wat wil je weten?:Pquote:
kijk eens in je PM boxquote:Op donderdag 15 februari 2007 20:34 schreef wdn het volgende:
Geee de 24 delen van nana zijn met spaanse subtitels
zucht.
Enige langlopende serie die ik verder nog volg is D.Gray-Man en deze wordt wekelijks gereleased.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:36 schreef wdn het volgende:
Zijn er nog meer series met langlopende verhalen die nu wekelijks uitkomen? Ik kan altijd meer gebruiken
Try busou renkin anders een andere serie die ik erg kan waarderen enzoquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Enige langlopende serie die ik verder nog volg is D.Gray-Man en deze wordt wekelijks gereleased.
Verder volg ik ook Gintama, alleen is Shinsen niet echt snel met het uitbrengen van eps daar van.![]()
Busou Renkin volg ik ook al sinds ep 1. Alleen noem ik dat geen langlopende serie.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:29 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Try busou renkin anders een andere serie die ik erg kan waarderen enzo
Die staat nog op mijn te downloaden lijstje. Eerst nog wat andere series wegwerken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:35 schreef Bura het volgende:
Ik kan jullie ook wel Jigoku Shoujo aanraden, het heeft zelfs een vervolg (waar volgens mij nog wekelijks nieuwe afleveringen van uitkomen).
Het gaat over een website die je alleen na middernacht kan bezoeken. Op die site kan je een naam invullen van iemand waar je een hekel aan hebt. Als je dat eenmaal hebt gedaan krijg je een soort pop van stro met daarom een rood lintje van de Jigoku Shouji (Hell Girl). Als je dat lintje van de pop aftrekt wordt die persoon waarvan je de naam hebt ingevuld per direct naar de Hel gestuurd (na een marteling natuurlijk). Een klein nadeel; na je eigen dood ga je gezellig ook naar de Hel. Elke aflevering gaat dus over een andere situatie.
Er is overigens ook een live action drama.
Eindelijk goede subs dus? PM mij even een linkje, Jordy.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
SARS en Mischicorp hebben samen het eerste deel van de Death Note film (Live-action) uitgebracht...
Dat klinkt goedquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:35 schreef Bura het volgende:
Ik kan jullie ook wel Jigoku Shoujo aanraden, het heeft zelfs een vervolg (waar volgens mij nog wekelijks nieuwe afleveringen van uitkomen).
Het gaat over een website die je alleen na middernacht kan bezoeken. Op die site kan je een naam invullen van iemand waar je een hekel aan hebt. Als je dat eenmaal hebt gedaan krijg je een soort pop van stro met daarom een rood lintje van de Jigoku Shoujo (Hell Girl). Als je dat lintje van de pop aftrekt wordt die persoon waarvan je de naam hebt ingevuld per direct naar de Hel gestuurd (na een marteling natuurlijk). Een klein nadeel; na je eigen dood ga je gezellig ook naar de Hel. Elke aflevering gaat dus over een andere situatie.
Er is overigens ook een live action drama.
zelfde soort probleem heb ik met sumomo momomoquote:Op zondag 18 februari 2007 14:03 schreef VeX- het volgende:
Hoe kan je h264 encoded releases bekijken? Ik gebruik VLC en TCPMP, maar het beeld stottert en skipt vaak.
Ik heb de ffdshow codec en Haali Media Splitter geinstalleerd, maar dat helpt niet. Ik heb een P4 1500 mhz en 256 mb geheugen, dus hij zou moeten werken. Voordat ze met h254 gingen werken deed alles het nog prima. Nu kan ik geen One Piece afleveringen meer bekijken. :x
zo erg vind ik takumi niet, hij had het wat subtieler kunnen aanpakken maar bolgens mij houdt hij wel van haar, al is 't niet zo veel als Nobuquote:Op zondag 18 februari 2007 04:02 schreef Zeitgeist het volgende:
grr.. Vandaag 31-35 van NANA gezien.. Was niet goed voor mijn humeur.. *wil Takumi neerslaan*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |