Nou en wat kun je niet als je constant geblesseerd bent, juist ja voetballen. Ik zeg proberen te verkopen en voor het geld maar iets nieuws scouten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Zijn blessuregevoeligheid en fysieke gesteldheid is de enige reden waarom hij niet goed genoeg zou kunnen zijn voor Ajax. Voor de rest zit het wel goed met hem.
De server is bezet zegt ie bij mij.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
mms://at5.streamonline.nl/at5 werkt ook.
hij moet gewoon het krachthonk in en proberen te voorkomen dat hij geblesseerd raakt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou en wat kun je niet als je constant geblesseerd bent, juist ja voetballen. Ik zeg proberen te verkopen en voor het geld maar iets nieuws scouten.
Ja hier ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De server is bezet zegt ie bij mij.
Hij was constant geblesseerd. Sinds hij krachttraining heeft gehad, in de zomer, is hij al een stuk beter fysiek gezien.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:12 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nou en wat kun je niet als je constant geblesseerd bent, juist ja voetballen. Ik zeg proberen te verkopen en voor het geld maar iets nieuws scouten.
En nog speelt hij nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij was constant geblesseerd. Sinds hij krachttraining heeft gehad, in de zomer, is hij al een stuk beter fysiek gezien.![]()
Sommige mensen doen ook nog zo iets als werken hequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:16 schreef Jasza het volgende:
Ja moet je maar rond Amsterdam wonen, dan heb je dat probleem niet hehe.
En daar komt nog eens bij dat ik liever Babel, Leonardo, Perez, Mitea zie staan als Manuquote:
Manu is op linksbuiten wel beter dan Babel, Perez en Mitea.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:17 schreef stefmans het volgende:
[..]
En daar komt nog eens bij dat ik liever Babel, Leonardo, Perez, Mitea zie staan als Manu![]()
Omdat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Manu is op linksbuiten wel beter dan Babel, Perez en Mitea.
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waarom is Ronaldinho beter dan Geert den Ouden?
Omdat Geert den Ouden met zijn gedachte al bij het fluiten zit ?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waarom is Ronaldinho beter dan Geert den Ouden?
Hoe vaak heb jij hem zien spelen als ik mag vragen, en dan niet in de samenvatting?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Manu heeft goede voorzet met links, is snel en heeft een actie.
4 x ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen als ik mag vragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |