abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45824070
[CENTRAAL] Kleine ergernissen

klacht: het vorig topic was vol

[ Bericht 2% gewijzigd door Surveillance-Fiets op 30-01-2007 15:04:06 ]
  dinsdag 30 januari 2007 @ 14:57:43 #2
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_45824246
Klacht: Zeikerds
Siamo Tutti Antifascisti!
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 15:04:26 #3
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_45824442
Centraal Enzo
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 30 januari 2007 @ 19:07:32 #4
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45832394
Klacht: 2 -1 = 1

Heb ik een compleet nieuwe PC gebouwd met A-Data memory sticks, 2 Gb in totaal..... Boot vandaag mijn PC niet meer. Ik op onderzoek uit, en een half uur later ben ik erachter dat de 2e stick van 1 Gb niet meer werkt.

Garantie etc, dus geen probleem..... alleen zit ik nu dus met een PC met maar 1 Gb in plaats van 2 Gb.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  PR/Manusje van alles dinsdag 30 januari 2007 @ 19:19:52 #5
Toezicht is gezond!
pi_45832938
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef maartena het volgende:

Heb ik een compleet nieuwe PC gebouwd met A-Data memory sticks, 2 Gb in totaal..... Boot vandaag mijn PC niet meer. Ik op onderzoek uit, en een half uur later ben ik erachter dat de 2e stick van 1 Gb niet meer werkt.

Garantie etc, dus geen probleem..... alleen zit ik nu dus met een PC met maar 1 Gb in plaats van 2 Gb.
Waar gebruik je die PC dan voor ? met maar 2 gb totale HD-ruimte ?
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
pi_45833163
Godver hoerige kutzooi
Dat was het
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_45834996
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:07 schreef maartena het volgende:

Ik heb hier een nog leukere rekensommetje:

24 - 10 met als resultaat dat ik maar 7 van 12 systemen werkende heb

pi_45852005
Mensen die 's ochtends al naar zweet stinken in een overvolle bus

Hoe krijg je het voor elkaar...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_45939112
Waarom is msn uno op msn slechts speelbaar met een persoon terwijl er wel 2 bots bij worden gegooid?

Als je tegen 3 of 4 mensen praat moet je namelijk kiezen. Dom dat die feature er niet is.
pi_46340356
Ik haat negerts :")
pi_46375545
Verdomme, ik kan m'n jaaropgaaf niet vinden! Net nu ik mijn belastingzooi in kan gaan vullen
Wie wil me helpen zoeken?
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 26 februari 2007 @ 09:26:07 #12
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46686154
Valt me mee dat er nog geen centraal 'Klaag hier over reclames' topic is, gezien de hoeveelheid reclametopics die er de afgelopen 3 maanden zijn geopend.

'Met deze shampoo hechten uw gespleten haarpunten zich weer als bij toverslag aan elkaar!' Yeah right. En dan heb je ook nog domme koeien die dat geloven. Gebroken is gebroken, muts! Zulke reclames moeten verboden worden.

'Deze mascara verlengt je wimpers!'
Dat kan dus ook niet, hč.
En toch trappen we er massaal in. En daarnaast is die 'dramatische look' ook te lelijke voor woorden. Of je in en bak met inkt bent gevallen. Ook deze reclames moeten verboden worden.

En dat geldt ook voor:
- Nagesychroniseerde reclames
- Goedkoop lenen-reclames
- Die verschrikkelijke reclame over die toiletverstuiver, waarbij een jochie meent dat z'n keutels stinken.
- Die getekende Libresse reclame
- 'Neem een Rennie'
- En met die Postbankreclames heb ik 't ook wel gehad.

Aaaaahhh, dat lucht op!
(Un)masking for the greater good.
pi_46761482
Kutregen
Houd op!
pi_46762693
Kutverkoudheid... kutkeel
  zondag 4 maart 2007 @ 13:35:13 #15
150815 Tha-CheF
guess who's back
pi_46903083
bah,
n00bs waarmee ik poker herkennen nog niet eens een royal flush

klacht : poker n00bs
In Memphis, Tennessee, a woman is not to drive a car unless a man warns approaching motorists or pedestrians by walking in front of the car that is being driven.
  zondag 4 maart 2007 @ 17:23:54 #16
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_46910817
Mijn scheermesjes zijn weg en nu kan ik mezelf niet snijden

Klacht: waarom pakken mn ouders ze af, nu kan ik niet in mn pols snijden
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zondag 4 maart 2007 @ 17:25:04 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_46910858
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef Tha-CheF het volgende:
bah,

Good God...
Ik kán niet eens pokeren en weet wat een royal flush is.
Die noobs waarmee jij pokert kunnen wel eens een lesje gebruiken!
pi_46976199
Grmbl...

Het regent en waait al de hele dag en ik moet zo naar buiten.

Alweer..

Bleh..

In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_47126210
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:35 schreef Tha-CheF het volgende:
bah,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut voetbal ook altijd
  maandag 12 maart 2007 @ 21:35:06 #20
153627 ElZwino
Red de banaan, eet een aap
pi_47207304
Kleine ergenis:

Als je een frietje met eet en je bent in het begin een beetje zuinig met je saus, maar bij de laatste 3 frietjes blijkt dat je de saus nooit op gaat krijgen...heel irriterend
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal...
pi_47347676
KUT MSN LIGT ER GVD AL 2 UUR UIT!!!
JOHNNY HEITINGA
pi_47606659
Mijn klacht: Hyves-profielen, waarbij de achtergrond volledig bestaat uit superdrukke plaatjes in duizend-en-een kleuren.

Denkt de eigenaar van de Hyve in kwestie nou echt dat er mensen zijn die zijn/haar teksten dan nog kunnen lezen???
pi_48142184
Ik wilde een cd gaan kopen op tweede paasdag maar waarom is de velvet niet open (ja ik kan hem downloaden maar wil de cd origineel)
pi_48150656
Ik ben stront-verkouden, niet normaal
pi_48245529
<< edit: gewist >>

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2007 09:48:01 ]
pi_48347979
welcome to the HIIII SOCIETYYY

PR/Manusje van alles zondag 15 april 2007 @ 14:43:20 #27
Toezicht is gezond!
pi_48348013
quote:
Op donderdag 12 april 2007 09:34 schreef apestaartje het volgende:
<< edit: gewist >>

14 keer je verhaal wijzigen
pi_48348119
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

14 keer je verhaal wijzigen
Leuk is dat om te bekijken hč
&lt;a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Last.fm&lt;/a&gt;
  Redactie Frontpage woensdag 25 april 2007 @ 13:06:02 #29
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_48702217
Wanneer ik 1500 euro collegeld betaal, mag ik verdomme toch wel verwachten dat de docenten ook komen opdagen
nu heb ik meer dan een uur in de bus gezeten voor helemaal NIKS
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:22:10 #30
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48760167
Mensen die een fotoboek hebben op FOK!.....

....EN ER DAN GEWOON GEEN FOTO'S IN PLAATSEN!!
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 27 april 2007 @ 00:23:02 #31
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_48760191
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:33 schreef apestaartje het volgende:
Mijn klacht: Hyves-profielen
Mijn klacht: Het bestaan van profielen sites....
-
pi_49155173
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 07:34 schreef crossover het volgende:
Kutregen
Houd op!
Amen! Wat een klote noodweer. Maakt me niets uit verder, maar waarom precies in de 15 minuten dat ik naar buiten moet! GVDGVDGVDGVD Kutland, ik ga mijn baas vragen me over te plaatsen naar een land met een ander klimaat.
pi_49156583
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:22 schreef maartena het volgende:
Mensen die een fotoboek hebben op FOK!.....

....EN ER DAN GEWOON GEEN FOTO'S IN PLAATSEN!!
Of dat je er niet op kan reageren, nog leuker.
pi_49165243
GMAIL!!!

DOE HET GEWOON
pi_49202793
Liep vanmiddag lekker in het bos.

Hoor ik ineens: SPLAT!

Vogelpoep op mijn jas!!!

Grrrr
pi_49699496
mensen die "wee wee wee willekeurige-site punt en el" zeggen.

ja, stelletje klerelijers, na die www staat toch ook een PUNT . waarom zou je die punt voor nl wel uitspreken en die na www niet?

dat wou ik even kwijt.
Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
pi_49850795
alles is dicht !
  maandag 28 mei 2007 @ 14:55:23 #38
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_49852750
quote:
Op maandag 28 mei 2007 13:56 schreef SlimShady het volgende:
alles is dicht !
De ikea en woonboulevard in Breda zijn open, waardoor ik met geen mogelijkheid terug Breda in kan

klacht: alles wat open is, komt iedereen op af
pi_50261109

help
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_50298730
Fucking kutverhuizing, fucking klussen, fucking IKEA-meubels die klote in elkaar zitten waardoor het gigantisch veel moeite kost om ze weer in elkaar te zetten. Ik ben er wel klaar mee. Elke keer als ik weer opgeruimd heb is het een uur later weer een teringzooi omdat nog niet alles af is. Is de slaapkamer opgeruimd, is het in de woonkamer een teringzooi, ruim ik daar op, moet er weer geboord worden in de slaapkamer. En door al dat gedoe heb ik echt al een paar dagen geen afwas gedaan en heeft de was een week achterstand, waardoor de boel zo langzamerhand helemaal uit de klauwen begint te lopen.

* WRAAAAAH.*

Ik ben het gewoon echt HELEMAAL ZAT, dat gedoe. Ik wil gewoon wonen in mijn huis, en niet mezelf overal pijn doen omdat ik weer eens val over een doos of een rondslingerende schroevendraaier of wat dan ook.

Ik zweer het je. De volgende keer dat ik naar een nieuw huis moet, huur ik 4 Polen in en ga ik zelf op vakantie. En als ik dan terug kom, hebben de Polen al mijn spullen in mijn nieuwe huis gezet, en alles opgehangen en in elkaar gezet. . En dan kan ik geheel ontspannen een "Werklui hebben mijn slipjes zoekgemaakt !"-topic openen. Ik kijk er nu al naar uit.

Ik ben nu gewoon kapot. Ik wil gewoon lang en lekker slapen, en niet ophoeven om eettafels op te halen of muren te verven. En los van alles wat er hier moet en moest gebeuren draaide het gewone leven ook gewoon door, studie en werk enzo. Ik loop echt gigantisch achter.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_50298854
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben het gewoon echt HELEMAAL ZAT, dat gedoe. Ik wil gewoon wonen in mijn huis, en niet mezelf overal pijn doen omdat ik weer eens val over een doos of een rondslingerende schroevendraaier of wat dan ook.
ik voel met je mee meid .
quote:
Ik zweer het je. De volgende keer dat ik naar een nieuw huis moet, huur ik 4 Polen in en ga ik zelf op vakantie. En als ik dan terug kom, hebben de Polen al mijn spullen in mijn nieuwe huis gezet, en alles opgehangen en in elkaar gezet. .
right. zeg maar 'dag' .
pi_50299165
quote:
Op zondag 10 juni 2007 15:35 schreef SlimShady het volgende:
right. zeg maar 'dag' .
Het is een mooi streven, toch ? .
pi_50336093
Streberige wouten die een feestje in een café binnen rennen dat de muziek zachter moet, maar te laf zijn om de dealende marokkaantjes 200 meter verder aan te pakken.
pi_50379722
Mensen die gesprekken met je beginnen of met je willen afspreken terwijl je eigenlijk allebei weet dat dat een slecht idee is omdat je elkaar niks te vertellen hebt, en dat ze dan toch doorzetten. Klasgenoten van de middelbare school enzo. En dat ik dan de kink in de kabel ben als ik dan het gesprek afkap, niks van me laat horen of zeg dat ik geen zin heb om af te spreken. Rot op, jij wil ook eigenlijk niks met mij te maken hebben, maar ga mij dan niet de schuld geven dat ik jou niet bel.

Stom.
pi_50380024
Mensen die uit hun neus en oor eten in de bus...
pi_50380197
Ik heb keelpijn, stervende hoeren.
pi_50508043
M'n nieuwe Elle is incompleet bezorgd. Er missen maar liefst 8 bladzijden uit. Meerdere reportages zijn slechts gedeeltelijk te lezen.

Hebben andere Elle-leden hier ook last van of is alleen de mijne verkeerd van de drukpers gerold?
pi_50595437
Volgens mij is er een server down bij Chello. Probeer op m'n 'homepage' te komen van chello maar krijg heel de tijd de volgende error:
De pagina die je zocht is helaas niet (meer) beschikbaar.

Ga ik in Total Commander via FTP naar de server is de hele server leeg Alleen maar ftp://members.chello.nl/
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 22:29:01 #49
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50595599
mijn zus
bij deze
donder op, grow up, get a fucking life you stupid bitch

oh dat lucht op
With four other people
And aliens
pi_50597749
quote:
Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef Etcetera het volgende:
mijn zus
bij deze
donder op, grow up, get a fucking life you stupid bitch

oh dat lucht op
wat heeft ze gedaan ? spill the beans .
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2007 @ 23:17:56 #51
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_50597895
wat niet
ze is gewoon zo egocentrisch als de pest, zal nooit eens iets voor iemand anders doen
of iig niet voor mij

ik zit tv te kijken, zij staat in de schuur en vraagt of het fietsenschuurtje al dicht is. die staat achterin de tuin. niet dus, zegt ze dat ik nog ff moet doen. vraag ik of zij dat niet kan doen (ze is toch achter ) maar nee hoor want ik had 'm als laatste gebruikt

ze is fucking 24
With four other people
And aliens
pi_50696582
Ik heb mn tong verbrand aan een "opkikker..."
(opkikker = soep)

Lekkere opkikker, hoor...
pi_50753552
Nog meer bladenleed na mijn post van een aantal replies geleden (over die Elle waarin 8 pagina's ontbreken):

Het ándere blad waar ik onder zit, Starstyle, houdt er mee op.

pi_50937362
Klacht: waarom klagen mensen toch zoveel ? Zie het leven een beetje van de fleurige kant .
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:40:59 #55
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_51128632
klacht: waarom moet ik dit topic weer een kick geven
pi_51128770
Gister zag ik op mijn bankafschrift dat ik het even heeeel zuinig aan moet gaan doen, en vandaag krijg ik te horen dat mijn contract niet wordt verlengd. Dit is niet mijn week
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_51129904
Ik heb door dat ik een optimist ben. Ik wil een pessimist zijn, .
pi_51130273
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 14:10 schreef zarGon het volgende:
Ik heb door dat ik een optimist ben. Ik wil een pessimist zijn, [afbeelding].
{verbitterde modus} ach, als optimist ga je vroeg of laat zoveel op je bek dat je uiteindelijk wel een pessimist wordt.. gewoon de wereld instappen alsof het leven één groot avontuur is waar op elke hoek nieuwe vrienden op je wachten, dan raak je vanzelf teleurgesteld, komt goed!
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_51130562
totdat een jongen vertelt dat je mooie ogen hebt .
pi_51132619
Deze week toetsweek en gisteren en vandaag reed de trein niet..

Kijk, dat het 1 keer gebeurd, maar 2x achterelkaar?!

En vooral geen reden aangeven, waarom de trein niet rijdt.

Hierdoor heb ik een toets gemist...

Ik ga morgen met de buurtbus...

GRMBL
pi_51164558
De kat is aan het zeiken, ik heb geen zin om aan mijn paper te beginnen en drie acts op Dour die ik alle drie wou zien staan tegelijkertijd geprogrammeerd. .

* AudreyHepburn is humeurig.
pi_51166516
Ik heb Vakantie
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:33:02 #63
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_51207229
1. Telefoonwinkels die een transparant tasje geven, waardoor je vraagt om beroofd te worden.
2. Bij de kapper nemen ze wel je jas aan als je binnenkomt, maar als je net geknipt bent en af wil rekenen, moet je zelf je jas pakken.
3. Het verplicht vrijwillig "goedemorgen" zeggen tegen patienten in de wachtkamer bij de huisarts.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  Redactie Frontpage vrijdag 6 juli 2007 @ 18:01:06 #64
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_51208098
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen
regen regen regen

IK WIL VERDOMME EEN BEETJE ZON IN DIT GARE KIKKERLAND JA
With four other people
And aliens
pi_51312715
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:33 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
3. Het verplicht vrijwillig "goedemorgen" zeggen tegen patienten in de wachtkamer bij de huisarts.
O nee, daar was het vanmorgen veel te vroeg voor. Gewoon doen alsof je contact gestoord bent en oogcontact vooral mijden.
pi_51511788
De stoelen van de nieuwe Brabantse Arrivabussen (type: Ambassador 200) zitten keihard, bieden geen steun aan de rug en hebben NUL vering. Deze bussen zien er prachtig uit, maar ik had desondanks liever gehad dat het lelijke oude jaren 70/80-model (met die heerlijke leren stoelen vol schuim waarin je zo lekker weg kon zakken) weer in productie was genomen...

Voor mij als klein persoontje zitten de ramen ook vrij hoog. Ik kan best naar buiten kijken maar het gaat minder relaxed dan eerst. En volgens mij kunnen kleine kinderen al helemáál niet uit het raam kijken in deze bus.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-07-2007 07:54:59 ]
pi_51734492
Ik zit op bed met de laptop en de kat, die zichzelf werkelijk uiterst luidruchtig met allemaal ranzige knaaggeluiden aan het wassen is. En ze ligt zo dat ik al een minuut of 10 recht d'r cloaca inkijk. .

Huisdieren, you gotta love 'em.
pi_51861961
quote:
Op maandag 16 juli 2007 07:47 schreef female81 het volgende:
het lelijke oude jaren 70/80-model (met die heerlijke leren stoelen vol schuim waarin je zo lekker weg kon zakken) weer in productie was genomen...
Mensen die mooie degelijke bussen afzeiken. Beter dan die gammele kutdingen die er nu rond rijden.

OT: Gisteren knapte er tijdens het wachten op lading een balg van de luchtvering van de trailer.

Tering, wat een knal, ik dacht dat er wat explodeerde. Kon ik aan het knutselen onder een donkere trailer om die luchtslang af te klemmen.

En het rijdt ook niet relaxed met een luchtbalg minder. Ik dacht op het laatst dat het ding op de kant ging.
pi_51862315
die google ads
pi_51936998
Ik haat schoonmaken. Of beter gezegd: ik haat het feit dat je nooit eens klaar bent met schoonmaken en rustig kan gaan zitten en genieten van je schone huis.

Het is hier gewoon ALTIJD een kutzooi. Ik studeer, en ik heb een baantje en werk hard. Kom ik thuis, liggen overal kleren. Stop ik ze in de wasmachine, wil ik ze ophangen, regent het weer buiten zodat de was niet droog wordt. Kunnen we weer hier in huis allemaal waslijnen ophangen zodat de was wel droog wordt, maar ik word dan hysterisch van die kutwaslijnen overal. Dat je niet normaal kan lopen in je eigen huis zonder gewurgd te worden door de natte onderbroeken.

En ondertussen liggen overal boeken, papieren, halflege koffiebekers en wat al niet meer. In de keuken vieren de fruitvliegjes vrolijk feest. Hoe schoon het ook is, zodra het enigszins warm is komen die kutbeesten weer uit hun schuilplekken. En gaan dan vrolijk de hanggroepjongere uithangen in mijn keuken. Kortom, alles afwassen, alles afnemen en schoonmaken en overal lokbakjes neerzetten zodat ze misschien eindelijk oprotten.

Dan heb je al een hele dag lopen klungelen en keihard staan schoonmaken en met de stofzuiger tussen de natte sokken doorslingeren, kan je alle boeken terug gaan zetten in de kast, alle papieren in de la enzovoort. Nou, tegen de tijd dat ik daar mee klaar ben is de eerste was droog en kan ik die weer gaan opvouwen, en dan moet ik alweer koken en is er weer afwas, en als de afwas klaar is kan de volgende was weer opgehangen worden enzovoort.

En aan het einde van het weekend het hele huis schoon is, en de fruitvliegen overwonnen, dan valt opeens op dat de vier tweedehands stoelen nu toch ECHT wel een nieuwe bekleding moeten, en dat we het rommelhok eens moeten gaan uitzoeken. Ook moet er nogsteeds een nieuwe lamp boven de eettafel. Enzovoort, enzovoort.

Ik heb het harstikke druk, ik word er gewoon gek van dat ik zo'n slaaf ben van mijn eigen huis. Het is gewoon NOOIT schoon en af. Je kan wel iets doen, maar zodra je ermee klaar bent zijn er weer vijf andere dingen die ook moeten gebeuren.

Ik word er een beetje gek van. Als ik thuiskom ben ik gewoon te MOE voor die eindeloze schoonmaakhel. . . .
pi_51937067
kan je het werk niet verdelen?
pi_51937599
hoerige fucking kut MSN met je kan niet verbinden trieste pauperschijtzooi
pi_51941448
Het is meer dat het door de week oploopt, omdat ik dan druk ben, en er vaak niet aan toekom, waardoor ik vervolgens als ik eindelijk aan mijn zuurverdiende rust toe ben, eindeloos kan gaan staan afwassen en de was doen.
pi_51947094
eigenlijk bedoelde ik werk verdelen met huisgenoten .
dat is klote ja, als je nog veel moet doen terwijl je de hele week bezig bent geweest.
sterkte .
pi_51948790
Ik kan proberen of mijn kat voortaan de afwas wil doen. .
pi_51956122
borden aflikken is een begin .
pi_51956420
Oh, en ik erger me ook kapot aan mensen die niet antwoorden op email die ik ze stuur. En dat gebeurt onderhand zo vaak dat ik me af begin te vragen of mijn email het nog wel goed doet. .

Als ik iets voor iemand moet doen, waar ik die persoon een plezier mee doe, maar dat ik alleen wat informatie van diegene nodig heb, en die persoon is vervolgens te beroerd om even een mailtje terug te sturen, waardoor dingen voor mij weer veel lastiger worden, terwijl het uiteindelijk ging om een pleziertje voor die ander, dan vind ik dat echt irritant.

Zo van HALLO, ik doe JOU een plezier, waarom ben je dan te beroerd om even terug te mailen zodat ik ook verder kan met mijn werk. Maar nee, het boeit ze allemaal niks. En zij kunnen gratis ergens heen, dus wat zullen ze zich druk maken ?
pi_51956504
Alsof die mensen hadden gevraagd om een mailtje van jou.

Klacht: Ongevraagd mail krijgen en mensen die boos worden als je niets terugstuurt .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_52305555
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:26 schreef NiteSpeed het volgende:
Alsof die mensen hadden gevraagd om een mailtje van jou.

Klacht: Ongevraagd mail krijgen en mensen die boos worden als je niets terugstuurt .
Mensen hadden aan mij gevraagd of ik ze gratis bij iets naar binnen kon krijgen. Dat kon ik, maar moest ik wel weten op welke dag ze wilden, en toen antwoordden ze opeens allemaal niet meer. Hun idee, maar als ik voor ze ga regelen waren ze niet thuis.

Anyway. Kind van de buren krijgt tandjes en is al een uur aan het huilen. Waarom dat dat nou weer op het balkon moet zodat de hele buurt live mee kan genieten ?
pi_52319994
Het mengpaneel van de band waar ik naar ging kijken was al deaud voor de eerste noot.

Dus geen band.

Verder stond de muziek in die tent echt belachelijk hard. Voor de kenners: veel overstuur en de installatie klapte regelmatig in de limiter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')