quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:21 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
Welkom bij de [afbeelding]
Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!
We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 50 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.
Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terechtCagiva Raptor 650 '01 - (Makster) Honda CB450S '90 - (MouseOver) Honda CBR600F '94 - (dribbel79) Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine) Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh) Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK) KTM LC4-400SM - (Snelwagen) Suzuki DRZ - (Youp) Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X) Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085) Suzuki GSF600N '96 - (hicham) Suzuki GSR '06 - (PeerkeMikuni) Suzuki SV650S '00 - (bvvt) Suzuki SV1000S '05 - (RB) Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat) Yamaha XJ550 '82 & Suzuki GS550 ' 82 & Aprilia AF1 '91 - (Worldbeater) Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet) Yamaha XJ600 '94 - (Autoreply) Yamaha YZ125-N '01 - (oshiro) Yamaha YZF-R6 '06 - (FemaleRebbel) Minibike - (Worldbeater Jr.)
VGV (Vaak Gestelde Vragen):
Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.
Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.
Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.
Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.
Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.
Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.
Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden
Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
Enkele nuttige links
Motor kopen?Marktplaats Motoroccasion Occasions Speurders Duitse motoren BPM-Calculator Tarieven snelheidsovertredingen
Onderdelen, kleding & aftermarket partsBikebandit Motozoom Louis Superpole Japarts
MotorreparatieMotorcycle repair
[sub]
BLINGGGGAAA'sssssss
Zegt de man die altijd achteraan rijdt, een GSX-R laat afstellen, maar gewoon nog rijdt alsof die 65 er maar inzitten. Net als toen op de ring.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuk spultoerenjagers trekken me toch net meer
(denk ik
)
quote:en me nwe sub is bijna ingespeeld
Ik heb een bieder van 300 euro op de XJ. Mailt pas na weken terug dat "zij" hem op komen halen.quote:nog ff geduld
Poser!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Blijft druk hieronderhand is het hier druk en af en toe superdruk
mjaja, levert soms ook wat leuks opga met me manager voor een 3/4 daagse benchmark-study naar Spanje
verder zal een deel van mijn werk op regio nivo (NL, BE en FR) gebeuren in de toekomst dus zal ik ws regelmatig die kant op moeten
maar naar Zweden ben ik nog steeds niet geweest![]()
De nieuwe stuntmotor van Da Liks?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort te koop... motoraanhanger.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:09 schreef Makster het volgende:
Die WB is aan het verdienen met zijn motor handel, damn woman. Ik zie kansen![]()
![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 30-01-2007 13:24:23 ]
Op Motorscout zitten dus ook oplichters.quote:My name is Michael Dudiof and i am from Greenock, England. I see you are interested to buy my motorcycle. I want to inform you that the price includes the transport cost of the motorbike and you will not pay any other transport taxes.
The bike is in perfect condition and is full functional, is like new and with clear title ready for registration. I'm selling the bike because i don't have time to ride it, i am very busy. Let me know if you are really interested for the bike and let me know where are you from. I am ready to sell the bike and i am waiting for your fast answer. Please email me in English if is possible.
Nee man das geen oplichter,probeern nougewoon johquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
NoooOOOOhhhhHHHHH!!!!!!!!!!!!
[..]
Op Motorscout zitten dus ook oplichters.![]()
Wanneer gaat de belastingdienst eens direct uitbetalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:31 schreef Makster het volgende:
Nee man das geen oplichter,probeern nougewoon joh![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker! [afbeelding]
Zet de meest gebruikte opties bovenaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:24 schreef worldpimber het volgende:Is toch juist alleen goed zo, ze hebben op bijna alles afgestemd. Niet alleen op de windows gebruikertjes. En ook lekker alle jaren, toen ik het las dacht ik juist van
![]()
Mejeh, misschien toch weer dat leeftijdsverschil
![]()
Mogen Moslims dat wel.quote:Ik ga ook maar dat aangifte programma invullen, volgens mij krijg ik KENKERveel terug. Maar principieel wilde ik het niet invullen omdat ik dan ook in de belastingmolen kom
Hypotheken en leningen doe ik dan ook niet aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
Mogen Moslims dat wel.![]()
Hypotheken en leningen zijn niet aan jullie besteed toch.![]()
En waarom denk je veel terug te krijgen. Heb je bepaalde aftrekposten dan.![]()
met een ss kom je ook wel uit de voetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
Zegt de man die altijd achteraan rijdt, een GSX-R laat afstellen, maar gewoon nog rijdt alsof die 65 er maar inzitten. Net als toen op de ring.[/Hicham]
[q]Er gaat niet boven altijd en overal bruikbaar koppel. Zeker op de openbare weg.
wel de bedoeling...maar of dat met deze fighter gaat lukkenquote:En zit een rondje Zandvoort er dit jaar nog in?
zeggen tegen wiequote:
minimaal 20 uur rustig bassen is het devies.quote:Maar hoe speel jij dat ding in?![]()
kan kloppenquote:Ik heb een bieder van 300 euro op de XJ. Mailt pas na weken terug dat "zij" hem op komen halen.
Dus mijn adres teruggemailt, en dat hij snel moet reageren. Alleen nu is het weer stil.
Ik ga niet weer twee weken wachten. Gisteren was er iemand@MF die hem gelijk dezelfde dag wilde halen.
Alleen dan de vraagprijs = 25 euro minder. 24 uur krijg die andere nog.![]()
Moraal: misschien wil Gizard snel geld.![]()
ik heb de naam de grootste te zijn vd mcquote:Poser!![]()
![]()
Heej jongeman, stel je even voor aan de nieuwe gardequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met een ss kom je ook wel uit de voetengaat wmb om het verschil in rijbeleving en dan is een toerenjager gewoon lekkerder
[..]
wel de bedoeling...maar of dat met deze fighter gaat lukken
[..]
zeggen tegen wie![]()
rond dit soort dingen zwerven altijd fabels, zaak waar ik hem gekocht heb kon me naast het inspelen een hoop andere info vertellen. mijn oude sub bijv. was gewoon versleten, de beweegbare delen slijten gewoon. logisch ook alleen nooit zo bij nagedacht. dat wees hij ook aan en dat was goed te zien en te voelen.
[..]
minimaal 20 uur rustig bassen is het devies.
[..]
kan kloppenalhoewel hijzelf vrij weinig zijn topic omhoog kickt...als ze haast hebben gebeurd dat vaak wel. ik heb iig wel geduld, hoeft niet per se nu..zou leuk zijn, meer niet
heb er iig niet meer dan 70 voor over..
[..]
ik heb de naam de grootste te zijn vd mc![]()
af en toe moet die wel hoog worden gehouden
![]()
quote:
Jep is al eerder aangepast.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zet de meest gebruikte opties bovenaan.![]()
Je moet scrollen voor 2006, en dan de derde optie voor het aangifte programma.
Zeker dat veel ouderen de eerste pakken, en de Macintosh versie proberen te downloaden.![]()
[..]
Mogen Moslims dat wel.![]()
Hypotheken en leningen zijn niet aan jullie besteed toch.![]()
En waarom denk je veel terug te krijgen. Heb je bepaalde aftrekposten dan.![]()
BVVT, is jouw motor al aangepast.![]()
So damn, nog bijzondere aftrekpostenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer gaat de belastingdienst eens direct uitbetalen?![]()
[afbeelding]
Heb alleen nog niet alle jaaropgaven binnen.Deels 2005 aangehouden met WOZ waarde en hypotheek.
Zo snel verdien ik ze normaal niet in een half uur.![]()
How wrong is that!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met een ss kom je ook wel uit de voetengaat wmb om het verschil in rijbeleving en dan is een toerenjager gewoon lekkerder
Slijtagequote:rond dit soort dingen zwerven altijd fabels, zaak waar ik hem gekocht heb kon me naast het inspelen een hoop andere info vertellen. mijn oude sub bijv. was gewoon versleten, de beweegbare delen slijten gewoon. logisch ook alleen nooit zo bij nagedacht. dat wees hij ook aan en dat was goed te zien en te voelen.
Als jij je daar lekker bij voelt.quote:minimaal 20 uur rustig bassen is het devies.
Can you send me some money? Your greatness.quote:ik heb de naam de grootste te zijn vd mc![]()
af en toe moet die wel hoog worden gehouden
![]()
Alimentatie krijg je bijna 100% terug, ondermeer doordat je deze netto betaald, en over het bruto gedeelte geen belasting hoeft te betalen. Dus dat trekken ze van je belasbaar inkomen af.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:57 schreef Makster het volgende:
So damn, nog bijzondere aftrekpostenop kunnen geven of wat
Ik kan over 2006 mijn gemaakte notariskosten, mijn netto hypotheeklasten enz aftrekken, maar ik reken niet op zo een bedrag. Fucking veel gek
![]()
Het leek zo probleemloos die SV van jou. Wat is het verbruik trouwens op die korte stukken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef bvvt het volgende:
Jep is al eerder aangepast.
Mijn grootste probleem is dat dat verwarmingssetje niet niet krachtig genoeg is.
Daarnaast heb ik ook dat vocht probleem.
Dat komt alleen in extreme situaties voor - wel heel erg veel water op de weg - uit de lucht.
Is simpel op te lossen door siliconen kit rond de bogie plug te smeren zodat eht water er in het geheel niet meer in kan.
Hou het niet echt bij maar zit tussen de 1/16 en 1/18 over het algemeen. schat ik zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het leek zo probleemloos die SV van jou. Wat is het verbruik trouwens op die korte stukken.
Of hou je dat niet bij?![]()
ter compensatie vanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:01 schreef Worldbeater het volgende:
een machtig gevoel tussen je benen.
op me 7 deed ik het vaak zatquote:Toerenjakkeren is lekker als je het ook echt doet. En vaak.
dan begint het feest pasquote:De TLR ging trouwens tot 10.500 Rpm.
mjaja, eindeloze discussie natuurlijkquote:Helaas moet je bij de meeste viercylinders ook echt toerenjakkeren om vooruit te komen.
bij intensief gebruik slijten subs iddquote:Slijtage.. bij een discotheek of bioscoop vernieuwen ze die dingen ook niet binnen 2 jaar hoor.
![]()
^^quote:Als jij je daar lekker bij voelt.
Ik verwissel vaak mijn olie. Ieder zijn ding.
quote:Can you send me some money? Your greatness.![]()
![]()
![]()
beter koop je mijn ktm 400quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:43 schreef Worldbeater het volgende:
Dat valt mee dan. Zo ongeveer.![]()
iIk heb wel eens een paar keer gedacht over een Varadero 125 cc. 2 cylinder, komt snel op temperatuur.
[afbeelding]
Enorm zuinig op de korte stukken. Maar op de snelweg is het gewoon triest meekomen.
En bij stoplichten (quote) ben je alleen de eerste 5 meter de koekblikken voor.![]()
Jammer dat er maar 15 Pk inzit.Puur gemaakt voor automobilisten elkers in Europa die zo'n ding mogen rijden.
![]()
Het compromis is power, zuinigheid en aanschafprijs, dus geen exotische dingen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:44 schreef Makster het volgende:
Kick heh zoeken naar een nieuwe / andere motor
Anders koop je mijn cagiva en ga ik weer budget sm'en
Dat zijn de mooie NL BMP verschillen met Belgiequote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het compromis is power, zuinigheid en aanschafprijs, dus geen exotische dingen.![]()
De Raptor komt niet in het financiele plaatje voor.Wel jammer dat de River niet meer nieuw gemaakt wordt.
Die koste in Belgie ¤3.999,00 , en in Nederland ¤4.399,00.![]()
En bij de Honda CBR125 verschilt het niets.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:05 schreef bvvt het volgende:
Dat zijn de mooie NL BMP verschillen met Belgie
Misschien moet Makster daar ook maar voor onderdelen kijken.quote:Probleme mit dem Anlasserfreilauf
--------------------------------------------------------------------------------
Gilt für die folgenden Cagiva-Modelle:
Canyon / W16 / River 600
--------------------------------------------------------------------------------
Dies ist der Beitrag von aipy.
Hallo Leute!
Ich hab hier eine interessante Info für all diejenigen die Probleme mit dem Anlasserfreilauf haben.
Bei meiner W16 ist letzte Woche nach längerer Leidenszeit (deutlich hörbar) der Anlasserfreilauf in den Ruhestand gegangen. Ebenso sind die Verbidungsschrauben zum Polrad abgerissen.
Ein neuer Freilauf von Cagiva kostet angeblich um die 91 ¤ + Steuer (hab ich mir sagen lassen!?). Lieferzeit: EWIG!!!
Hab´ich nen Tip ausprobiert und bin zum nächsten KTM Händler gegangen (mein Cagiva Händler holt diese Dinger nämlich auch dort wenn er eine W16 oder Canyon reparieren muß).
Lieferzeit 2 Tage und Kosten von 43,76¤ + Steuer sind doch ein Wort, oder? Der Nadelkranz passt leider nicht! Braucht jemand einen neuen für `ne KTM LC4???
Auf jedenfall hab ich den Freilauf heute eingebaut und siehe da Sie springt wieder an - ganz ohne Nebengeräusche!
Die Nummer des Freilaufes ist: 584.40.026.000
Ich werde Euch auf dem Laufenden halten ob das Teil auch wirklich funktioniert!
Gruß aipy
Hier ist der Originalbeitrag zu finden:
http://f23.parsimony.net/forum53281/messages/7311.htm
Internet is prachtig, maar ktm is nog veel mooierquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef Worldbeater het volgende:
Haha! Internet is machtig.. tip via MF.![]()
De Caviga repareren met een veel goedkoper onderdeeltje van een KTM.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 10:09 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/husband_is_bored_at_the_mall.html
Wat een ontzettend flauwe reactie zegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 11:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijdt, remt, accelereerd beter dan een Bandit. Heeft mooie seatpipes.![]()
Dat was z'n punt juistquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ziek zijn, en niet verzuimen is ook een optie![]()
Larsquote:
Die hebben geen vergelijkbare motor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef Snelwagen het volgende:
Internet is prachtig, maar ktm is nog veel mooier![]()
Hahaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:42 schreef hicham het volgende:
Wat een ontzettend flauwe reactie zeg [afbeelding]
Toen ik de Bandit kocht had ik geen jarenlange ervaring met motorrijden (nu nog niet, maar hoe dan ook, ik rij toch al beter dan de rest van Fok!MC [/arrogant]) en ik moest bovendien 25kW zoeken. Denk je dat ik als ik nu een motor zou kopen dat ik dan weer een B6 zou kiezen?
[..]
Jah, maar het is leuker als de chemie hier een beetje bruistquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef Worldbeater het volgende:Zeg ik later ook.. quotes verkrachten gaat je goed af.
![]()
Maar dan wel op z'n minst een B12quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahawat een schattige broertjes
![]()
Tuurlijk wel! Bandits zijn een van de mooiste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!1!11!
Het ging voor mijn doen vet goedquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe was de presentatie? [afbeelding] De hele dag niet fokken schaam je!![]()
![]()
En where the hell is Rib-i! [afbeelding]
En dan deze lookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef hicham het volgende:
[..]
Jah, maar het is leuker als de chemie hier een beetje bruist![]()
[..]
Maar dan wel op z'n minst een B12
Bruis edit: De moderne FZ6 is imho bijna een R6. Geen karakterloze woon~werk motor als bv een SV.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef hicham het volgende:
Jah, maar het is leuker als de chemie hier een beetje bruist![]()
Ahnijs.quote:Maar dan wel op z'n minst een B12
Good, good, the soop is never so hot as it seems.. huH?!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:49 schreef -XX- het volgende:
Het ging voor mijn doen vet goed [afbeelding] ik heb maar 1 x hoeven zeggen ! kut ik weet het niet meer ! [afbeelding] [afbeelding]
Normaal slaat hij nooit 1.5~2 dagen over.quote:Waarom moet je rib i hebben [afbeelding] ja mennnnnnnnnnnn [afbeelding]
Haha dat is andere koek he mennekequote:
So truequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Good, good, the soop is never so hot as it seems.. huH?! [afbeelding]
Em waar ging het over? [afbeelding]
[..]
Normaal slaat hij nooit 1.5~2 dagen over. [afbeelding]
Wat deed jij ook alweer?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha dat is andere koek he menneke![]()
Je stapt de eerste fase in van een echte man worden!![]()
![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag rekels
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:39 schreef ikookhier het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag rekels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avond ioh
Sowieso schrijf je zo.
Die moet gewoon standaard in ieder topic hequote:
Jepquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die moet gewoon standaard in ieder topic he
Niet verkeerd hoor, daar niet van !!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Hahah de ratje ! wat vind ze daar nou van?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jepen ik wissel haar af met de Sv650sr
![]()
He is dat stuurkuipje aangepast ofzo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal slaat hij nooit 1.5~2 dagen over
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
So trueHaha!
Een voorlichting over huidaandoeningen
Hij is vast een nieuwe motor aan het halen in Duitsland![]()
Volgens mij kan je tot 5 jaar terug belasting terugvragen middels het T-biljetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hypotheken en leningen doe ik dan ook niet aanMaar heb dit jaar teveel belasting betaald aan verschillende werkgevers. Omdat mijn contracten waren gebaseerd op fulltime salarissen
![]()
Mejeh, ik ga nog wel ff dat programmaatje dowloaden om te kijken of het nut heeft de boel op te sturen
Anijsmelkquote:
quote:Anijsmelk is warme melk die oorspronkelijk met anijszaad werd gekookt maar tegenwoordig wordt gemaakt door het oplossen van één of meerdere anijsblokjes in warme melk. Deze anijsblokjes zijn gemaakt van suiker en anijsextracten. Anijsmelk is een typisch Nederlandse drank die veelal in de winter wordt gedronken. Door het drinken van anijsmelk zou de slaap worden bevorderd.
Rij Speel jij ook je subs in?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Gisteren en vandaag bezig geweest, interessant om over te bomen met joumaar niet in het forum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah, niet nodigquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Anijsmelk
[..]
[..]
Rij Speel jij ook je subs in?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Volgens mij kan je tot 5 jaar terug belasting terugvragen middels het T-biljetmaw 2011 is het laatste jaar dat je je kosten over 2006 kan terugvragen dus je jaaropgaves goed bewaren
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:25 schreef Rib-i het volgende:
Wat een K*t OP weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:03 schreef Rib-i het volgende:
Gisteren en vandaag bezig geweest, interessant om over te bomen met joumaar niet in het forum
De Aprilia Falco droom spat dus ook al uit elkaar.quote:Hello,
I am from United Kingdom, the bike is in perfect condition, the price is 4,100.00 EUR and the shipping taxes are included in the price.
Now if you are still interested on my bike then reply me asap so we can go forward.
Thank's and hope to hear from you soon!!!!
Ook 5 jaar na de aangifte voor eventuele controles.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:17 schreef Rib-i het volgende:
Volgens mij kan je tot 5 jaar terug belasting terugvragen middels het T-biljetmaw 2011 is het laatste jaar dat je je kosten over 2006 kan terugvragen dus je jaaropgaves goed bewaren
Ook nice.quote:
Klinkt als: voorlopig geen zin om te slapen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:34 schreef Rib-i het volgende:
Hèndig sjiek een Supermoto Championship wedstrijd![]()
[sub]Extreme sports
Kunnen we toch wel doen, mischien wil BazzieK wel mee, wat praktijkervaring/veldwerk kan hij wel gebruikenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rib-i in the house! [afbeelding] Welkom, goed je te zien.
![]()
Als ik je ergens mee kan helpen dan moet je het maar zeggen.![]()
Misschien kunnen we dan gelijk wat Nigerianen aftuigen.Heb nu alweer de tweede.
Ik zal even de link zoeken die ik toegestuurd heb gekregen, supergoedquote:[..]
De Aprilia Falco droom spat dus ook al uit elkaar.
En de advertentie teksten worden er alleen maar beter op. Je ziet niet gelijk dat het fake is.![]()
[afbeelding]
Beetje snelle tekst, dat wel, maar 4.000 euro en een beetje schade is redelijk.
![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ook 5 jaar na de aangifte voor eventuele controles.![]()
[..]
Ook nice.![]()
![]()
[..]
Klinkt als: voorlopig geen zin om te slapen.![]()
Zo kan het ook, of je rijdt naar Tilburgquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:40 schreef worldpimber het volgende:
Vet gangster [afbeelding] Zonet even mijn teller met mijn stopwatch op de telefoon gecalibreerd.![]()
Men neme 1 vluchtstrook langs de A10, gaat erop staan, gooi de linkerhandschoen in de buddyseat en de telefoon in de linkerjaszak. [afbeelding] Daarna 120 km/u per uur gereden en de stopwacht 9 "ronden" cq hectometerpaaltjes laten tellen, meer kon ie niet, en de waarden opgeschreven. Guess what, de waarden weken nauwelijks af.
De afwijking bij 95 km/u was circa 25% , 120 op de teller was dus ongeveer 96 km/u
Hehehe, nou ga ik jullie vet pwnen @ trajectcontrolers [afbeelding]
Hoe nauwkeurig denk je dat dit was?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:40 schreef worldpimber het volgende:
Vet gangster [afbeelding] Zonet even mijn teller met mijn stopwatch op de telefoon gecalibreerd.![]()
Men neme 1 vluchtstrook langs de A10, gaat erop staan, gooi de linkerhandschoen in de buddyseat en de telefoon in de linkerjaszak. [afbeelding] Daarna 120 km/u per uur gereden en de stopwacht 9 "ronden" cq hectometerpaaltjes laten tellen, meer kon ie niet, en de waarden opgeschreven. Guess what, de waarden weken nauwelijks af.
De afwijking bij 95 km/u was circa 25% , 120 op de teller was dus ongeveer 96 km/u
Hehehe, nou ga ik jullie vet pwnen @ trajectcontrolers [afbeelding]
Duidelijk dat jij op je 15de school verlietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe nauwkeurig denk je dat dit was?![]()
De verschillende verhoudingen kun je invoeren op http://www.speedohealer.com (vertanding e.d.) en die gaf bijna dezelfde waarde. -1 +4 en dan 25% is niet zo gek hoorquote:Wel erg grote afwijking als het klopt.![]()
Is dat niet een grote afwijkingquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe nauwkeurig denk je dat dit was?![]()
Kan je geen TomTom lenen van iemand, dat is wat nauwkeuriger denk ik.![]()
Wel erg grote afwijking als het klopt.![]()
Mijn Mercedes met Tag Heuer teller week 8% af zag ik op de GPS. Inderdaad vet om iedereen in 80 km zones in te halen, en verder overal 133 km/u te rijden zonder bekeuring.
Vooral bij klanten verder in Nederland schoot het efficient op.
Kon dan ook de cruiscontrol overal 8% + 3 kilometer te hard afstellen.![]()
![]()
Ik twijfel niet over de wiskundige benadering, maar de nauwkeurigheid van het invoeren van de afzonderlijke parameters in de totale berekening.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:53 schreef worldpimber het volgende:
Duidelijk dat jij op je 15de school verliet![]()
9 metingen 2 x uitgevoerd en tot 4 significante cijfers bijna exact dezelfde waarde krijgen voor de 2 onafhankelijke metingen. Ik kan nog een meting uitvoeren, maar toeval bestaat niet
Bazziek kan wel een lazergun regelen.quote:Uiteraard gaan we dit even nameten met Rib-I's tooltjes![]()
Excuses voor dit gedeelte, was ik even vergeten.quote:De verschillende verhoudingen kun je invoeren op http://www.speedohealer.com (vertanding e.d.) en die gaf bijna dezelfde waarde. -1 +4 en dan 25% is niet zo gek hoor![]()
8 tot 10% is de normale waarde die de fabriek standaard inbouwd.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:54 schreef Rib-i het volgende:
Is dat niet een grote afwijkingOf is dat eerder gemiddeld. Vroeger, toen ik nog een motor had (red.) ......
We kunnen er natuurlijk iets tegenover stellen, want ik ben vrij overtuigd van mijn parameters.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:55 schreef Worldbeater het volgende:
Ik twijfel niet over de wiskundige benadering, maar de nauwkeurigheid van het invoeren van de afzonderlijke parameters.![]()
Een ontbijtje met -XX-?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef worldpimber het volgende:
We kunnen er natuurlijk iets tegenover stellen, want ik ben vrij overtuigd van mijn parameters.![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:00 schreef worldpimber het volgende:
Geldt dit voor de winnaar of de verliezer? [afbeelding]
-XX- kan alleen maar winnen dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geldt dit voor de winnaar of de verliezer? [afbeelding]
Ziet er flink verweerd uitquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Jij hoeft alleen je oude laarzen aan te doen.![]()
Maar je denkt niet dat je meting aan nauwkeurigheid inboet met de bediening van je gecallibreerde mobiel?![]()
Pimber el triggerd lasereye Samsuuung.![]()
Net een half uur geleden nog mijn klauw erafgehaald aan de achterkant.![]()
[afbeelding]
Ik krijg de stofring er niet op.
Morgen maar splitsen dan.![]()
Ericsson.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:03 schreef Worldbeater het volgende:
Maar je denkt niet dat je meting aan nauwkeurigheid inboet met de bediening van je gecallibreerde mobiel?![]()
Pimber el triggerd lasereye Samsuuung.![]()
Gratis ontbijtje.quote:
300 euro, krijg je de motor erbijquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ziet er flink verweerd uit
Wat kost zoiets gerenoveerd![]()
Nou ja, gemonteerd zie je er geen flikker van.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:04 schreef Rib-i het volgende:
Ziet er flink verweerd uit
Wat kost zoiets gerenoveerd![]()
Parkinson.. ah, dat is dan wel betrouwbaar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:06 schreef worldpimber het volgende:
Ericsson.
Maar neh, een te lange tijd tussen hecto #1 en hecto #2 veroorzaakt door meetonzekerheden in mijn linkerduim vs het knopje wordt gecompenseerd door een tekorte tijd die dan ontstaat tussen #2 en #3. En dat vervolgens over 9 trajecten heft enige parkinsononzekerheden geheel op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:07 schreef worldpimber het volgende:
300 euro, krijg je de motor erbij![]()
D: D: D:D: D:
:
![]()
![]()
![]()
![]()
[/MF TKA]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:07 schreef worldpimber het volgende:
[..]
300 euro, krijg je de motor erbij![]()
D: D: D:D: D:
:
![]()
![]()
![]()
![]()
[/MF TKA]
Ik doelde meer op het splitten, krijg je het dan nog wel fatsoenlijk in elkaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou ja, gemonteerd zie je er geen flikker van.![]()
Dan is het de vraagprijs + de parkeerbonquote:Maar ik kan hem nog wel even goudkleurig spuiten.![]()
Renoveren is gratis .. ben al accoord met een student uit Delft.
Wil morgen de GS ophalen. Jeroen.. zou het de vorige verkoper zijn?
Student/Delft/Jeroen.![]()
Oh ja, dat stelt geen reet voor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:17 schreef Rib-i het volgende:
Ik doelde meer op het splitten, krijg je het dan nog wel fatsoenlijk in elkaar
Die zit er cker in.quote:Dan is het de vraagprijs + de parkeerbon
Moet je niet naar de cursus "hoe word ik politie persoon"?quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:56 schreef BazzieK het volgende:
Wat is er van me geworden, ik werd wakker om 9 uur en dacht, hmm lekker uitgeslapen![]()
![]()
![]()
![]()
I want my nolife back!![]()
FF bijlezen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:56 schreef BazzieK het volgende:
Wat is er van me geworden, ik werd wakker om 9 uur en dacht, hmm lekker uitgeslapen![]()
![]()
![]()
![]()
I want my nolife back!![]()
FF bijlezen
Dagje wat later beginnenquote:Op woensdag 31 januari 2007 09:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
Moet je niet naar de cursus "hoe word ik politie persoon"?
Done, vind het overigens een schijt telefoon maar dat heb ik daar maar niet vermeldquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:04 schreef Makster het volgende:
Damn ik voel me kut
Zo maar weer naar huis denk ikZe kunnen me in ieder geval niet verwijten dat ik het niet probeer
![]()
Als iemand nu ff mijn verkoop topic van mijn SE K750i in V&A omhoog kickt!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Done, vind het overigens een schijt telefoon maar dat heb ik daar maar niet vermeld
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:07 schreef BazzieK het volgende:
Fijn toestel dit, heb zijn broertje de W800i![]()
Zit pas op 488 - duurt nog ff dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]![]()
Gaat Makster ook voor de miljoen views??
verzuim is een keus.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:04 schreef Makster het volgende:
Damn ik voel me kut
Zo maar weer naar huis denk ikZe kunnen me in ieder geval niet verwijten dat ik het niet probeer
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb twee mailtjes van je collega's. Eentje geeft zelfs de naam van zijn klant om direct te benaderen.
Wel aardig van hem, maar eigenlijk mag dat niet he.Ik zou het ook doen, de klant is koning.
quote:
Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging.
Het bedrijf waarvoor ik het team in Nederland zou neerzetten heeft ze keuze gemaakt om zelf op zoek te gaan naar kandidaten.
Dit bericht hebben ze mij gisteren doorgegeven.
Mocht je nog interesse hebben in een functie bij dit bedrijf, kijk dan op ..., dit kun je denk ik wel via Google vinden.
In principe niet de bedoeling dat ik je deze informatie geef maar ik vind dat je ook wel erg lang hebt moeten wachten, wellicht leidt het nog tot iets.
Misschien kunnen we je een duw geven........quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:57 schreef -XX- het volgende:
Zo belachelijke opdrachten somsIk weet gewoon geen begin te maken!
![]()
!!!!!!!!1!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien kunnen we je een duw geven........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jij gaat het wel snappen
?
Sowieso schrijf je zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Iedereen heeft andere talenten.. de ene is goed in talen, de andere in rekenen.![]()
[afbeelding]
Uiteraard moet je er wel eerst iets voor terug doen.
[afbeelding]Nee ik snap het nu "denk" alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maak het gewoon, als het niet goed is merk ik dat wel als het al te laat is
![]()
Owja ennehhhhJim carrey is tof!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:31 schreef -XX- het volgende:
Nee ik snap het nu "denk" alIk maak het gewoon, als het niet goed is merk ik dat wel als het al te laat is
![]()
quote:Owja ennehhhhJim carrey is tof!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Is de kijker al geweest?quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]was ophangen, accu van de GS opladen, remklauw klussen.
![]()
Thanksquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Done, vind het overigens een schijt telefoon maar dat heb ik daar maar niet vermeld
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
verzuim is een keus.
Verzuim is iddeen keus, zijn mijn woorden, helaas ben ik nu zelf de sjaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb twee mailtjes van je collega's. Eentje geeft zelfs de naam van zijn klant om direct te benaderen.
Wel aardig van hem, maar eigenlijk mag dat niet he.Ik zou het ook doen, de klant is koning.
![]()
[..]
En zie je dat ze bij Randstad nog niet de rotste zijn. Ik doe het af en toe ook weleens, direct een nummer geven zonder bemiddeling van mijn kant. Mijn optiek is de klant (dit geval de flexwerker) koning want die verdiend oa. mij boterham
Slim is het echter neit, maarja wel meer dingen zijn niet slim in dit leven...
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Ik zou hem sms'en als het zou lukken, en hij na schooltijd langs kon komen om half drie.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:57 schreef bvvt het volgende:
Is de kijker al geweest?
Hij wilde gelijk maandag al langskomen en hem meenemen.quote:ben je em NOG niet kwijt?
Kan je er wat nuance in doen voortaan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:01 schreef Makster het volgende:
Verzuim is iddeen keus, zijn mijn woorden, helaas ben ik nu zelf de sjaak
Een klant is iemand die betaald zo leerde ik eens. In dit geval is het iets anders, maar komt er ook geen geld binnen. No profit.quote:En zie je dat ze bij Randstad nog niet de rotste zijn. Ik doe het af en toe ook weleens, direct een nummer geven zonder bemiddeling van mijn kant. Mijn optiek is de klant (dit geval de flexwerker) koning want die verdiend oa. mij boterham
Slim is het echter neit, maarja wel meer dingen zijn niet slim in dit leven...
Voor het gezonde aanblik maar wat halve tomaten erom heen gelegdquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:36 schreef Worldbeater het volgende:
Zeg! Wel een beetje doorposten als ik een uur afwezig ben.
Ga net verwachtingvol zitten lunchen achter de computer..![]()
[afbeelding]
Moet ik weer naar MF...![]()
En op twee boterhammen zit tonijnsalade. Maar wat ik dan gisteren na middernacht ook op heb, daar lusten de honden nog geen brood van... 400 gram chocola, drie witte magnums, een zak chips, borrelnootjes, koffie en een paar gevulde koeken. Ik lag met een zeurende maag om 3.00 in bed.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:44 schreef -XX- het volgende:
Voor het gezonde aanblik maar wat halve tomaten erom heen gelegdDie nu zonder enige twijfel liggen te rotten op de bodem van je prullebak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nopequote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
He is dat stuurkuipje aangepast ofzo?
Ziet er wel bruut uit![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En op twee boterhammen zit tonijnsalade. Maar wat ik dan gisteren na middernacht ook op heb, daar lusten de honden nog geen brood van... 400 gram chocola, drie witte magnums, een zak chips, borrelnootjes, koffie en een paar gevulde koeken. Ik lag met een zeurende maag om 3.00 in bed.
Krijg nu ook amper een hap door mijn keel.
ArghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[afbeelding]Dat is gelogen
![]()
Muggen rond deze tijd ...![]()
Haarlak op ze spuiten!, werkt altijd.Sowieso schrijf je zo.
www.stickerland.nl ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een site waar men reflectorstickers (of gewone stickers die wel tegen water kunnen) laten afdrukken op eigen ontwerp!!
Iemand enig idee???
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef -XX- het volgende:
Ik zoek een site waar men reflectorstickers (of gewone stickers die wel tegen water kunnen) laten afdrukken op eigen ontwerp!!
Iemand enig idee???
I wish.quote:
Als ik ze zag. Maar denk je dat ik haarlak in huis heb?quote:Muggen rond deze tijd ...![]()
Haarlak op ze spuiten!, werkt altijd.
http://www.stickerland.nl/quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:33 schreef -XX- het volgende:
Iemand enig idee???
Goeie site!quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
www.stickerland.nl ?
wat voorn ontwerp dan?
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En op twee boterhammen zit tonijnsalade. Maar wat ik dan gisteren na middernacht ook op heb, daar lusten de honden nog geen brood van... 400 gram chocola, drie witte magnums, een zak chips, borrelnootjes, koffie en een paar gevulde koeken. Ik lag met een zeurende maag om 3.00 in bed.
Krijg nu ook amper een hap door mijn keel.
Dude dat is niet gezond hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Shit ik was eerst, maar ik had niet goed op posten geklikt toen ik wegliep.quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:36 schreef Snelwagen het volgende:
www.stickerland.nl ?
wat voorn ontwerp dan?
![]()
jah maar aan die vette dingen heb je niets als je zelf een leip ontwerp hebtquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:42 schreef -XX- het volgende:
l
[..]
Goeie site!![]()
Staan vette dingen tussen![]()
![]()
Mijn maag gloeide van binnen gewoon op bij bepaalde plekken. Zeurend gevoel.quote:
Nickquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef -XX- het volgende:
Ik ga me nick achterop me helm plakken![]()
Nu issie zo saai zwart met lelijke tape..![]()
whehe...quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Shit ik was eerst, maar ik had niet goed op posten geklikt toen ik wegliep.![]()
Je helm aan elkaar getapedquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef -XX- het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
Het is natuurlijk wel heel leuk om iets persoonlijks te maken.![]()
Yeahhquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:54 schreef Worldbeater het volgende:
Hmm.. broodje bapao met kip moet kunnen.![]()
Dat Stickerland lijkt eerst heel wat, maar 99% van de ontwerpen ziet er opgeplakt gewoon niet uit.![]()
Het is natuurlijk wel heel leuk om iets persoonlijks te maken.![]()
dubbelespoorwegovergangquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Yeahh![]()
Ik zit te denken of ik Gunslinger Girl doe of -XX-![]()
-XX- is natuurlijk wel meteen een waarschuwing![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:58 schreef BazzieK het volgende:
Ambtenaren opleidingenDe lessen worden gewoon onderbroken om gezamelijk een bakkie te doen
![]()
![]()
Hij heeft zich nog wel afgemeld voor 2 dagen, maar zei niet waar die heen gingquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De volgende die we hier missen is........ Koffiekoekje...... waar ben je!!!!!!!![]()
Zou je niet eerst eens wat leuks maken van je jas?quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:43 schreef -XX- het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Zou je niet eerst eens wat leuks maken van je jas?
Al 2 personen doodgereden. Houd afstand.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Yeahh![]()
Ik zit te denken of ik Gunslinger Girl doe of -XX-![]()
-XX- is natuurlijk wel meteen een waarschuwing![]()
Kun je beter IPO doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:58 schreef BazzieK het volgende:
Ambtenaren opleidingenDe lessen worden gewoon onderbroken om gezamelijk een bakkie te doen
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:40 schreef hicham het volgende:
Zou je niet eerst eens wat leuks maken van je jas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Jij anderen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
Al 2 personen doodgereden. Houd afstand.
Een stevige oplijdingquote:Op donderdag 1 februari 2007 06:15 schreef BazzieK het volgende:
Renkerdekenker waar ben ik aan begonnen
Why do you think that mennn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:36 schreef Snelwagen het volgende:
Kzit net eens te denken![]()
En eigenlijk lijkt zon ktm duke me ook wel wat als volgende motor. Stukkie comfortabeler, zien er wel gelikt uit. En nog wel redelijk betaalbaar (ook belangrijk). En langere afstanden zijn dan ook wel goed te doen
![]()
[afbeelding]
Leuk ding jaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:15 schreef bvvt het volgende:
Ik zou haast denken dat het rustig is
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
Why do you think that mennn!
RWP topciSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Eelke Terpstra schreef op 01 februari 2007 @ 09:57:
De schijven passen helaas niet, ik heb er gisteren naar gekeken. Ze liggen nu bij een
konstruktie bedrijf die gaat kijken of ze nog recht zijn. Niet dat ik je niet geloof maar het zal toch erg zonde zijn indien ze wel krom zijn. Ik vind het ook jammer anders was ik toch voor een redelijk bedrag geholpen. nu gaat het me geld kosten vermoed ik
Verder nog niet bijgelezen, mijn stokbroodje "piept in de oven", dushet is tijd voor mijn ontbijt.quote:Dat is erg jammer dat de GS verkocht is. Sinds mijn zoontje geboren is, heb ik geen fiets meer
gehad en ik mis het rijden erg. Deze fiets was bedoeld om weer regelmatig
tochtjes mee te maken. Het zou zonde zijn als hij niet regelmatig gebruikt
wordt. Hij ziet er nog zo goed uit. Hij lijkt enorm op een fiets die ik
jaren geleden heb gehad. Dus ook een beetje melancholie.
Ik ben bereid om best iets extra's te doen als dat verschil maakt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
ja, iddquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:15 schreef bvvt het volgende:
Ik zou haast denken dat het rustig is
Amaai, wat nen slette.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:14 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
gespot
kwist niet dat xx dr rbw al had?![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:14 schreef Snelwagen het volgende:
[afbeelding]
gespot
kwist niet dat xx dr rbw al had?![]()
Jazekerquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
17 minuten ... bekijk je die links ook altijd echt helemaal?
whehehe, wel bijna zo'n pokke wijf dat dacht dat het slim was om tussen twee vrachtwagens door over te steken met d'r fietsje, die had ik dus bijna op mijn voorwielquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jij anderen?![]()
Zag net nog een noob in m'n spiegels. Het stond stil voor de Coentunnel/A10 ... sta een tijdje met 2 auto's achter me te wachten in de file, het is wel een lichte heuvel en een onverwachte plek en tijd voor filevorming. Zie ik inene 2 koplampen veel te snel naderen, die haalt het niet dacht ik nogEn toen hoorde ik ze al op elkaar batsen
![]()
Gelukkig kon ik gewoon weer verder rijden, de auto achter me stond met een paar centimer van me af. Die 3 andere bestuurders zaten echter nekoefeningen te doen. Volgens mij hebben die nog wel een tijdje last...
Het is echt helaasquote:Op donderdag 1 februari 2007 12:18 schreef worldpimber het volgende:
Iedereen faked weer een leven, vooral die BiezaK.![]()
moest je 12 uur de commissaris zuigenquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef BazzieK het volgende:
12+ uur werk / schooldagen zuigenBen totaal gesloopt, vandaag legerregime gehad
Tja wat moet je eigenlijk reageren op zo'n post totaal verstoken van humorquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:09 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
moest je 12 uur de commissaris zuigen![]()
![]()
nouja je had het over legerregime, dus kmoest ff denken aan de marinequote:Op donderdag 1 februari 2007 19:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja wat moet je eigenlijk reageren op zo'n post totaal verstoken van humor![]()
![]()
Jah ze mogte kofie drinkehquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
nouja je had het over legerregime, dus kmoest ff denken aan de marine![]()
maaruh bevalt het naast de vele uren wel, of is het ook egt geen donder aan? (voor zover je dr wat over kan zeggen na zon korte tijd)
Ik vermoed dat ze de eerste paar maandjes nog wel wat afvallers verwachten. Dus zorg ervoor dat jij dat niet bent.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:01 schreef BazzieK het volgende:
12+ uur werk / schooldagen zuigenBen totaal gesloopt, vandaag legerregime gehad
quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:34 schreef worldpimber het volgende:
Oh ja Berry hoort ook in dat rijtje...Enige waar ja naar toe moet verlangen is het weekend en als je dat niet wil had je maar een vak moeten leren
werken is relaxquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Helaas een grote kern van waarheid. Ook als je wel een vak hebt geleerd.
Ons Westers systeem is gewoon fout. Leven om te werken.![]()
(maar in Azie heb je het pas echt slecht.. en zelfs in een modern land als Japan kennen ze geen weekend..)![]()
![]()
![]()
Of je nu een vak hebt geleerd of niet, de klap van chill schoolleventje naar het echte leven komt altijd wat hard aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
werken is relax...mits je een vak hebt geleerd
anders zul je idd moeten zwoegen voor anderen
voor een prikkie
zoals bazziekje straks
Yeah.. ga jij je maar weer druk maken voor je volgende functioneringsgesprek stoere man.quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
werken is relax...mits je een vak hebt geleerd
anders zul je idd moeten zwoegen voor anderen
voor een prikkie
zoals bazziekje straks
Lekker filmpje voor bij het ontbijtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:11 schreef worldpimber het volgende:
Uuh, vast een repost. Maar kenkerlijphttp://www.youtube.com/watch?v=GQF6L4qvAsE
Ehehehehehe, bussen sux sowiesoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:12 schreef -XX- het volgende:
2 uur lopen wachten op de bus
...!!!!!!!!!
NaahhhHhhHhEn ik nog wel zo goed gekeken dat de bus nog wel om half 12 zou gaan rijden...
maar nee, dat papier was verouderd. En zou de laatste al 2 uur terug geweest zijn![]()
leuk leuk
![]()
Moest even mijn gal spuien!
![]()
En dan wel een leuke jongen zoals bijvoorbeeld Stafford.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:18 schreef hicham het volgende:
... en dan hoop je dat er op z'n minst nog iemand in het bushokje komt te staan zodat je niet de enige bent die in onwetendheid voor lul staat
Jeroentje!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:25 schreef worldpimber het volgende:
Jeroen, poep in je schoen ghighihigi
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:30 schreef Rib-i het volgende:
Hoi pippeloi![]()
Sollicitatie moet goed gaan denk ik
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jeroentje!![]()
Jeeroentje!!![]()
Jeeeroentje!!!![]()
Jeeeeroentje!!!!![]()
Jeeeeeroentje!!!!!![]()
Jeroentje @ hotmail .. is zo ongeveer zijn mailadres.![]()
[..]
![]()
Deze dan.![]()
Heb ik al een s geprobeerd - is niet zo succesvol als in de clipquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jeroentje!![]()
Jeeroentje!!![]()
Jeeeroentje!!!![]()
Jeeeeroentje!!!!![]()
Jeeeeeroentje!!!!!![]()
Jeroentje @ hotmail .. is zo ongeveer zijn mailadres.![]()
[..]
![]()
Deze dan.![]()
Het haar bleef slap en ...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Heb ik al een s geprobeerd - is niet zo succesvol als in de clip
![]()
![]()
maar daar staat tegenover dat jouw hoofd meer klopt met die klip dan die van mij
PRoest!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:25 schreef worldpimber het volgende:
Jeroen, poep in je schoen ghighihigi
Vandaag de GS, morgen de XJ.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:55 schreef Rib-i het volgende:
Vanmiddag wordt er 1 van je motoren opgehaald en volgende wek weer een
Wanneer gaan we naar iets nieuws kijken![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef bvvt het volgende:
![]()
![]()
maar daar staat tegenover dat jouw hoofd meer klopt met die klip dan die van mij
Que, ik hoor niks?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:14 schreef -XX- het volgende:
ooOi, die beltoon van 17000 hz is VET irritant![]()
![]()
quote:Oke, dan hoop ik dat het lukt morgen... Ik zit al helemaal heen en weer te wippen op mijn stoel..
Ik hoor van je.
Groeten Jeroen
Zeg het maar, alleen woensdag kan ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaag de GS, morgen de XJ.![]()
Haal me ff op, dan kan ik die Fazer (hersenloos ding overigens
) bij je in de buurt terugrijden.
Je hebt toch weer vervoer las ik.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Que, ik hoor niks? [afbeelding]DOOF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik hoor em vet goed mennn
Sowieso schrijf je zo.
quote:Hoi Pepijn,
Dat is erg jammer. Sinds mijn zoontje geboren is, heb ik geen fiets meer
gehad en ik mis het rijden erg. Deze fiets was bedoeld om weer regelmatig
tochtjes mee te maken. Het zou zonde zijn als hij niet regelmatig gebruikt
wordt. Hij ziet er nog zo goed uit. Hij lijkt enorm op een fiets die ik
jaren geleden heb gehad. Dus ook een beetje melancholie.
Ik ben bereid om best iets extra's te doen als dat verschil maakt?
Groeten,
Marco
quote:Ik heb een schuur die groot genoeg is om een VT1100 in te kunnen. (mijn
voorlaatste fiets). Moet dus geen probleem zijn.
Dit yamaha is net wat minder dan de Suzuki en kost al gauw een nieuwe
voorbandje en wat werk aan de remmen.
Kun je de koper van de Suzuki de Yamaha niet meegeven? Kan die van mij
nog wel een paar tientjes erbij krijgen voor een bandje.......
Groet,
Marco
Vooral de eerste en laatste.. moet toch nog even met zijn vrouw overleggen.quote:Kun je de fiets in ieder geval even reserveren tot ik met mijn vrouw
heb gesproken?
Thanks,
Marco
Ik wilde net woensdag vragen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:20 schreef Rib-i het volgende:
Zeg het maar, alleen woensdag kan ik niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nog even snel een stukkie rijden -met verse olie- op de GS.
De benzinetank is namelijk ook nog helemaal vol.![]()
Over een uurtje is het al zover.![]()
Nog wel ja, dat wordt wel minder als je veel op de motor zit en het windgeruis je gehoor zodanig aantast dat je alleen nog maar het dreunen van de sub van OPM kan horenquote:
Als ik Spinvis op 42 zet in de auto, dan gaat mijn linkeroor kraken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:26 schreef Rib-i het volgende:
Nog wel ja, dat wordt wel minder als je veel op de motor zit en het windgeruis je gehoor zodanig aantast dat je alleen nog maar het dreunen van de sub van OPM kan horen![]()
Suckerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:23 schreef Worldbeater het volgende:
Opeenvolgende post van iemand anders over de GS. [afbeelding]
[..]
[..]
[..]
Vooral de eerste en laatste.. moet toch nog even met zijn vrouw overleggen.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wilde net woensdag vragen.![]()
Nee, helaas, 1:8 als ik rustig rijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houdoequote:Ik ga nog even snel een stukkie rijden -met verse olie- op de GS.
De benzinetank is namelijk ook nog helemaal vol.![]()
Over een uurtje is het al zover.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nog wel ja, dat wordt wel minder als je veel op de motor zit en het windgeruis je gehoor zodanig aantast dat je alleen nog maar het dreunen van de sub van OPM kan horen![]()
Horen??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:30 schreef Rib-i het volgende:
Hoi pippeloi![]()
Sollicitatie moet goed gaan denk ik
Thing you don't want to know about bvvt #2940 [/BazzieK]quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vandaar blinden.. euh.. doven toch van muziek kunnen genieten.quote:
netjesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Even 50 kilometer gereden met de GS. Heerlijk.![]()
Ik ging eerst even de bandjes op spanning brengen bij de pomp, want vooral aan de voorkant vond ik de feedback een beetje schrikwekkend.Tijd was er al niet veel, maar een opa die met zijn auto bezig was vertraagde de hele boel nog even, dus reed ik snel door
, Hoogvliet uit naar een andere benzinepomp.
![]()
Daar bleek gebruik van de automaat echter 50 cent te kosten tegenwoordig.![]()
Dus dan maar weer naar Hoogvliet, en opa was nog bezig notabene.
![]()
Even geduldig staan wachten, en toen maar te hulp geschoten, want de beste man kreeg de nippel amper op het ventiel bleek toen ik dichterbij ging staan.![]()
Na veel vijfen en zessen was ik eindelijk aan de beurt.. en in de voorband ging maar 0.1 bar bij, dus heb het totaal maar even iets hoger (wel 0.1 bar xtra .. doe es gek.)
Kennelijk ook wel een kwestie van wennen aan het ding, want met iets vollere banden gingen de rotondes weer erg lekker qua gevoel. Daarna nog even wat dijkjes gepakt langs het water.
Ik wist dat ik wel wat te laat terug zou zijn, maar hier had ik toch wel recht op vond ik zo. Playing hard to get.![]()
Op de terugweg nog even voor de brug in Spijkenisse gestaan, ging ineens drie containerboten doorheen, nog nooit meegemaakt.
Ruim 40 minuten te laat was ik thuis. Direct stonden ze voor de deur.
![]()
Om half 1 waren ze er al, maar hij twijfelde of de afsproken tijd geen 1 uur was.Relaxt.
(ze zaten blijkbaar in de auto te wachten......)
Nog even snel een piccie geschoten van het oliepijl.![]()
[afbeelding]
En hij -en daarna zijn vriendin- hebben even een uitgebreide proefrit gemaakt met de GS.
Uiteraard beviel dit goed. Daarna de boel overgeschreven, verzekerd, en ze zijn net vertrokken.
Dag GS.![]()
Have a nice life.
[..]
Vandaar blinden.. euh.. doven toch van muziek kunnen genieten.![]()
Zo ooit een paar doven en slechthorenden op tv gezien die fan waren van de Dolly Dots.
Dislaimer voor de jongeren: een meidengroep uit de jaren 80 that is.
Donno, het hoogste op de lijst staat een economische vierpitter zonder karakter.quote:
Ach een fazer of wat het ook is, is een prima woonwerk fiets togquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Donno, het hoogste op de lijst staat een economische vierpitter zonder karakter.![]()
[afbeelding]
Maar ik ben in voor iedere gekke aanbieding.Jammer dat de Cagiva River met klein defect al gereserveerd is. (helaas 1 pitter, maar was erg goedkoop, en wel upside down voorvork, mooie remmen en frame..)
Yep, en je kan er ook nog onverwacht sportief mee rijden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:39 schreef Snelwagen het volgende:
Ach een fazer of wat het ook is, is een prima woonwerk fiets tog![]()
euhm is dat niet wat erg overdrevenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, en je kan er ook nog onverwacht sportief mee rijden.![]()
Maar verder scheelt het wel veel of je 1:14 of 1:18 kan rijden met 60 kilometer per dag = 1.200 per maand.
Dus een zware = mijn ware, maar niet voor woon~werk.![]()
En de brikjes waren ook al geen 750 cc, dus weg ermee.
Hou ik er dan ook niet bij.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is overdreven man met de harige benen?![]()
Ah.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:49 schreef Snelwagen het volgende:
Euhm, 1200 euro in de maand. Kbedoel als je ervan uit gaat dat benzine 1,50 de liter kost (wat het nog niet eens kost) dan is dat wel een factor 8 teveel ofzo
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah.![]()
Nee, dat was iets te kort door de bocht gepost zonder herhaling van de toegekende waarde aan het getal.![]()
1.200 kilometer in de maand. Geen euro. Misinterpretatie geheel voor de rekening van kruiwagen.![]()
Ik durft het nog niet door te rekenen allemaal.![]()
Greibels edit!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Euhm, 1200 euro in de maand. Kbedoel als je ervan uit gaat dat benzine 1,50 de liter kost (wat het nog niet eens kost)kost tog max 200 euro in de maand ofzo
Nja zon f650 lijkt me niet egt een fijne fiets voor veel snelwegkilometers (iig kneem aan dat je niet 60km binnendoor rijdt altijdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Greibels edit!![]()
Ik wil het niet weten! [afbeelding] -><-
Had je mijn post van 15.45 na de edit nog gelezen? Anders kan ik niet slapen vanavond.![]()
die F650 rijd wat apart, om het maar zo te zeggenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Yep, en je kan er ook nog onverwacht sportief mee rijden.![]()
Maar verder scheelt het wel veel of je 1:14 of 1:18 kan rijden met 60 kilometer per dag = 1.200 per maand.
Dus een zware = mijn ware, maar niet voor woon~werk.![]()
En de brikjes waren ook al geen 750 cc, dus weg ermee.
Hou ik er dan ook niet bij.![]()
Maar verder staan alle opties open, alleen ze spreken het meeste voor de Fazert.![]()
BMW F650 zou ook nog kunnen, maar die vind ik over het algemeen te duur voor de leeftijd.
De metallic gouden motor kan nog wel een ton mee. Staan nu 28.000 vrouwenkilometers op.![]()
Igg fris voor een vierpitter.![]()
Kvond hem nog best comfortabel rijden, ook redelijk soepel...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef stinkie het volgende:
[..]
die F650 rijd wat apart, om het maar zo te zeggen
tenminste, ik heb een GS geprobeerd
60 kilometer is het dagtotaal, waarvan 40 snelwegkilometers, waarvan 25 snelwegkilometers van 120 km/u.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef Snelwagen het volgende:
Nja zon f650 lijkt me niet egt een fijne fiets voor veel snelwegkilometers (iig kneem aan dat je niet 60km binnendoor rijdt altijd). Zon fazer is er in principe wel relaxd voor
![]()
Wat is apart in motortermen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:09 schreef stinkie het volgende:
die F650 rijd wat apart, om het maar zo te zeggen
tenminste, ik heb een GS geprobeerd
Comfort was het probleem niet. Vermogen was niet denderend, maar kwam verder best goed mee op de snelwegquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:11 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Kvond hem nog best comfortabel rijden, ook redelijk soepel...
maar niet egt veel vermogen, iig zo voelde het niet aan
beeteje zwalkend, alsof de achterkan pas een seconde later doorhad dat je een bocht in ging. Komt denk ikomdat de tank onder je reet doorloopt. Was iig een punt waardoor ik twijfelde of ik het wel wat zou vinden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat is apart in motortermen.![]()
![]()
Wat rij je nu trouwens? De Alp is in elkaar gelopen met die Hema olie?![]()
![]()
Beetje slappe vering in combinatie met getrouwd overgewicht.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef stinkie het volgende:
Beeteje zwalkend, alsof de achterkan pas een seconde later doorhad dat je een bocht in ging. Komt denk ikomdat de tank onder je reet doorloopt. Was iig een punt waardoor ik twijfelde of ik het wel wat zou vinden.
Tja, je bent motorrijder of niet.quote:En heb nog steeds die aftandse Alp, wat geen plezier is, 120 kilometer woon-werk per dag (gister gelukkig voor het laatst).
Twijfel om 'm op te rijden (wat niet lang kan duren) of 'm gewoon weg te doen en lekker in de auto te kruipen
Het overgewicht was wat minder toen nogquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje slappe vering in combinatie met getrouwd overgewicht.![]()
(kan je wel een hand geven qua gewicht hor![]()
)
Maar het moet wel een strak sturende motor zijn. Althans het zit er wel in neem ik aan.![]()
Combinatie van 19 inch voorwielmet verkeerde banden zal ook niet helpen.
Maar dat heb je bij de Alp ook.![]()
Er staat nog een bijna nieuwe F650 op Marktplaats met brandschade. Blokje is natuurlijk gewoon goed.![]()
[..]
Tja, je bent motorrijder of niet.Moet je niet meer naar Barendrecht. Of is dat zover.
![]()
Ik vind mijn nieuwe werk per 1 maart wel ver genoeg ja. Precies de helft is nog lekker.![]()
Heb jij ook een nieuwe baan dan?![]()
Die is er vorige maand op gegaan nadat ie *peof* zei op de A15.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef Snelwagen het volgende:
pfff, als ik mn motor ga verkopen dan moet ik er wel een nieuwe achterband opzetten. Of zal ik hem maar gewoon inruilen
. Maarja dan krijg je er waarschijnlijk weer weinig voor terug
![]()
Tsja ik kijk wel ff wat ik dr op doe, als die tog wegmoetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die is er vorige maand op gegaan nadat ie *peof* zei op de A15.
125 euro voor binnenband, BT45 en montage
Begin even bij het begin.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:01 schreef Snelwagen het volgende:
pfff, als ik mn motor ga verkopen dan moet ik er wel een nieuwe achterband opzetten. Of zal ik hem maar gewoon inruilen
. Maarja dan krijg je er waarschijnlijk weer weinig voor terug
![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:02 schreef stinkie het volgende:
Het overgewicht was wat minder toen nog
quote:Barendrecht was ik in september klaar. Ben toen naar klant in Gorinchem gegaan, 58km enkele reis, iets meer als 4 maanden gezeten, waarvan ik er 3 bezig ben geweets om er weg te komen.
Ah, vandaar je weer ff post.quote:Nu thuis en wat ander zoeken. Kantoor betaald wel door. Dus of ze vinden wat, of ik vind wat, we zien het wel
Een overjarige duke 2 kopen, denk ikquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Begin even bij het begin.![]()
Wat heb je uberhaupt voor plannen?![]()
Kom niet zo heel vaak meer op Fok op wat lurken na. Maar het afgelopen jaar waren op kantoor alle fora en aanverwante sites geblokkeerdquote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:05 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
<insert opmerking van Pimber gisteren>
[..]
Ah, vandaar je weer ff post.![]()
Oh ja, tussendoor een keer gezien. *sweat dreams*quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:07 schreef Snelwagen het volgende:
Een overjarige duke 2 kopen, denk ik
Als je niet op kantoor kan fokken, dan wil je het thuis toch wel even?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:09 schreef stinkie het volgende:
Kom niet zo heel vaak meer op Fok op wat lurken na.
Maar het afgelopen jaar waren op kantoor alle fora en aanverwante sites geblokkeerd
Wat een rotleven heb jij ook he.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:52 schreef kratjuh het volgende:
Eindelijk weekend !!
Alleen moet ik vanavond darten, da's nie als gepland ..
Wel lekker zuipen daarna ..
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat een rotleven heb jij ook he.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort wat voor auto ik ga bestellen eind deze maand ..
Jah idd sweat dreams jah, en khoop dat het snel realiteit wordquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oh ja, tussendoor een keer gezien. *sweat dreams*![]()
Hoe meer bijtelling hoe beter!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:26 schreef kratjuh het volgende:
Wacht maar tot je hoort wat voor auto ik ga bestellen eind deze maand ..
Alles beter dan zelf de garagerekening/wegenbelasting/benzine dokken ..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:31 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe meer bijtelling hoe beter!![]()
![]()
Iets nieuws is leuk, maar als ik het jaar had volgemaakt, dan had ik 9.000 euro bijtelling betaald.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:32 schreef kratjuh het volgende:
Alles beter dan zelf de garagerekening/wegenbelasting/benzine dokken ..
quote:
Motorrijders buiten Friesland niet welkom?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Fulcrum (of andere Fryske motorrijders), ik heb een leuk klusje voor je, ff mailen als je interesse hebt, mailadres staat in profiel
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef Worldbeater het volgende:
Yeah.. ga jij je maar weer druk maken voor je volgende functioneringsgesprek stoere man.![]()
![]()
oh jawel hoor. Als jij zin hebt om 35 euro te verdienen in Leeuwarden, mag je me ook mailen. Juist jij zou erg geschikt zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Motorrijders buiten Friesland niet welkom?![]()
Interessante verhalen hier weer
Owwwwwwwwquote:
Juist ik geschikt... hmzz, wat voor vernederends zal dat zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh jawel hoor. Als jij zin hebt om 35 euro te verdienen in Leeuwarden, mag je me ook mailen. Juist jij zou erg geschikt zijnAls je dan ook mara een verslag hier doet
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Een klacht hier was dat de Goldwing meer een auto was dan een motor. Dit is meer een auto dan een goldwing
[afbeelding]
Merk en type: eigenbouw
Eigenaar: DAF Museum
Land van herkomst: Nederland
Datum: 28 januari 2007
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij TienTonnerTrip DAF-Museum; gebouwd door H.S. Bruine uit Rilland in 1996; met onderdleen uit de Honda 900 Bol dór, Honda 1000 Goldwing, Honda 1100 Goldwing en DAF 46 (uit deze oa de motor en variomatic)
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Juist ik geschikt... hmzz, wat voor vernederends zal dat zijn![]()
Mail me dan![]()
XJquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:16 schreef Worldbeater het volgende:
Net even aarbei van MF teruggebeld, hij komt morgen om half 1 de XJ halen.![]()
Aardbei moet wel even uit Zwolle komen. [afbeelding]![]()
![]()
Goodnight voor straks alvast.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |