Waar gebruik je die PC dan voor ? met maar 2 gb totale HD-ruimte ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef maartena het volgende:
Klacht: 2 -1 = 1
Heb ik een compleet nieuwe PC gebouwd met A-Data memory sticks, 2 Gb in totaal..... Boot vandaag mijn PC niet meer. Ik op onderzoek uit, en een half uur later ben ik erachter dat de 2e stick van 1 Gb niet meer werkt.![]()
Garantie etc, dus geen probleem..... alleen zit ik nu dus met een PC met maar 1 Gb in plaats van 2 Gb.
Ik heb hier een nog leukere rekensommetje:quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef maartena het volgende:
Klacht: 2 -1 = 1
Heb ik een compleet nieuwe PC gebouwd met A-Data memory sticks, 2 Gb in totaal..... Boot vandaag mijn PC niet meer. Ik op onderzoek uit, en een half uur later ben ik erachter dat de 2e stick van 1 Gb niet meer werkt.![]()
Garantie etc, dus geen probleem..... alleen zit ik nu dus met een PC met maar 1 Gb in plaats van 2 Gb.
Good God...quote:Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef Tha-CheF het volgende:bah,
n00bs waarmee ik poker herkennen nog niet eens een royal flushklacht : poker n00bs
quote:Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef Tha-CheF het volgende:bah,
n00bs waarmee ik poker herkennen nog niet eens een royal flushklacht : poker n00bs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut voetbal ook altijd![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef apestaartje het volgende:
<< edit: gewist >>
Leuk is dat om te bekijken hčquote:Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
14 keer je verhaal wijzigen![]()
Mijn klacht: Het bestaan van profielen sites....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:33 schreef apestaartje het volgende:
Mijn klacht: Hyves-profielen
Amen! Wat een klote noodweer. Maakt me niets uit verder, maar waarom precies in de 15 minuten dat ik naar buiten moet! GVDGVDGVDGVD Kutland, ik ga mijn baas vragen me over te plaatsen naar een land met een ander klimaat.quote:
Of dat je er niet op kan reageren, nog leuker.quote:Op vrijdag 27 april 2007 00:22 schreef maartena het volgende:
Mensen die een fotoboek hebben op FOK!.....
....EN ER DAN GEWOON GEEN FOTO'S IN PLAATSEN!!![]()
De ikea en woonboulevard in Breda zijn open, waardoor ik met geen mogelijkheid terug Breda in kanquote:
ik voel met je mee meidquote:Op zondag 10 juni 2007 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben het gewoon echt HELEMAAL ZAT, dat gedoe. Ik wil gewoon wonen in mijn huis, en niet mezelf overal pijn doen omdat ik weer eens val over een doos of een rondslingerende schroevendraaier of wat dan ook.
right. zeg maar 'dag'quote:Ik zweer het je. De volgende keer dat ik naar een nieuw huis moet, huur ik 4 Polen in en ga ik zelf op vakantie. En als ik dan terug kom, hebben de Polen al mijn spullen in mijn nieuwe huis gezet, en alles opgehangen en in elkaar gezet..
wat heeft ze gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef Etcetera het volgende:
mijn zus
bij deze
donder op, grow up, get a fucking life you stupid bitch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh dat lucht op
{verbitterde modus} ach, als optimist ga je vroeg of laat zoveel op je bek dat je uiteindelijk wel een pessimist wordt.. gewoon de wereld instappen alsof het leven één groot avontuur is waar op elke hoek nieuwe vrienden op je wachten, dan raak je vanzelf teleurgesteld, komt goed!quote:Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef zarGon het volgende:
Ik heb door dat ik een optimist ben. Ik wil een pessimist zijn, [afbeelding].
O nee, daar was het vanmorgen veel te vroeg voor. Gewoon doen alsof je contact gestoord bent en oogcontact vooral mijden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
3. Het verplicht vrijwillig "goedemorgen" zeggen tegen patienten in de wachtkamer bij de huisarts.
Mensen die mooie degelijke bussen afzeiken.quote:Op maandag 16 juli 2007 07:47 schreef female81 het volgende:
het lelijke oude jaren 70/80-model (met die heerlijke leren stoelen vol schuim waarin je zo lekker weg kon zakken) weer in productie was genomen...
Mensen hadden aan mij gevraagd of ik ze gratis bij iets naar binnen kon krijgen. Dat kon ik, maar moest ik wel weten op welke dag ze wilden, en toen antwoordden ze opeens allemaal niet meer. Hun idee, maar als ik voor ze ga regelen waren ze niet thuis.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Alsof die mensen hadden gevraagd om een mailtje van jou.
Klacht: Ongevraagd mail krijgen en mensen die boos worden als je niets terugstuurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |