Ze begonnen om 12.10 pas. Maar het was het wachten waardquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat me raden, jij d8 dat ze om 10.30 trainde maar het was verplaatst naar 11.30 maar dat wist jij niet?
Heeft Davids iets met Rosales omdat ie er steeds naast liep?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Neuh niet echt eigenlijk, was nog 1 iemand die me aansprak en me bedankte, was volgens mij iemand van Ajax Netwerk
Mjah, ik moest na 20 minuten alleen al weer weg dus had alleen het inlopen gezienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ze begonnen om 12.10 pas. Maar het was het wachten waard
Nieuw Noord..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan beginnen wij op Noord een fanatiek vakje
quote:
Die hebben verkering. Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft Davids iets met Rosales omdat ie er steeds naast liep?
Een fanatiek vakje zei ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nieuw Noord..Net als die boeren.
Wees blij dat het niet Charisteas is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef jna het volgende:
Wat me nog opviel bij de Arena is dat ze nou preciessss Rosales en Rosenberg bij die "ik ben Ajacied" campagne hebben gebruikt om de Arena mee te versieren. Nu staan er dus 2 spelers enorm groot op de Arena terwijl ze dalijk alle 2 weg zijn (of 1 in ieder geval)
We halen ze weg en hangen Edje ervoor in de plaatsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet Charisteas is.
quote:Edgar Davids is fit
AMSTERDAM - Edgar Davids kan zondag tijdens de thuiswedstrijd tegen Feyenoord zijn rentree in de hoofdmacht van Ajax maken. "Ik heb de laatste tijd weliswaar niet veel gespeeld”, verklaarde de middenvelder dinsdag in een overvolle perskamer van Ajax. "Maar ik ben wel iedere week op mijn fitheid getest. Die was altijd goed tot uitmuntend.”
De bijna 34-jarige Davids is blij met zijn terugkeer bij Ajax. "Hier ben ik begonnen en opgegroeid. Ajax heeft nog steeds heel veel talent, maar dat is niet genoeg. Er komt meer in het topvoetbal kijken.”
"En juist daarom is Davids zo belangrijk”, benadrukte trainer Henk ten Cate. "Hij kan hier de jonge spelers beter maken. Hij heeft routine en nog steeds heel veel kwaliteit. We zijn heel blij met Edgar.”
Die juichte altijd mooiquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:31 schreef jna het volgende:
Wat me nog opviel bij de Arena is dat ze nou preciessss Rosales en Rosenberg bij die "ik ben Ajacied" campagne hebben gebruikt om de Arena mee te versieren. Nu staan er dus 2 spelers enorm groot op de Arena terwijl ze dalijk alle 2 weg zijn (of 1 in ieder geval)
Zal wel goed lopen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel van de foto's, verhalen en beelden. Hopelijk wordt het allemaal geen teleurstelling.
Ruim honderd man maar het kan ook meer zijn aangezien ik niet zo goed kan schattenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Was het trouwens druk bij de training, en hoe werd Edje ontvangen?
Snap toch niet echt waarom ze voor hun hebben gekozen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die juichte altijd mooi![]()
Je kan ook niet weten dat die gasten vertrekken he, maar zal wel veranderd worden.
Markus hangt ook keigroot in de ArenA bovenin![]()
![]()
Viel wel mee, volgens mij wisten heel weinig mensen het want zelfs de pers die er stond twijfelde of ie wel mee zou doen. Toen ie naar buiten kwam gingen sommige mensen wel klappen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Was het trouwens druk bij de training, en hoe werd Edje ontvangen?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef koningdavid het volgende:
Er staat trouwens ook een kort filmpje van de training op www.dewedstrijden.tv
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:36 schreef Suijk het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel van de foto's, verhalen en beelden. Hopelijk wordt het allemaal geen teleurstelling.
NU.nlquote:Na ruim tien jaar en uitstapjes naar AC Milan, Juventus, Barcelona, Internazionale en Tottenham Hotspur is Davids terug bij de club waarmee hij alles won. "Toen lag de lat heel hoog", weet Davids nog.
"Maar tijdens de training zag ik ook talenten die dat niveau kunnen halen. Ik ben trots dat ik het geweldige shirt van Ajax weer mag dragen", zei de middenvelder terwijl hij de overvolle perszaal inkeek. "En jullie allemaal bedankt voor de geweldige opkomst."
Dat zijn de teksten.quote:"Ik ben trots dat ik het geweldige shirt van Ajax weer mag dragen", zei de middenvelder
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:12 schreef VoreG het volgende:
Geweldig.
2007/2008 de nieuwe CL titel?.
Idd ja. Je kunt er zelfs beter Rafael van der Vaart neerhangen dan Rosenberg/Rosales.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef Riro het volgende:
[..]
Snap toch niet echt waarom ze voor hun hebben gekozen.
Heitinga en Sneijder hebben bijvoorbeeld veel meer met de club en zelfs als die weg gaan is het niet erg dat het er nog ff hangt.
Uitleg plsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef De_Ananas het volgende:
En dat Sneijder probeerde zo'n kerel in het water te gooien
quote:Van Egmond leidt Ajax - Feyenoord
De KNVB heeft scheidsrechter Dick van Egmond aangesteld voor de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord van aanstaande zondag. Ajax won onder zijn leiding dit seizoen een keer. Hij floot dit seizoen nog geen wedstrijd van Feyenoord.
Ze liepen daar over dat bruggetje naar het trainingsveld en hij wilde met Mitea zo'n begeleider ofzo in het water gooienquote:
Mitea krijgt geeneens een kind van 2 het water inquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze liepen daar over dat bruggetje naar het trainingsveld en hij wilde met Mitea zo'n begeleider ofzo in het water gooien
De kans is dan groter dat Mitea zelf in het water ligtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:48 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mitea krijgt geeneens een kind van 2 het water in![]()
Doet het nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:55 schreef koningdavid het volgende:
Er staat trouwens ook een kort filmpje van de training op www.dewedstrijden.tv
[afbeelding]
en dat is niet gelukt, 2 van die grote sterke kerelsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ze liepen daar over dat bruggetje naar het trainingsveld en hij wilde met Mitea zo'n begeleider ofzo in het water gooien
Ik geloof het wel. Klote site.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:55 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ff Internet Explorer gebruiken en pop-ups uitschakelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |