abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:12:47 #241
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46557964
Kill_em_all: die site werkt met een doorverwijssysteem
Kijk hier eens: http://www.anime-planet.com/animerec/50.html
En zie wat er staat bij "Als je rurouni kenshin goed vind dan vind je deze volgens ons ook goed ...".
Op die manier heb ik heel veel goede anime gezien.

Andere series de me zeer bevielen:
Angelic Layer
Ah! My Goddess
Peace Maker Kurogane
Vision of Escaflowne
Stellvia of the Universe
Fruits Basket
Nana (edit: is nog niet af trouwens).
en niet te vergeten mijn huidige theme: ELFEN LIED (zie ikoon en sig).
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:56:30 #242
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46559251
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 00:46 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik heb echt al maaaaanden geen anime meer gekeken. Heeft iemand nog wat meer recentere anime die aan te raden zijn? het nieuwste wat ik heb gezien is FMA geloof ik maar daarvoor heb ik ook best veel gemist. Ben vooral opzoek naar series die al af zijn, iedere week op een nieuwe ep wachten trek ik niet
Wat voor genre zoek je? Comedie? Actie? Romance? Wazige melige japanse shit? Dat helpt wel bij het aanraden van een serie
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  donderdag 22 februari 2007 @ 14:57:17 #243
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46559269
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef wdn het volgende:

en niet te vergeten mijn huidige theme: ELFEN LIED (zie ikoon en sig).
Lijkt een beetje veel op mijn icoon
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:01:16 #244
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46559383
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Lijkt een beetje veel op mijn icoon
VUILE DIEF
Ik heb deze via google gevonden dus alstie van jou is neem ik wel een andere. Dit oog is trouwens van Lucy en die van jou??

Wat ik zo mooi vind aan deze ikoon is dat je de emotie van de serie erin kunt terugzien (treurig).

Oh en hoe is mijn sig? Dat is de tekst van de intro
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:07:17 #245
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46559554
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:01 schreef wdn het volgende:
VUILE DIEF
Ik heb deze via google gevonden dus alstie van jou is neem ik wel een andere. Dit oog is trouwens van Lucy en die van jou??

Wat ik zo mooi vind aan deze ikoon is dat je de emotie van de serie erin kunt terugzien (treurig).

Oh en hoe is mijn sig? Dat is de tekst van de intro
Ik heb deze ook van google dus doe maar rustig. En natuurlijk is dit een van de ogen van Lucy. Ik heb die al sinds ik die serie 2 jaar geleden heb gezien opstaan omdat ik te lam ben hem te veranderen. Viel me alleen op dat jij hem ook had. IK vind het trouwens eerder een kille blik dan een treurige ^^ prachtserie is het en als je buiten het bloed kan kijken is het verhaal nog goed ook.

Oh en over je sig mijn latijn is dusdanig roestig de laatste paar dagen dat ik niet instaat ben deze te vertalen sorry
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:10:41 #246
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46559670
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef wdn het volgende:

[..]

Zolang het anime is is dat ook wel OK.
Behalve toen Lucy stierf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:17:43 #247
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46559875
Geen idee want ze moeten toch echt een vervolg maken.
SPOILER: Elfen Lied
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en de tekst van mijn sig:

The Mouth of Justice meditates wisdom And His language, the tongue is made clear.
Bless man which suffers temptation. Since, he, with striving, will have received life’s crown.
Oh Lord, Fire Divine, have mercy!
Oh, How Holy! How Serene! How Kind! How Pleasant! Oh Pure Lily!

Alleen heb ik 5 verschillende latijnse versie gevonden (schijnt nogal een populair stukje tekst te zijn?) en 100den engelse vertalingen

Over het oog. Ja 'kil' kun je het ook noemen. Alleen kil (zonder medelijden) en treurig liggen bij elkaar, he (als je treurig bent maakt het je allemaal niet meer uit wat er gebeurd=kil). Dus ik ben het ook wel me je eens Kil vanaf nu
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:27:56 #248
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46560254
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:17 schreef wdn het volgende:
Geen idee want ze moeten toch echt een vervolg maken.
SPOILER: Elfen Lied
Oh en de tekst van mijn sig:

The Mouth of Justice meditates wisdom And His language, the tongue is made clear.
Bless man which suffers temptation. Since, he, with striving, will have received life’s crown.
Oh Lord, Fire Divine, have mercy!
Oh, How Holy! How Serene! How Kind! How Pleasant! Oh Pure Lily!

Alleen heb ik 5 verschillende latijnse versie gevonden (schijnt nogal een populair stukje tekst te zijn?) en 100den engelse vertalingen

Over het oog. Ja 'kil' kun je het ook noemen. Alleen kil (zonder medelijden) en treurig liggen bij elkaar, he (als je treurig bent maakt het je allemaal niet meer uit wat er gebeurd=kil). Dus ik ben het ook wel me je eens Kil vanaf nu
Dat en bij treurig had ik verwacht dat het oog neergeslagen zou zijn, deze kijkt naar boven. Komt die tekst trouwens uit de bijbel of zo? Lijkt me niet dat ze iets latijn speciaal voor een serie gaan verzinnen.

Maaruh ken je nog meer series die een beetje creepy / horror zijn met een goed verhaal. Ik heb verder alleen monster in dat genre gezien.
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:32:35 #249
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46560428
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:27 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat en bij treurig had ik verwacht dat het oog neergeslagen zou zijn, deze kijkt naar boven. Komt die tekst trouwens uit de bijbel of zo? Lijkt me niet dat ze iets latijn speciaal voor een serie gaan verzinnen.

Maaruh ken je nog meer series die een beetje creepy / horror zijn met een goed verhaal. Ik heb verder alleen monster in dat genre gezien.
Ja is een verzameling bijbelquoten (dus niet 1 stukje tekst)

Elfen lied kan ik niet eigenlijk vergelijken met een andere serie. Er zitten teveel elementen in die het uniek (en daarom zo goed maken) Maar om anirec te quoten: http://www.anime-planet.com/animerec/693.html
Blood+ is misschien ook wel een aanrader.

13 Eps is gewoon veeeeeeeels te kort Deze serie verdient minimaal 50 eps

edit: hier wikipedia over horror+anime:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Horror_anime
  donderdag 22 februari 2007 @ 15:38:51 #250
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46560653
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 15:32 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja is een verzameling bijbelquoten (dus niet 1 stukje tekst)

Elfen lied kan ik niet eigenlijk vergelijken met een andere serie. Er zitten teveel elementen in die het uniek (en daarom zo goed maken) Maar om anirec te quoten: http://www.anime-planet.com/animerec/693.html
Blood+ is misschien ook wel een aanrader.

13 Eps is gewoon veeeeeeeels te kort Deze serie verdient minimaal 50 eps

edit: hier wikipedia over horror+anime:
http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Horror_anime
Het is maar hoe je het bekijkt ik denk dat deze serie met 50 eps dusdanig traag en mainstream was geworden dat hij niet meer uniek was. Het gaat er juist om dat alles een beetje vaag blijft en je er bij moet nadenken. Voor simpele buien zijn er weer andere series ^^. En soms kijk ik graag geweldadige horror. Berserk is ook erg goed maar die heeft een dusdanig ruk einde dat dat het een beetje verpest.

Zelf kijk ik erg graag van die simpele compies met enorm platte karakters als full metal panic. Series met een extreem goed verhaal die ook nog eens geweldig in elkaar zitten zijn zeldzaam. Zelf was ik erg te spreken over last exile maar die hebben er niet zo geweldig veel gezien.

Oh en bedankt ik zal eens kijken, valt me op dat ik al te veel van de series uit die lijst gezien heb
pi_46562045
Gungrave is 'n toffe serie met een tof verhaal die ook nog eens goed in elkaar zit.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_46562350
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:46 schreef Kroekroek het volgende:
[afbeelding]

Anime is tof
hihi Black Cat hè, erg creatief, dankjewel!
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
1000 posts!

wauw
jaja, met deze snelheid storm ik vlak voor m'n dood nog de top 500 binnen (hopende dat iedereen uit de top 2500 niet meer op het forum verschijnt).
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef mschol het volgende:

[..]

2 jaar pas?
1000 posts pas?

3 jaar 2 maanden hier
met 17000 posts

maarrre, feli he
96,732% van mijn posts bestaan uit meer dan 2 hele zinnen en hebben nog inhoud ook.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 10:34 schreef RipCore het volgende:
1000 posts in 2 jaar. Feli und so.

Ik heb er 1119 sinds zondag 6 april 2003.
ik haal je in!

Verder iedereen bedankt enzo, Orealo ook. Jij kijkt ook een beetje weinig animé hè, de laatste tijd. Gôh, wat gek. Maar je keek jullie keken wel dorama's toch. Misschien moet je eens een romantische animé film opzetten ofzo, om weer een beetje terug te komen.

Elfen Lied Brings back memories. Alweer zo lang geleden. Mijn tweede serie geloof ik, na Hajime no Ippo.
pi_46562476
ben bijna bij tonagura 13 beland. alleen nog niet te vinden van ryo.

eigenlijk waren de drie eerste eps het leukste
pi_46562941
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef outcast_within het volgende:
ben bijna bij tonagura 13 beland. alleen nog niet te vinden van ryo.

eigenlijk waren de drie eerste eps het leukste
moet toegeven vind het nu ook wel opeens zwaar veranderd van sfeer

eerste paar eps grappig leuk dan beetje simpele uittochtjes en van goh teacher blabla...dan opeens dramatisch verandert en is het andersom qua leuk vinden meer... en nu opeens zon vage geval qua cliffhanger

ze zijn btw erg traag met uitbrengen, dunno waaraan ligt maar de serie loopt al sinds eps 6 ofzo niet geleidelijk meer
  donderdag 22 februari 2007 @ 17:27:08 #255
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_46564618
ja klopt..Tonagura is ineens de laatste 3 eps serieus geworden..
dat maakt het niet minder leuk trouwens!! kom maar op met 13!!
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_46570475
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Wat voor genre zoek je? Comedie? Actie? Romance? Wazige melige japanse shit? Dat helpt wel bij het aanraden van een serie
Ik vind alles leuk het enige waar ik echt niks mee heb is sport anime, dat is gewoon gaar. Maar voor de rest heb ik in elk genre wel wat gezien en vind het allemaal wel leuk. Zolang je het maar afwisselt af en toe.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:22:01 #257
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_46570646
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Ik vind alles leuk het enige waar ik echt niks mee heb is sport anime, dat is gewoon gaar. Maar voor de rest heb ik in elk genre wel wat gezien en vind het allemaal wel leuk. Zolang je het maar afwisselt af en toe.
black lagoon is ook leuk
en beide seizoenen zijn al afgelopen hoor
pi_46570870
quote:

[..]

Ergo Proxy
NHK
Eureka 7

Om er maar een paar te noemen.
  donderdag 22 februari 2007 @ 20:35:06 #259
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46571276
quote:

[..]

Zoals ik iedereen bij deze aan raad, raad ik je last exile af. 26 afleveringen maar wat een serie en het ziet er prachtig uit. Zelf ben ik erg grote fan van full metal panic ook maar aan je picture te zien hoef ik daar niet mee aan te komen.
En als je het nog niet gezien hebt, is wel al oud, great teacher onizuka.
pi_46571460
Damn al die 3 de anime die je opnoemt heb ik ook al gezien

@torn en kabuto: Ik zal er eens naar kijken
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_46571919
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Zoals ik iedereen bij deze aan raad, raad ik je last exile af. 26 afleveringen maar wat een serie en het ziet er prachtig uit. Zelf ben ik erg grote fan van full metal panic ook maar aan je picture te zien hoef ik daar niet mee aan te komen.
En als je het nog niet gezien hebt, is wel al oud, great teacher onizuka.
last exile is een prima keuze. Het is 1 van de betere series die ik gezien heb. En vooral alle artwork ziet er echt geweldig uit, Ik was zo te spreken over murata's stijl dat ik z'n artbook heb gekocht en dat was 1 van de beste aankopen die ik gedaan heb
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_46576748
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 17:27 schreef Sk00p het volgende:
ja klopt..Tonagura is ineens de laatste 3 eps serieus geworden..
dat maakt het niet minder leuk trouwens!! kom maar op met 13!!
Nog niet uit dan?

damn daarom vond ik niks.

op google wel al iemand gevonden over het einde.
SPOILER: tonagura-b
  vrijdag 23 februari 2007 @ 08:57:49 #263
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_46585454
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef zquing het volgende:

[..]

last exile is een prima keuze. Het is 1 van de betere series die ik gezien heb. En vooral alle artwork ziet er echt geweldig uit, Ik was zo te spreken over murata's stijl dat ik z'n artbook heb gekocht en dat was 1 van de beste aankopen die ik gedaan heb
Waar is dat artbook ergens te krijgen of is die niet meer te koop? Hier ben ik wel geintereseerd in ^^.
pi_46585835
http://cgi.ebay.com/Range(...)ash=item140088145320
dit is ook wat ik er ongeveer voor heb betaald in euro's, hij is wel duur maar dan heb je ook wat. Het is niet zomaar een artbook. Het zit echt goed in elkaar
  vrijdag 23 februari 2007 @ 09:29:14 #265
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_46585984
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 22:24 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Nog niet uit dan?

damn daarom vond ik niks.

op google wel al iemand gevonden over het einde.
SPOILER: tonagura-b
nope..
ik hou altijd fansub.tv in de gaten..
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_46640380
waarom duurt 't translaten van NANA altijd zo lang -_-'' ik wil edcht weten wat er met haar gaat gebeuren
  zaterdag 24 februari 2007 @ 23:16:09 #267
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_46640702
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef zquing het volgende:
waarom duurt 't translaten van NANA altijd zo lang -_-'' ik wil edcht weten wat er met haar gaat gebeuren
Eensch is met zquing.

Deel 35 is nu niet echt een mooi deel om lang te moeten wachten op een vervolg
  zondag 25 februari 2007 @ 00:23:34 #268
122997 zquing
Drama Junk
pi_46643068
SPOILER
pi_46643485
quote:
Op vrijdag 23 februari 2007 09:29 schreef Sk00p het volgende:

[..]

nope..
ik hou altijd fansub.tv in de gaten..
hier idioot-updates.com
en ik-hou-van-anime.com

zondag 25 februari 2007 @ 03:24:53 #270
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_46646037
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef zquing het volgende:
Inderdaad... Al heb ik al een klein beetje spoilers gelezen omdat ik niet kon wachten. Dus ik heb een globaal idee wat er tussen Hachi en Takumi gaat gebeuren.
The Light Is Leaving Us All
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')