hihi Black Cat hè, erg creatief, dankjewel!quote:
jaja, met deze snelheid storm ik vlak voor m'n dood nog de top 500 binnen (hopende dat iedereen uit de top 2500 niet meer op het forum verschijnt).quote:
96,732% van mijn posts bestaan uit meer dan 2 hele zinnen en hebben nog inhoud ook.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:51 schreef mschol het volgende:
[..]
2 jaar pas?
1000 posts pas?
3 jaar 2 maanden hier
met 17000 posts
maarrre, feli he![]()
ik haal je in!quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:34 schreef RipCore het volgende:
1000 posts in 2 jaar.Feli und so.
Ik heb er 1119 sinds zondag 6 april 2003.
moet toegeven vind het nu ook wel opeens zwaar veranderd van sfeerquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:29 schreef outcast_within het volgende:
ben bijna bij tonagura 13 beland. alleen nog niet te vinden van ryo.
eigenlijk waren de drie eerste eps het leukste
Ik vind alles leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat voor genre zoek je? Comedie? Actie? Romance? Wazige melige japanse shit? Dat helpt wel bij het aanraden van een serie
black lagoon is ook leukquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik vind alles leukhet enige waar ik echt niks mee heb is sport anime, dat is gewoon gaar. Maar voor de rest heb ik in elk genre wel wat gezien en vind het allemaal wel leuk. Zolang je het maar afwisselt af en toe.
Ergo Proxyquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik vind alles leukhet enige waar ik echt niks mee heb is sport anime, dat is gewoon gaar. Maar voor de rest heb ik in elk genre wel wat gezien en vind het allemaal wel leuk. Zolang je het maar afwisselt af en toe.
Zoals ik iedereen bij deze aan raad, raad ik je last exile af. 26 afleveringen maar wat een serie en het ziet er prachtig uit. Zelf ben ik erg grote fan van full metal panic ook maar aan je picture te zien hoef ik daar niet mee aan te komen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:17 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
last exile is een prima keuze. Het is 1 van de betere series die ik gezien heb. En vooral alle artwork ziet er echt geweldig uit, Ik was zo te spreken over murata's stijl dat ik z'n artbook heb gekocht en dat was 1 van de beste aankopen die ik gedaan hebquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Zoals ik iedereen bij deze aan raad, raad ik je last exile af. 26 afleveringen maar wat een serie en het ziet er prachtig uit. Zelf ben ik erg grote fan van full metal panic ook maar aan je picture te zien hoef ik daar niet mee aan te komen.
En als je het nog niet gezien hebt, is wel al oud, great teacher onizuka.
Nog niet uit dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:27 schreef Sk00p het volgende:
ja klopt..Tonagura is ineens de laatste 3 eps serieus geworden..
dat maakt het niet minder leuk trouwens!!kom maar op met 13!!
SPOILER: tonagura-bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is dat artbook ergens te krijgen of is die niet meer te koop? Hier ben ik wel geintereseerd in ^^.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:51 schreef zquing het volgende:
[..]
last exile is een prima keuze. Het is 1 van de betere series die ik gezien heb. En vooral alle artwork ziet er echt geweldig uit, Ik was zo te spreken over murata's stijl dat ik z'n artbook heb gekocht en dat was 1 van de beste aankopen die ik gedaan heb
quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:24 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nog niet uit dan?
damn daarom vond ik niks.
op google wel al iemand gevonden over het einde.nope..SPOILER: tonagura-bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou altijd fansub.tv in de gaten..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
Eensch is met zquing.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef zquing het volgende:
waarom duurt 't translaten van NANA altijd zo lang -_-'' ik wil edcht weten wat er met haar gaat gebeuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
hier idioot-updates.comquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:29 schreef Sk00p het volgende:
[..]
nope..
ik hou altijd fansub.tv in de gaten..
Inderdaad... Al heb ik al een klein beetje spoilers gelezen omdat ik niet kon wachten. Dus ik heb een globaal idee wat er tussen Hachi en Takumi gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:07 schreef zquing het volgende:
waarom duurt 't translaten van NANA altijd zo lang -_-'' ik wil edcht weten wat er met haar gaat gebeuren
was dat grappig bedoeld ?quote:Op zondag 25 februari 2007 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hier idioot-updates.com
en ik-hou-van-anime.com
![]()
Demmit dan ga ik maar speculeren als die ep 13 van tonagura niet uitkomt.quote:Op zondag 25 februari 2007 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
hier idioot-updates.com
en ik-hou-van-anime.com
![]()
precies mijn gedachtequote:Op zondag 25 februari 2007 15:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Demmit dan ga ik maar speculeren als die ep 13 van tonagura niet uitkomt.
1. Kerel verhuist. Zij geeft kerel de brief. zal je niet vergeten en geen perverse dingen meer doen he
2. Kerel houd het netjes zijn voor gezien en begint iets met de vriendin
3. Geen verhuizing, totale ommezwaai van het meisje en kerel kan zichzelf weer zijn
3a. Leraar krijgt iets met oudere zus.
de hele serie was redelijk voorspelbaarquote:Op zondag 25 februari 2007 15:32 schreef Sk00p het volgende:
[..]
precies mijn gedachte![]()
heel voorspelbaar denk ik..
gelijk heb je!!quote:Op zondag 25 februari 2007 15:33 schreef mschol het volgende:
[..]
de hele serie was redelijk voorspelbaar
quote:Op zondag 25 februari 2007 15:40 schreef Sk00p het volgende:
[..]
gelijk heb je!!
maar het was de moeite waard![]()
SPOILER: Tonagura!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op zondag 25 februari 2007 16:45 schreef Sk00p het volgende:Nou wat grappig, ze zou zich dik moeten schamenSPOILER: Tonagura!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat ze dat aspect van em was vergeten, ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen tegen hem in de laatste ep..quote:Op zondag 25 februari 2007 22:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Nou wat grappig, ze zou zich dik moeten schamen
Sorry het spijt me, neem me.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
dat ze dat aspect van em was vergeten, ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen tegen hem in de laatste ep..
quote:Op maandag 26 februari 2007 08:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Sorry het spijt me, neem me.
Droog..quote:Op maandag 26 februari 2007 08:20 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Sorry het spijt me, neem me.
denk het ook ja..quote:Op maandag 26 februari 2007 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat daar wel op neerkomt, et zal er alleen wat genuanceerder uitkomen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those unforgettable days, for them I live"
bob heeft een vriendinquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:25 schreef zquing het volgende:
waarom is 't zo stil hier?
Ik ben kwaad op je vanwege je vorige postquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:25 schreef zquing het volgende:
waarom is 't zo stil hier?
Of je zet een anime dating site op, zodat alles binnen de groep blijft, zogezegd.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zal ieder hier één voor één vertrekken..![]()
uhmmm tjaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:53 schreef RipCore het volgende:
[..]
Of je zet een anime dating site op, zodat alles binnen de groep blijft, zogezegd.![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
uhmmm tja
moeten er wat meer vrouwen/meiden komen denk ik zo![]()
Hangt ervan af..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
uhmmm tja
moeten er wat meer vrouwen/meiden komen denk ik zo![]()
Je hebt een hoge verwerkingscapaciteit?quote:
Dat ook.. dat ook..quote:Op woensdag 28 februari 2007 18:18 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je hebt een hoge verwerkingscapaciteit?![]()
oeh oeh nana? tonagura?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:14 schreef wdn het volgende:
Wat heb ik een hekel aan anime waar nog episodes van moeten uitkomen en de laatste episode nogal indringend was
Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |