Maar ik gebruik hem nog steeds. Werkt goed hoorquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Mod is niet meer in development en meer als 4 maanden oud
Ja, ik vind t zelf nogal irritant om te wennen aan een mod waarvan je weet dat er geen nieuwe versies van worden gemaakt.. Je weet nooit wanneer die ophoudt met werkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:54 schreef Mauro het volgende:
Maar ik gebruik hem nog steeds. Werkt goed hoor
Hij werkte in 1.12 al en nu in 2.0.x nog steeds dus.....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:02 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja, ik vind t zelf nogal irritant om te wennen aan een mod waarvan je weet dat er geen nieuwe versies van worden gemaakt.. Je weet nooit wanneer die ophoudt met werken
Niet! Bah, wat een kut iets is dat toch, ik kreeg alle threat op me (+ 5 mobs) toen iemand in een party in Sethekk Halls dat deed.quote:
Is niet triest eingelijk. Veel van de guildies kenden hem alleen online en dan is een online dienst helemaal niet zo gek. Ze hadden alleen niet in een contested area moeten houden, er zijn genoeg schitterende plekken in wow binnen de 'veilige' gebieden. Als je het in een contested area houd dan vraag je er ook ergens wel om als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:25 schreef Ionesco het volgende:
Alliance mochten ook op komen dagen om hun respect te tonen... zie je er aan omdat alliance allemaal groene namen erboven hebben en horde rode, alles is via alliance kant opgenomen.
Toch wel een trieste actie (dat begravenis in wow ook, maar om het te saboteren.. moet je wel erg laag bezig zijn)
Jazeker kan die kat dan iets!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:35 schreef KumA het volgende:
ik neem aan dat de summon gebruik van een "cat carrier" een kat summoned, maar kan die dan ook iets?
Welke van de drie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:39 schreef tonks het volgende:
heb je zo'n draakje mauro?
Let op. Ik ben nu aan het huilen trouwens:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:53 schreef Mauro het volgende:
Daarom lees ik die klasse forums ook heeeeeeeeel selectief.
Al dat gezeik over nerf dit, nerf dat etc....![]()
Jaa zeegg kooom oppp..!quote:I have been killed by a 66rogue - came out from stealth stunlocked me couldnt even get instant cast off then i died.. yes overpowered no i dont suck as i said there was nothing i could of done? you think this balance? no he didnt use cloak of shadows either..
I have definately been wtf pwned (lees: WF Ownt) by enhancement shamans noticeably because of the 3second combat technique they do before you die... totems down frost shock stormstrike wtf pwned like no hp left earthshock if needed your dead
ge-wel-digquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:02 schreef magge het volgende:
[..]
Let op. Ik ben nu aan het huilen trouwens:
[..]
Jaa zeegg kooom oppp..!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je voor dom kind als je dit typt, kom op..zucht. Al die mensen moeten ze dood maken ofzo. Als je tegenwoordig zuigt dan vraag je om een boost, of een nerf van een andere klas. wtf? ..arg!![]()
![]()
Ik ga hem ff afkaffen denk. Wat een staatsmongool!![]()
quote:ahahahahahahahahahahahaha! You have been killed by a stunlocking Rogue! Hahaha, thats so sad! Hahahah we all can survive stunlock rogue because we'r imba. But not you.. Hahahahah.. man what do you suck.. Hahahahah! Oh Shaman 3shotted you? Hahahah I'm in cloth! I never lost to a shaman!! Hahaha you suck so bad! hahahahah.. I can't stop laughing about your SUCKAGE! Hahahahaha!
..Come on! We all lose to that crap! WTF is your problem. Like one of druids said earlier! LEARN TO PLAY A MOONKIN! Dont cry about getting killed by a stunlocker. WE ALL DIE OF THAT. (MOST do afaik!)
Holymotherofgod I'm so pissed at you for being so stupid. What did you think? That moonkin can never die? Your.. aRG
They should kill ppl who are as dumb as you. Nothing wrong with the damn druid. I prolly think it;s one of the best classes in game.So WTF IS YOUR POINT
~Sorry for the cap, but it give more feeling to my anger. <3
You suck girl. Practice and come back.
MEH!
' i dont suck as i said 'quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:02 schreef magge het volgende:
[..]
Let op. Ik ben nu aan het huilen trouwens:
[..]
Jaa zeegg kooom oppp..!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben je voor dom kind als je dit typt, kom op..zucht. Al die mensen moeten ze dood maken ofzo. Als je tegenwoordig zuigt dan vraag je om een boost, of een nerf van een andere klas. wtf? ..arg!![]()
![]()
Ik ga hem ff afkaffen denk. Wat een staatsmongool!![]()
heb je ook de prairie chicken?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jazeker kan die kat dan iets!!
Hij kan met je meelopen namelijk.
Of hij kan in de kooi zitten
Is gewoon een leuk geintje van Blizzard. Ik verzamel ingame pets en heb er nu denk ik een stuk of 30 verschillende.
Zo zijn er reptielen zoals slangen en kikkers, insecten zoals kakkerlakken en motten, knaagdieren zoals konijnen, vogels zoals papegaaien en uilen, diverse draakjes, speciale pets zoals een kleine rode/groene helper (kerst), een sneeuwmankit, diverse questrewards etc etc...
Wist ik niet. Vast een fabeltje. Ik ga niet als een of andere retard 100x /Chicken doen tegen een Kip in Westfall. Al die lowbies gaan me uitlachen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:19 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
heb je ook de prairie chicken?
100 keer /chicken doen op een kip (macro) dan krijg je een q , moet je bij saldean kippenvoer kopen en dan /cheer tegen een wilekeurige kip. die legt dan een ei en dan heb je je kipptje.
doet het vooral goed in major city's al die noobs vragen hey how get thet chicken.
owja je moet in westfall zijn.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:47 schreef magge het volgende:
Pfff. Ik zit een beetje op het WoW-Forum mensen te vervelen. En nu kijk ik eens zo bij die klas-forums.
Ik wordt er gewoon misselijk van. Alle klasses lopen te zeiken. Van Druids to Warlocks. En ik snap niet hoe het kan. Bah bah, tja, sommige dingen zijn gebugt. Nou, vertel dat eventjes, maar ga niet zeiken dat je door ClassX gepwnt bent. En dat "class" sterker moet worden.
Hunters zijn helemaal erg, ze klagen helemaal ziekelijk. Want ze hebben ook 2weken op de DPS meter gestaan hoor. ffs -.-
Zelfs Druids klagen.. hoe kan je nu klagen als druid?Die kunnen tengewoordig ECHT ALLES.. Geef ze een boog en ze zijnook nog een hunter ;x
Fuck, heeft een van jullie een hekel ana zijn of haar klas gekregen? Pak dan met spelen, en ga niet liggen zeiken. HET LUKT je toch niet, blizzard luisterd niet. :x
Sorry maar ik moest et eventjes kwijt
Ik ben een druid en ik klaag niet hoorIk heb zelfs crappy gear en kan toch zo'n 4 mobs tegelijk aan. (Ok, gaat niet snel maar dat boeit niet, dat ik blijf leven is leuker
)
Ja, druid is daar in super.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:25 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Ik ben een druid en ik klaag niet hoor Ik heb zelfs crappy gear en kan toch zo'n 4 mobs tegelijk aan. (Ok, gaat niet snel maar dat boeit niet, dat ik blijf leven is leuker )
Die kip heb ik ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:21 schreef magge het volgende:
[..]
Wist ik niet. Vast een fabeltje. Ik ga niet als een of andere retard 100x /Chicken doen tegen een Kip in Westfall. Al die lowbies gaan me uitlachen.:D
![]()
Nee, die is echt, ik heb em ook. Deed het ook bij Goldshire, alleen is het dat niet al te slim omdat je soms de kip niet meer terug kan vinden (of hij is vermoord). Je kan het beter bij degene naast de farm waar je het kippenvoer moet kopen doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:21 schreef magge het volgende:
[..]
Wist ik niet. Vast een fabeltje. Ik ga niet als een of andere retard 100x /Chicken doen tegen een Kip in Westfall. Al die lowbies gaan me uitlachen.:D
![]()
Ik heb die dark whelpling bij de eerste whelpling die ik ooit kilde gekregenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Welke van de drie?
Tiny Crimson Whelpling?
Tiny Emerald Whelpling?
of de Dark Whelpling?
Ja, die heb ik alledrie gefarmd.
Vooral die dark was moeilijk. Heb denk ik wel 10k+ whelplings moeten killen voordat ik hem eindelijk had
Op welke server zit jij dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Damn soms heeft Horde spelen wel een nadeel, dit beest is zo fucking mooi >_<
[[url=http://undercity.wyrihaximus.net/02.01.07.22.13.51.jpg]afbeelding][/URL]
* WyriHaximus kwijlt er lekker op losterwijl hij dekking zoekt voor tonks
Fix je site maar een keerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Skullcrusherquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
Op welke server zit jij dan?
Ik zie daar een guildnaam bij staan waar ik ook ooit eens een blauwe maandag in heb gezeten
Yeah ik ben bezig probleem is alleen wat lastiger dan ik dachtquote:
HA HA Die gaat ik lekker kaufen! En dan Transfer ik me naar jouw server aan ga ik de hele dag om je heenvliegen.. Nanananana! moet je maar geen Horde spelen sukkel!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:42 schreef WyriHaximus het volgende:
Hahaha je gaat je gang maar! Ik pak me netje wel vang je er braadje lekker op een vuurtjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:11 schreef magge het volgende:
[..]
HA HA Die gaat ik lekker kaufen! En dan Transfer ik me naar jouw server aan ga ik de hele dag om je heenvliegen.. Nanananana! moet je maar geen Horde spelen sukkel!(jk - Ik ga niet echt transferen
:D)
Lijkt me niet dat je daar info kunt vinden die je ergens anders niet krijgt. Waste of money imho.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:57 schreef Ipho het volgende:
World Of Warcraft Master Guide wilde ik kopen voor 16 euro bij bol.com
Maar staat daar ook informatie over TBC in of alleen maar het oude?
Ken ik meer dan 8000 screenshots van in totaal bijna 2GB uploaden zonder problemen? (Vind flickr zowieso niksquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:14 schreef tonks het volgende:
maak gewoone en flickr account voor je screenshots!
NEIN! No Gnome for you!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hahaha je gaat je gang maar! Ik pak me netje wel vang je er braadje lekker op een vuurtje! Altijd lekker gebrade gnome
!
Tsja dat is het risico als je gnome kiestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |