Dat is nog pijnlijker, daar ben ik echt na 3x al mee gestopt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 12:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof je met een scheermes in je eikel snijdt?
Met tijgerbalsem?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:50 schreef JediMindTricks het volgende:
Dit is helemaal niet grappig, wel erg pijnlijk.
Heb hetzelfde meegemaakt toen ik een jaar of 16 was, en wat bij het beste hielp is het dagelijks insmeren met tijgerbalsem.
Dat helpt erg goed! Een zeer verkwikkend balsem! Succes!quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef nihilist het volgende:
[..]
Met tijgerbalsem?
helpt dat echt?, ik heb hier nog een potje staan, ik eens wat op mijn leuter smeren, kijken of dat lekker warm is.
bedankt voor de tip!!
Daarna moet je een nabehandling doen met een fijne rasp. Zachtjes heen en weer schaven over je gehele eikel. Daarna de pitjes uit een rode peper in de bloedende wondjes smeren.quote:Op donderdag 1 februari 2007 13:20 schreef nihilist het volgende:
[..]
Met tijgerbalsem?
helpt dat echt?, ik heb hier nog een potje staan, ik eens wat op mijn leuter smeren, kijken of dat lekker warm is.
bedankt voor de tip!!
water is niet slim, je had het beter met sambal kunnen afblussen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:23 schreef nihilist het volgende:
Als je nog eens zo'n tip weet!!!
Ik heb 3 uur met koud water op mijn zak zitten spoelen, ik dacht serieus dat het lekker was.
Ik heb nu nog een zakje ijsklontjes rond mijn edele delen zitten.
Nog nooit zoveel pijn gehad bij m'n noten
OMA!!quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Daarna moet je een nabehandling doen met een fijne rasp. Zachtjes heen en weer schaven over je gehele eikel. Daarna de pitjes uit een rode peper in de bloedende wondjes smeren.
Klinkt misschien smerig, maar dan werkt ie als nooit tevoren.
Tot slot om het te desinfecteren wat zout eroverheen en het geheel aftoppen met een grote schep zand.
Succes!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:23 schreef nihilist het volgende:
Als je nog eens zo'n tip weet!!!
Ik heb 3 uur met koud water op mijn zak zitten spoelen, ik dacht serieus dat het lekker was.
Ik heb nu nog een zakje ijsklontjes rond mijn edele delen zitten.
Nog nooit zoveel pijn gehad bij m'n noten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |