Geeft niet, Biertje!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:14 schreef -skippybal- het volgende:
Ohja
Sorry, maar als ik knetter ben praat ik echt niet zoquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:10 schreef longinus het volgende:
Geen drank en wel blowen en dan zichzelf de BoB noemen.
Ik zie het al voor me:
Oom Agett: heeft u gedronken.
BoB: geeenjjj djruppel
Oom Agent: u komt anders niet nuchter over.
BoB: enjj ikj zjie eenj rojze wolkj
Oom Agent: Tja, als u zegt dat u niet gedronken hebt rijdt dan maar door
Moest je er voor opstaan om te reagerenquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik knetter ben praat ik echt niet zo
En vorige x ook, knetterstoned en half dronken nog, moest ik blazen...de P van prima(was op de tomos van mams
)
En ik ga maar weer op bed liggen, stervende hoeren kankerkoppijn en strotpijn![]()
![]()
Vodka!quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:17 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik knetter ben praat ik echt niet zo
En vorige x ook, knetterstoned en half dronken nog, moest ik blazen...de P van prima(was op de tomos van mams
)
En ik ga maar weer op bed liggen, stervende hoeren kankerkoppijn en strotpijn![]()
![]()
Jah, ikkequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:23 schreef purplerose het volgende:
riep iemand vodka?
quote:
Good for youuuuquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
ik lust er wel een paar hoor 9 feb
Echt waar joh? Mag ik daar ook komen? Ik heb langere haren. Ja.quote:voor de rest ben ik of buiten aan het blowen of op de vrouwentoiletten waar ik mij naast blowen bezig zal houden met bizznitch te bevoelen en te zoenen
Maar straks zit er een man achterquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:34 schreef longinus het volgende:
* longinus neemt apparatuur mee om gloryholes te maken
Daar voel je neits van ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar straks zit er een man achter![]()
* longinus ziet opeens een nadeel an die methodequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:38 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar straks zit er een man achter![]()
Nou heb je vier uur de tijd gehad om een reactie te verzinnen en dan kom je met dit?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:17 schreef longinus het volgende:
[..]
* longinus ziet opeens een nadeel an die methode
Bedankt dat je mijn Illusie verstoort
Ik zie de reaktie nu pasquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou heb je vier uur de tijd gehad om een reactie te verzinnen en dan kom je met dit?![]()
Ik zat gewoon 8r de pc op dat moment, ging daarna pas naar bed "quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Moest je er voor opstaan om te reageren
Acht-Er.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik zat gewoon 8r de pc op dat moment, ging daarna pas naar bed ""
Weer op bed gaan liggen betekent toch echt dat je was opgestaan.quote:En ik ga maar weer op bed liggen, stervende hoeren kankerkoppijn en strotpijn
*wrijf wrijf*quote:
Nee sorrie dat mag niet zomaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Good for youuuu![]()
[..]
Echt waar joh? Mag ik daar ook komen? Ik heb langere haren. Ja.
Hoi. Je hebt veel gemist, dus lees je in.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Laatste pagina tvp.
Tevens 'hoi, heb ik nog wat gemist?-post'.
Denk emo's, wanstaltig semi-hippe meisjes, en de vorige keer liepen er 2 rejects rond uit de laatste Bon Jovi videoclip, compleet met permanent en luipaardprint.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in die toko geweest, dus ik heb geen idee wat voor volk er rond dwaalt.
Als het maar een vaginale ingang heeft, zal ik maar zeggen.
Samenvatting?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:59 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoi. Je hebt veel gemist, dus lees je in..
Die twee bij de bar, het was zo druk dat ik er maar tussen ging staan en ze stonden al tietje tietjequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Denk emo's, wanstaltig semi-hippe meisjes, en de vorige keer liepen er 2 rejects rond uit de laatste Bon Jovi videoclip, compleet met permanent en luipaardprint.
Barpersoneel is cute, though.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 03:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ook niet!Don't you dareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:26 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
ik lust er wel een paar hoor 9 feb
voor de rest ben ik of buiten aan het blowen of op de vrouwentoiletten waar ik mij naast blowen bezig zal houden met bizznitch te bevoelen en te zoenen!
!
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Don't you dare.
[..]
[afbeelding]!!
Jij bent 24/7 stoned.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
[..]ik was stoned toen ik dat tiepte
![]()
Ik denk een hoopquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef Stofje het volgende:
Volgens mij gaat er geen fuck beleven op de aankomende meet.
owjahquote:
Ik nu ook hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |