quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
TVP anders vind ik het nooit meer terug!
Dat doen ze toch ook wel. Zij geeft aan dat het niks met hem te maken heeft en dat het wel goed zit. Bart denkt wel dat het goed komt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Je kan je gevoelens toch uitspreken? Heeft niks met niet alles kunnen zeggen te maken; als je smoorverliefd bent laat je merken dat je 100% voor iemand gaat, schijt aan de camera's.
Klopt, hij moet dit ook niet te vaak doen. Dan gaat het dus ergelijk worden. Vind ik ook van de hoeren. Nu wordt het een trucje of een populair iets en dan vind ik het vervelend worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Met het risico dat heel fok het niet met me eens is, zeg ik toch;
Ik word die spelletjes van Huub nu ook wel een beetje zat, hij is van precies hetzelfde niveau als die anderen.....iedere kwestie wordt op dit ogenblik uitgemolken om de groep terug te pakken.
Precies!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef mootie het volgende:
Het moet toch wel verdomd moeilijk zijn. Sinds ze elkaar kennen hebben ze elkaar 4 uur zonder camera's gezien. Hoeveel weten ze dan eigenlijk over elkaar. Dit blijft gewoon heel pril tot ze prive met elkaar kunnen omgaan.
De hoeren doet hij omdat hij behoefte heeft aan sex, zou jij daar een jaar gaan zitten zonder sex ??? Ik geloof dat zelfs ik dan afentoe wel een gigolo zou bestellen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt, hij moet dit ook niet te vaak doen. Dan gaat het dus ergelijk worden. Vind ik ook van de hoeren. Nu wordt het een trucje of een populair iets en dan vind ik het vervelend worden.
Is gewoon om de kijkcijfers iets op te schroeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Bart depri omdat Lesley ontslag neemt. Met let wel 14 dagen bedenktijd. Leuk voor de verhaallijn.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Klopt, hij moet dit ook niet te vaak doen. Dan gaat het dus ergelijk worden. Vind ik ook van de hoeren. Nu wordt het een trucje of een populair iets en dan vind ik het vervelend worden.
Eenschquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
Met het risico dat heel fok het niet met me eens is, zeg ik toch;
Ik word die spelletjes van Huub nu ook wel een beetje zat, hij is van precies hetzelfde niveau als die anderen.....iedere kwestie wordt op dit ogenblik uitgemolken om de groep terug te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |