bron: batnewsquote:Balkenende prijst joker-beveiliger om zijn inzet
Den Haag - Premier Balkenende heeft tussen de formatiebesprekingen door laten weten groot respect te hebben voor een van zijn beveiligers. De premier prijst de in het nieuws gekomen 'joker-beveiliger' om zijn inzet, lef en scherpte. 'Het lijkt wel alsof hij overal ogen en oren heeft'.
De premier reageerde op vragen van de pers over het nieuws dat hij beveiligd wordt door iemand die een valse foto op zijn ID-kaart heeft gekregen. De premier moest er om lachen, zei hij: "Hahahahahahaha, hahahahahahaha".
Volgens de premier is de joker altijd in voor een grapje. Zo heeft hij een keer een nepdrol neergelegd voor het torentje: "Dat is ontzettend geestig. Als je zoals ik zo'n saai leven hebt dan is iedere kwinkslag welkom. Hij heeft ook een keer zout in mijn koffie gedaan. Toen hebben we het samen uitgeproest".
De premier zegt geen moeite te hebben met de actie van de joker. "Hij heeft sowieso een wat raar hoofd, net als ik, dus het verschil viel me eigenlijk niet op, hahahahahaaha". Balkenende schrok wel van het nieuws dat de joker al enige tijd ziek is en wenst hem via deze plek beterschap. "Misschien moet hij er even tussenuit, een paar dagen Londen ofzo", aldus de CDA-leider.
Juistquote:De premier moest er om lachen, zei hij: "Hahahahahahaha, hahahahahahaha".
© Dochter Kraijcek.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:20 schreef FJD het volgende:
Ik zou in kleine zalen beginnen.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:21 schreef arneaux het volgende:
© Dochter Kraijcek.
quote:De premier moest er om lachen, zei hij: "Whehehehehehehe, whehehehehehehe".
Vind je het zo grappig dan?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:38 schreef admiraal_anaal het volgende:godver, koffie spoot uit me neus
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |