Fucking kutverhuizing, fucking klussen, fucking IKEA-meubels die klote in elkaar zitten waardoor het gigantisch veel moeite kost om ze weer in elkaar te zetten. Ik ben er wel klaar mee. Elke keer als ik weer opgeruimd heb is het een uur later weer een teringzooi omdat nog niet alles af is. Is de slaapkamer opgeruimd, is het in de woonkamer een teringzooi, ruim ik daar op, moet er weer geboord worden in de slaapkamer. En door al dat gedoe heb ik echt al een paar dagen geen afwas gedaan en heeft de was een week achterstand, waardoor de boel zo langzamerhand helemaal uit de klauwen begint te lopen.
* WRAAAAAH.*
Ik ben het gewoon echt HELEMAAL ZAT, dat gedoe. Ik wil gewoon wonen in mijn huis, en niet mezelf overal pijn doen omdat ik weer eens val over een doos of een rondslingerende schroevendraaier of wat dan ook.
Ik zweer het je. De volgende keer dat ik naar een nieuw huis moet, huur ik 4 Polen in en ga ik zelf op vakantie. En als ik dan terug kom, hebben de Polen al mijn spullen in mijn nieuwe huis gezet, en alles opgehangen en in elkaar gezet.
![]()
. En dan kan ik geheel ontspannen een "Werklui hebben mijn slipjes zoekgemaakt !"-topic openen. Ik kijk er nu al naar uit.
Ik ben nu gewoon kapot. Ik wil gewoon lang en lekker slapen, en niet ophoeven om eettafels op te halen of muren te verven. En los van alles wat er hier moet en moest gebeuren draaide het gewone leven ook gewoon door, studie en werk enzo. Ik loop echt gigantisch achter.