quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:21 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding]
Welkom bij de [afbeelding]
Dit is een gezellig clubje Fok!ers die allemaal 1 ding gemeen hebben: motorrijden is onze hobby!
We hebben al verschillende meets gehouden waarbij de eerste meet in november 2003 was, met als route de Havenroute op de Maasvlakte nabij Rotterdam. Intussen zijn er al meer dan 50 meets geweest. Met mooi weer wordt er zeer regelmatig gereden, vaak op zondag.
Heb je zin om eens mee te rijden, dan zien we je graag! Ook voor een gezellig praatje over motoren kun je hier terechtCagiva Raptor 650 '01 - (Makster) Honda CB450S '90 - (MouseOver) Honda CBR600F '94 - (dribbel79) Kawasaki ER-6N '06 - (koffiekoekje) Kawasaki Z750 '04 - (Gawaine) Kawasaki ZR-7 '01 - (ikookhier) Kawasaki ZX9R '00 - (kratjuh) Kawasaki ZXR400 '92 - (BazzieK) KTM LC4-400SM - (Snelwagen) Suzuki DRZ - (Youp) Suzuki GS500E '91 - (Fulcrum_X) Suzuki GS500E '94 - (Roderick2085) Suzuki GSF600N '96 - (hicham) Suzuki GSR '06 - (PeerkeMikuni) Suzuki SV650S '00 - (bvvt) Suzuki SV1000S '05 - (RB) Yamaha FZR600R '96 - (Crashcat) Yamaha XJ550 '82 & Suzuki GS550 ' 82 & Aprilia AF1 '91 - (Worldbeater) Yamaha XJ600s '92 - (Knuffelslet) Yamaha XJ600 '94 - (Autoreply) Yamaha YZ125-N '01 - (oshiro) Yamaha YZF-R6 '06 - (FemaleRebbel) Minibike - (Worldbeater Jr.)
VGV (Vaak Gestelde Vragen):
Ik wil best eens een keer meerijden met jullie, hoe geef ik me op?
Gewoon melden in het topic. Iedereen is in principe welkom, maar we willen wel van tevoren wel graag weten wie er allemaal komen.
Ik wil best mee, maar ik rijd nog niet zo lang. Is het tempo niet te hoog?
Er wordt afhankelijk van het seizoen en de weersomstandigheden vrij vlot gereden, maar zéker niet achterlijk hard. Als je het te snel vindt gaan meld je dit even aan degene die voorop rijdt. En anders wachten we wel op je. Ga zeker niet proberen de rest bij te houden, dit kan leiden tot ongelukken.
Klinkt goed, maar waar wordt er meestal afgesproken?
Door het hele land, de ene keer wordt er in Zeeland gereden en dan weer in Friesland.
Hoe ver van te voren hoor je of er wordt gemeet?
Dit varieert. Soms al 2 á 3 weken van te voren, maar het gebeurt ook regelmatig dat we een dag van tevoren afspreken of soms zelfs dezelfde dag nog.
Ik hou niet van mensen met teveel testosteron, moet ik nu thuis blijven?
Nou, de meeste leden houden er wel van om een beetje mooi op de foto te komen, maar er worden zeker geen wedstrijdjes gehouden en aan opnaaierij doen we ook niet. Ons motto is: Op de openbare weg valt niets te winnen, alleen te verliezen.
Wie maakt er eventueel foto's?
Hier is geen vaste persoon voor aangewezen, eigenlijk iedereen die een digitale camera bij zich heeft maakt foto's.
Wordt er zomaar wat gereden of wordt er een route gereden?
Meestal wordt er van tevoren een route gemaakt en voorgereden door een Fok!MC'er. Het kan ook zijn dat iemand al bekend is in de buurt en dan rijdt diegene gewoon voorop.
Waar komen jullie vandaan?
Dat staat meestal in het profiel van de Fok!MC'er. Zo niet, dan wil deze persoon dit graag anoniem houden.
Wie maakt de topics?
Degene die de laatste post heeft geplaatst maakt het nieuwe topic. Dit is in de vorm van "Fok Motorclub [SC deel xxx] + topictitel naar keuze". Indien dit niet binnen 5 minuten wordt gedaan kan een andere FokMC'er dit doen (zie lijstje met motoren hierboven). De OP kan je in deze Wiki vinden
Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor. Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een week lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
Enkele nuttige links
Motor kopen?Marktplaats Motoroccasion Occasions Speurders Duitse motoren BPM-Calculator Tarieven snelheidsovertredingen
Onderdelen, kleding & aftermarket partsBikebandit Motozoom Louis Superpole Japarts
MotorreparatieMotorcycle repair
[sub]
BLINGGGGAAA'sssssss
Zegt de man die altijd achteraan rijdt, een GSX-R laat afstellen, maar gewoon nog rijdt alsof die 65 er maar inzitten. Net als toen op de ring.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
leuk spultoerenjagers trekken me toch net meer
(denk ik
)
quote:en me nwe sub is bijna ingespeeld
Ik heb een bieder van 300 euro op de XJ. Mailt pas na weken terug dat "zij" hem op komen halen.quote:nog ff geduld
Poser!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Blijft druk hieronderhand is het hier druk en af en toe superdruk
mjaja, levert soms ook wat leuks opga met me manager voor een 3/4 daagse benchmark-study naar Spanje
verder zal een deel van mijn werk op regio nivo (NL, BE en FR) gebeuren in de toekomst dus zal ik ws regelmatig die kant op moeten
maar naar Zweden ben ik nog steeds niet geweest![]()
De nieuwe stuntmotor van Da Liks?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Binnenkort te koop... motoraanhanger.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:09 schreef Makster het volgende:
Die WB is aan het verdienen met zijn motor handel, damn woman. Ik zie kansen![]()
![]()
![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Worldbeater op 30-01-2007 13:24:23 ]
Op Motorscout zitten dus ook oplichters.quote:My name is Michael Dudiof and i am from Greenock, England. I see you are interested to buy my motorcycle. I want to inform you that the price includes the transport cost of the motorbike and you will not pay any other transport taxes.
The bike is in perfect condition and is full functional, is like new and with clear title ready for registration. I'm selling the bike because i don't have time to ride it, i am very busy. Let me know if you are really interested for the bike and let me know where are you from. I am ready to sell the bike and i am waiting for your fast answer. Please email me in English if is possible.
Nee man das geen oplichter,probeern nougewoon johquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
NoooOOOOhhhhHHHHH!!!!!!!!!!!!
[..]
Op Motorscout zitten dus ook oplichters.![]()
Wanneer gaat de belastingdienst eens direct uitbetalen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:31 schreef Makster het volgende:
Nee man das geen oplichter,probeern nougewoon joh![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker! [afbeelding]
Zet de meest gebruikte opties bovenaan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:24 schreef worldpimber het volgende:Is toch juist alleen goed zo, ze hebben op bijna alles afgestemd. Niet alleen op de windows gebruikertjes. En ook lekker alle jaren, toen ik het las dacht ik juist van
![]()
Mejeh, misschien toch weer dat leeftijdsverschil
![]()
Mogen Moslims dat wel.quote:Ik ga ook maar dat aangifte programma invullen, volgens mij krijg ik KENKERveel terug. Maar principieel wilde ik het niet invullen omdat ik dan ook in de belastingmolen kom
Hypotheken en leningen doe ik dan ook niet aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
Mogen Moslims dat wel.![]()
Hypotheken en leningen zijn niet aan jullie besteed toch.![]()
En waarom denk je veel terug te krijgen. Heb je bepaalde aftrekposten dan.![]()
met een ss kom je ook wel uit de voetenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef Worldbeater het volgende:
Zegt de man die altijd achteraan rijdt, een GSX-R laat afstellen, maar gewoon nog rijdt alsof die 65 er maar inzitten. Net als toen op de ring.[/Hicham]
[q]Er gaat niet boven altijd en overal bruikbaar koppel. Zeker op de openbare weg.
wel de bedoeling...maar of dat met deze fighter gaat lukkenquote:En zit een rondje Zandvoort er dit jaar nog in?
zeggen tegen wiequote:
minimaal 20 uur rustig bassen is het devies.quote:Maar hoe speel jij dat ding in?![]()
kan kloppenquote:Ik heb een bieder van 300 euro op de XJ. Mailt pas na weken terug dat "zij" hem op komen halen.
Dus mijn adres teruggemailt, en dat hij snel moet reageren. Alleen nu is het weer stil.
Ik ga niet weer twee weken wachten. Gisteren was er iemand@MF die hem gelijk dezelfde dag wilde halen.
Alleen dan de vraagprijs = 25 euro minder. 24 uur krijg die andere nog.![]()
Moraal: misschien wil Gizard snel geld.![]()
ik heb de naam de grootste te zijn vd mcquote:Poser!![]()
![]()
Heej jongeman, stel je even voor aan de nieuwe gardequote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
met een ss kom je ook wel uit de voetengaat wmb om het verschil in rijbeleving en dan is een toerenjager gewoon lekkerder
[..]
wel de bedoeling...maar of dat met deze fighter gaat lukken
[..]
zeggen tegen wie![]()
rond dit soort dingen zwerven altijd fabels, zaak waar ik hem gekocht heb kon me naast het inspelen een hoop andere info vertellen. mijn oude sub bijv. was gewoon versleten, de beweegbare delen slijten gewoon. logisch ook alleen nooit zo bij nagedacht. dat wees hij ook aan en dat was goed te zien en te voelen.
[..]
minimaal 20 uur rustig bassen is het devies.
[..]
kan kloppenalhoewel hijzelf vrij weinig zijn topic omhoog kickt...als ze haast hebben gebeurd dat vaak wel. ik heb iig wel geduld, hoeft niet per se nu..zou leuk zijn, meer niet
heb er iig niet meer dan 70 voor over..
[..]
ik heb de naam de grootste te zijn vd mc![]()
af en toe moet die wel hoog worden gehouden
![]()
quote:
Jep is al eerder aangepast.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:26 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zet de meest gebruikte opties bovenaan.![]()
Je moet scrollen voor 2006, en dan de derde optie voor het aangifte programma.
Zeker dat veel ouderen de eerste pakken, en de Macintosh versie proberen te downloaden.![]()
[..]
Mogen Moslims dat wel.![]()
Hypotheken en leningen zijn niet aan jullie besteed toch.![]()
En waarom denk je veel terug te krijgen. Heb je bepaalde aftrekposten dan.![]()
BVVT, is jouw motor al aangepast.![]()
So damn, nog bijzondere aftrekpostenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wanneer gaat de belastingdienst eens direct uitbetalen?![]()
[afbeelding]
Heb alleen nog niet alle jaaropgaven binnen.Deels 2005 aangehouden met WOZ waarde en hypotheek.
Zo snel verdien ik ze normaal niet in een half uur.![]()
How wrong is that!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
met een ss kom je ook wel uit de voetengaat wmb om het verschil in rijbeleving en dan is een toerenjager gewoon lekkerder
Slijtagequote:rond dit soort dingen zwerven altijd fabels, zaak waar ik hem gekocht heb kon me naast het inspelen een hoop andere info vertellen. mijn oude sub bijv. was gewoon versleten, de beweegbare delen slijten gewoon. logisch ook alleen nooit zo bij nagedacht. dat wees hij ook aan en dat was goed te zien en te voelen.
Als jij je daar lekker bij voelt.quote:minimaal 20 uur rustig bassen is het devies.
Can you send me some money? Your greatness.quote:ik heb de naam de grootste te zijn vd mc![]()
af en toe moet die wel hoog worden gehouden
![]()
Alimentatie krijg je bijna 100% terug, ondermeer doordat je deze netto betaald, en over het bruto gedeelte geen belasting hoeft te betalen. Dus dat trekken ze van je belasbaar inkomen af.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:57 schreef Makster het volgende:
So damn, nog bijzondere aftrekpostenop kunnen geven of wat
Ik kan over 2006 mijn gemaakte notariskosten, mijn netto hypotheeklasten enz aftrekken, maar ik reken niet op zo een bedrag. Fucking veel gek
![]()
Het leek zo probleemloos die SV van jou. Wat is het verbruik trouwens op die korte stukken.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef bvvt het volgende:
Jep is al eerder aangepast.
Mijn grootste probleem is dat dat verwarmingssetje niet niet krachtig genoeg is.
Daarnaast heb ik ook dat vocht probleem.
Dat komt alleen in extreme situaties voor - wel heel erg veel water op de weg - uit de lucht.
Is simpel op te lossen door siliconen kit rond de bogie plug te smeren zodat eht water er in het geheel niet meer in kan.
Hou het niet echt bij maar zit tussen de 1/16 en 1/18 over het algemeen. schat ik zoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:14 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het leek zo probleemloos die SV van jou. Wat is het verbruik trouwens op die korte stukken.
Of hou je dat niet bij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |