Nou dan zou ik ook kappen, lijkt me echt niet leuk om dat allemaal over jezelf te lezen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:18 schreef noekje het volgende:
Zo jemig, kom ook weer om de hoek kijken.
Gisteren leek er nog zo niks aan de hand. Heeft ze gisteravond Fok gelezen ofzo?
Sinds ik die eigenaresse van Moby gisteren gehoord heb, ben ik er ook wel van overtuigd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:17 schreef HiDiHo het volgende:
Lesley zegt dat er te weinig wordt gedaan.
Niet het laatste stukje vergeten!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:20 schreef noekje het volgende:
Bart snapt het wel. Hij zegt dat ze geen fluit meer oplevert. Zal hij het over de verhaallijn hebben.
Les: het hele gebeuren bloedt een beetje dood.
Bart: wie wij?
Les: alles een beetje.
Bart is wel licht in paniek volgens mij.
Wat is er gisteravond dan precies over haar geschreven? Het ging over hun relatie en hoe moelijk dat was.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou dan zou ik ook kappen, lijkt me echt niet leuk om dat allemaal over jezelf te lezen.
Ik ging door met tikken en toen werkte Fok niet meer mee. Ga geen A4-tje achter elkaar tikken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Niet het laatste stukje vergeten!![]()
Bart; dus wij ook?
lesley; nee, wat mij betreft niet!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:26 schreef HiDiHo het volgende:
Waar is Huub ?
Heb hem nog nooit echt enthousiast horen klinken. Ja gisteravond ff na het pokertoernooi.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:26 schreef dieenebart het volgende:
Hij klinkt ook zo enthousiast...
Ik vind dat dus niet vaag. Zij is zich hartstikke bewust van het feit dat je niet alles kan zeggen dus doet ze dat ook niet. Zij zitten in een onmogelijke positie, dat schreef ik gisteren ook al.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:29 schreef CartWOman het volgende:
Ach dat mens geeft niks om Bart, er gaat niets liefdevols van haar uit richting Bart.
Idiote uitspraken en er constant omheendraaien, vaag mens.![]()
Ik had bijna op enter gedrukt, maar bedacht me in eens van COS #250 dat jij de nerd bent hier en dus 256 wilde doenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:15 schreef HiDiHo het volgende:
verder
Hey, wel ff topic 256 voor mij he![]()
Tief nou eens op man, deze COS staat altijd bovenaan in het De Gouden Kooi forum !quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:32 schreef F04 het volgende:
Tvp
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:32 schreef F04 het volgende:
Tvp
Ik snap van Nena wel dat ze niet meer wil paardrijden, die heeft daardoor net 6 weken in het gips gezeten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:23 schreef bunnyma het volgende:
Ik vind Sylvia wel erg gemotiveerd.
Wie juist niet: NL, Natasja, Ilona en Nena.
Ergens begrijp ik het niet want Huub had het gisteren met de redactie nog over een ruiterbewijs.
Ik denk dat Lesley het daar op moet gooien van de redactie maar dat ze gewoon weg moet om te kijken wat Bart dan gaat doen.
Oh hij heeft dus toch voor zijn pik gekozen en niet voor zijn moeder.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:32 schreef dieenebart het volgende:
Dit klinkt als: 'Slecht-nieuws-gesprekken voor beginners, deel 1 t/m 4'
Het slechte nieuws is dat de relatie voorbij is. Het goede nieuws is dat Huub vrijdag weer hoeren gaat bestellen!!!!
Je kan je gevoelens toch uitspreken? Heeft niks met niet alles kunnen zeggen te maken; als je smoorverliefd bent laat je merken dat je 100% voor iemand gaat, schijt aan de camera's.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet vaag. Zij is zich hartstikke bewust van het feit dat je niet alles kan zeggen dus doet ze dat ook niet. Zij zitten in een onmogelijke positie, dat schreef ik gisteren ook al.
Zij is nu heel onzeker volgens mij door steeds te vragen wat hij denkt. Ook hij laat niet veel los.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:33 schreef Sebi het volgende:
Als twee mensen zo gek op elkaar zijn dan blijf je op zo'n moment toch niet in raadsels praten? Ik vind ze erg tam, berustend bijna. Dringt het dan niet tot Bart door dat hij haar bijna niet meer zal zien...? Ik zou inderdaad wat 'enthousiaster' gereageerd hebben, maar ik zit dan ook nog geen vier maanden in DGK...en dat blijkt vrij geestdodend te zijn.
Hier word je toch gek van en dat een aantal keren per dagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:32 schreef F04 het volgende:
Tvp
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind dat dus niet vaag. Zij is zich hartstikke bewust van het feit dat je niet alles kan zeggen dus doet ze dat ook niet. Zij zitten in een onmogelijke positie, dat schreef ik gisteren ook al.
Zij is nu heel onzeker volgens mij door steeds te vragen wat hij denkt. Ook hij laat niet veel los.
Tief jij maar op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tief nou eens op man, deze COS staat altijd bovenaan in het De Gouden Kooi forum !![]()
Dan moeten de modjes ingrijpen, maar ga er zelf niet steeds op reageren.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier word je toch gek van en dat een aantal keren per dag![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik had bijna op enter gedrukt, maar bedacht me in eens van COS #250 dat jij de nerd bent hier en dus 256 wilde doen![]()
TVPquote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
TVP anders vind ik het nooit meer terug!
Dat doen ze toch ook wel. Zij geeft aan dat het niks met hem te maken heeft en dat het wel goed zit. Bart denkt wel dat het goed komt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan je gevoelens toch uitspreken? Heeft niks met niet alles kunnen zeggen te maken; als je smoorverliefd bent laat je merken dat je 100% voor iemand gaat, schijt aan de camera's.
Klopt, hij moet dit ook niet te vaak doen. Dan gaat het dus ergelijk worden. Vind ik ook van de hoeren. Nu wordt het een trucje of een populair iets en dan vind ik het vervelend worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Met het risico dat heel fok het niet met me eens is, zeg ik toch;
Ik word die spelletjes van Huub nu ook wel een beetje zat, hij is van precies hetzelfde niveau als die anderen.....iedere kwestie wordt op dit ogenblik uitgemolken om de groep terug te pakken.
Precies!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Het moet toch wel verdomd moeilijk zijn. Sinds ze elkaar kennen hebben ze elkaar 4 uur zonder camera's gezien. Hoeveel weten ze dan eigenlijk over elkaar. Dit blijft gewoon heel pril tot ze prive met elkaar kunnen omgaan.
De hoeren doet hij omdat hij behoefte heeft aan sex, zou jij daar een jaar gaan zitten zonder sex ??? Ik geloof dat zelfs ik dan afentoe wel een gigolo zou bestellen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt, hij moet dit ook niet te vaak doen. Dan gaat het dus ergelijk worden. Vind ik ook van de hoeren. Nu wordt het een trucje of een populair iets en dan vind ik het vervelend worden.
Is gewoon om de kijkcijfers iets op te schroeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Bart depri omdat Lesley ontslag neemt. Met let wel 14 dagen bedenktijd. Leuk voor de verhaallijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt, hij moet dit ook niet te vaak doen. Dan gaat het dus ergelijk worden. Vind ik ook van de hoeren. Nu wordt het een trucje of een populair iets en dan vind ik het vervelend worden.
Eenschquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Ik word die spelletjes van Huub nu ook wel een beetje zat, hij is van precies hetzelfde niveau als die anderen.....iedere kwestie wordt op dit ogenblik uitgemolken om de groep terug te pakken.
Das precies wat ik ook dacht.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is gewoon om de kijkcijfers iets op te schroeven.![]()
![]()
![]()
![]()
Yo F04... je TVP's beginnen nu toch wel wat uhm.. ontregelend te werken zeg maar.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Het moet toch wel verdomd moeilijk zijn. Sinds ze elkaar kennen hebben ze elkaar 4 uur zonder camera's gezien. Hoeveel weten ze dan eigenlijk over elkaar. Dit blijft gewoon heel pril tot ze prive met elkaar kunnen omgaan.
Uhmm, ik denk dat je gelijk hebt. Tot op zekere hoogte weliswaar, maar toch.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Het is maar 1x per topic hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo F04... je TVP's beginnen nu toch wel wat uhm.. ontregelend te werken zeg maar.
Het was echt hartstikke lachen en zo, maar bij deze het vriendelijke verzoek om een eind aan deze gimmick te maken.
Dat doet Huub zelf wel, zelfs tijdens het bezoek vd hoeren was hij meer bezig met hoe de anderen reageerden en of ze wel keken.........quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
De hoeren doet hij omdat hij behoefte heeft aan sex, zou jij daar een jaar gaan zitten zonder sex ??? Ik geloof dat zelfs ik dan afentoe wel een gigolo zou bestellen.En als er mensen zijn die alles betrekken op het spel zijn het de anderen wel zoals BBNN.
Als ik dat tvp zie verschijnen, heb ik al lol..... wie zullen er nu weer op reageren en hoe vaak.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier word je toch gek van en dat een aantal keren per dag![]()
![]()
![]()
Eindelijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Yo F04... je TVP's beginnen nu toch wel wat uhm.. ontregelend te werken zeg maar.
Het was echt hartstikke lachen en zo, maar bij deze het vriendelijke verzoek om een eind aan deze gimmick te maken.
Zit ook wat in hoor, ik ben alleen een emomuts en zou alles aanpakken om elkaar te kunnen blijven zien. Dan maar met vage taal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook wel. Zij geeft aan dat het niks met hem te maken heeft en dat het wel goed zit. Bart denkt wel dat het goed komt.
Dat jij het anders zou doen, dat kan maar ik zou ook heel voorzichtig zijn. Daarbij, hoe goed kennen ze elkaar eigenlijk? Zij komen maar niet door die aftastfase heen omdat ze geen moment echt alleen zijn. Zolang je nog aan het aftasten bent blijf je onzeker in je uitspraken.
Denk ik hoor, is geen wetenschap.![]()
Komkom, dat braaaajen gaat flippen zonder sex. Huub kan best tijdje zonder. vindt het niet slim van em.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
De hoeren doet hij omdat hij behoefte heeft aan sex, zou jij daar een jaar gaan zitten zonder sex ??? Ik geloof dat zelfs ik dan afentoe wel een gigolo zou bestellen.En als er mensen zijn die alles betrekken op het spel zijn het de anderen wel zoals BBNN.
Ik zeg nietsquote:
Ja huub is ook met het spel bezig, dat wil ik niet ontkennen. Maar wees eerlijk Huub is recht voor zijn raap daarin. Praat erover en klaar. Het andere groepje hoor je over niets anders meer praten.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Dat doet Huub zelf wel, zelfs tijdens het bezoek vd hoeren was hij meer bezig met hoe de anderen reageerden en of ze wel keken.........![]()
Of ik een jaar zonder seks zou gaan zitten? Ja hoor, ik heb altijd mezelf nog. Ik zou zelfs niet mijn tepels tegen het douchescherm gaan drukken, gekke meid die ik ben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Die twee weken bedenktijd snap ik even niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Bart depri omdat Lesley ontslag neemt. Met let wel 14 dagen bedenktijd. Leuk voor de verhaallijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Of ik een jaar zonder seks zou gaan zitten? Ja hoor, ik heb altijd mezelf nog. Ik zou zelfs niet mijn tepels tegen het douchescherm gaan drukken, gekke meid die ik ben.
Ja ze is vandaag voor het laatst, maar ze heeft 14 dagen bedenktijd om te kijken of ze nog terugkomt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Die twee weken bedenktijd snap ik even niet.
Ik hoorde Yvonne toch zeggen "Lesley's laatste dag"?
Jij hoeft niet met mij in een huisquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Of ik een jaar zonder seks zou gaan zitten? Ja hoor, ik heb altijd mezelf nog. Ik zou zelfs niet mijn tepels tegen het douchescherm gaan drukken, gekke meid die ik ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |