da's toch altijd al zo geweest. De vorige generatie was de PS2 er het eerst bijvoorbeeld en Microsoft pas een heel stuk later.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:02 schreef DinoPK het volgende:
Veel mensen realiseren zich ook niet echt dat dit de eerste launch sinds lange tijd is dat de concurerende systemen niet tegelijk uitkomen;
ze allemaal verwijderen is ook een crimequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:44 schreef mschol het volgende:
hmm, waarom kan je bij je Mii plein niet eff uitzoemen (of alfabetiseren a la je zaal) , 64 mii's kan je nu niet rustig bekijken
DQ Swords lijkt me niet echt een RPG worden, FF:CC is nog niet zoveel over bekend?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hell fuck yeah!
Om er een aantal te noemen:
Blue Dragon
Eternal Sonata
Fable 2
Infinite Undiscovery
De Wii heeft op dit moment enkel DQ Swords en FF:CC als aangekondigde RPG's toch?
allemaal verwijderen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:52 schreef Jesse- het volgende:
[..]
ze allemaal verwijderen is ook een crime
wii lijkt ook zeer geschikt voor rpg's (ik wil FF voor de wii, laat ik daar maar lekker over doordromenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:52 schreef kipknots het volgende:
[..]
DQ Swords lijkt me niet echt een RPG worden, FF:CC is nog niet zoveel over bekend?
De wii heeft dan wel Fire emblem en Camelot komt met een rpg. Daarnaast heeft de director van Vagrant Story, FF Tactics, Battle Ogre en FF12 Square Enix verlaten en heeft hij aangegeven dat hij nu aan een Wii RPG werkt. Verder is er volgens mij nog niets over bekend.
Er zijn volgens mij nog wel meer bedrijven die aangegeven hebben dat ze aan RPG's voor de Wii werken, de meeste zijn alleen nog niet officieel aangekondigt.
ik ben juist er blij met me Wii, er komen nog zoveel toffe games, en ik heb al zoveel toffe games! Ik vermaak me nog steeds met Zelda, Rayman, Wario Ware, maar ook met Wii sports. Wii Play stelt idd niet zo veel voor (charge is wel leuk) en de komende maanden komt er elke maand wel iets tofs uit! (Sonic, Exite truck, Mario Party, SSX Blur) het houd gewoon niet opquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, en ik hoop dat dat ook nog even zo blijft... Bijna alle nintendo top franchises komen in 2007 uit of zijn al uit. Mario kart 2008 graagquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario Kart Wii gaat natuurlijk komen, maar is die misschien ook al aangekondigd met datum/kwartaal ofzo?
Waarom vergeet iedereen nou die topper in wording Kororinpaquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik ben juist er blij met me Wii, er komen nog zoveel toffe games, en ik heb al zoveel toffe games! Ik vermaak me nog steeds met Zelda, Rayman, Wario Ware, maar ook met Wii sports. Wii Play stelt idd niet zo veel voor (charge is wel leuk) en de komende maanden komt er elke maand wel iets tofs uit! (Sonic, Exite truck, Mario Party, SSX Blur) het houd gewoon niet op![]()
En SMB had het weer gejat van Marble Madness....en dit is toch weer anders dan monkey ballquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:33 schreef FJD het volgende:
Lijkt wel heel erg gejat van SMB maar dan met een andere omgeving.
Wattus?quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Waarom vergeet iedereen nou die topper in wording Kororinpa![]()
Monkey ball cloon.quote:
Waarbij het bij MM natuurlijk niet om het kantelen van de omgeving gaat wat wel weer een essentieel verschil is.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:46 schreef gamefreek het volgende:
En SMB had het weer gejat van Marble Madness....en dit is toch weer anders dan monkey ball![]()
Ik heb het over de komende maanden, smash bros duurt nog heel erg langquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef linebear het volgende:
en vergeten we Super Smash Brawl niet !?
Ik had ze binnen twee wekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
Heeft iedereen die nieuwe Wii-straps had aangevraagd ze al binnen gehad trouwens? Ik had in de tweede week van december gebeld en heb nog steeds niks![]()
Ben daar ook heel lang mee bezig geweest,maar krijg het niet voor elkaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:42 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ja zeker. Het probleem is dat de dongle geen netwerkadres krijgt toegewezen :s Zeer vervelend heb al een beetje zitten puzzelen, maar het lukt nog niet.
binnen, na aanvraag via de website, drie stuks en ze lijken idd iets steviger, dus voor alle zekerheid ook maar vervangen...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:33 schreef Chanty87 het volgende:
Heeft iedereen die nieuwe Wii-straps had aangevraagd ze al binnen gehad trouwens? Ik had in de tweede week van december gebeld en heb nog steeds niks![]()
je hebt er overheen gelezenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:55 schreef ikookhier het volgende:
@--> mschol
Heb je dat SD kaartje nog geprobeerd ??
of heb ik eroverheen gelezen![]()
Dan heeft die triangeljosti aan de telefoon me vrijwel zeker weten niet goed verstaanquote:
we weten het over 2 uur en 11 minutenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef linebear het volgende:
welke games komen er morgen op het VC-kanaal ?
gewoon via internet doen, dan ligt het aan jezelf als het verkeerd isquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dan heeft die triangeljosti aan de telefoon me vrijwel zeker weten niet goed verstaanEn ik moest nog wel (as usual) m'n achternaam en straat spellen...
Verwachtte het wel eigenlijk want binnen 30 seconden was het telefoontje al gepleegd. Ze hadden haast denk ik.
ik hoop Mario All Starsquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:47 schreef linebear het volgende:
welke games komen er morgen op het VC-kanaal ?
een goeie mario van de snes wil ik wel (of mario kart voor de snesquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ik hoop Mario All Stars![]()
Maar dat gebeurt nog lang niet helaas![]()
Via internet? Ik dacht dat alleen Amerikanen dat via een online formulier konden doen en dat wij alleen konden bellenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:56 schreef Frankeinstein het volgende:
[..]
gewoon via internet doen, dan ligt het aan jezelf als het verkeerd is![]()
Ik heb ze vorige week gekregen, weet niet meer precies wanneer ik ze aangevraagd heb. Ik had ze nog niet echt nodig, maar altijd mooi wat op voorraad
Tadaquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Via internet? Ik dacht dat alleen Amerikanen dat via een online formulier konden doen en dat wij alleen konden bellenWaar kan dat dan?
Ik heb ze van de week gehad en ook halverwege december besteld. Gaat gewoon traag denk ik.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:30 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Via internet? Ik dacht dat alleen Amerikanen dat via een online formulier konden doen en dat wij alleen konden bellenWaar kan dat dan?
Feb maart gaat me weer zo veel geld kosten gelukkig was januari goedkoop.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:35 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Tada
---
De enigste games waar ik nu nog echt enthousiast over ben is SSX Blur+sonic and the secret ring en excite truck
Nongamers zullen niets met sterren gaan doen, het foldertje vinden in het spel, zich registreren ect, daarvoor zijn het non gamers.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
niet slecht.. ze mikken op nongamers en vervolgens gaan ze zulke scheve verhoudingen hanteren(lees: non gamers kopen niet veel spellen, daarvoor zijn het non gamers...)
Ze hadden je ook niks kunnen geven voor je sterren. Je koopt ook geen games om "gratis" games te krijgen. Je koopt games omdat je het spelletje leuk acht en dat je een paar sterretjes bij krijgt wat op den duur een spelletje mee kan verdienen is gewoon mooi mee genomen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het veel te veel moeite voor wat je er voor terug krijgt. Je koopt 16 games a 60,-. Dat is voor de snelle rekenaars onder ons 960,-. Daarvoor krijg je uiteindelijk iets terug van 10,-. Dat is net iets meer dan 1% en dan ook nog van een product waar ze toch al een belachelijke winstmarge op zullen maken.
Als je niets weg wilt geven doe dat dan gewoon niet. Doe niet alsof je gul bent met een loyaliteitsprogramma terwijl blijkt dat je er veel geld in moet steken om maar iets heel kleins te krijgen. Zeker zoiets als een VC game maar goedquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:01 schreef sampoo het volgende:
Ze hadden je ook niks kunnen geven voor je sterren. Je koopt ook geen games om "gratis" games te krijgen. Je koopt games omdat je het spelletje leuk acht en dat je een paar sterretjes bij krijgt wat op den duur een spelletje mee kan verdienen is gewoon mooi mee genomen.
Nintendo is gewoon een bedrijf dat geld moet verdienen en dat doet men aardig. Of ze winst maken of niet dat boeit niet, het gaat erom of er mensen zijn die de prijs betalen willen waardoor ze winst kunnen maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oplossing:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt goed uit want nu is SMB ook weer leuk. Ik heb een hekel aan de eindbazen, het gaat mij om het kantel-gedeelte. Zelda en SMB
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
Gradius is voor de NES. en ze zijn allemaal voor vandaag zie ook hier het volledige overzicht.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef mschol het volgende:
nieuwe games:
bonanza bros (sega)
comix zone (sega)
gain ground (sega)
gradius (sega)
alleen geen idee of ze idd allemaal van vandaag zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |