De externe hd's zijn in de aanbieding bij mediamarktquote:Op maandag 5 februari 2007 19:33 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zit ik met 3 problemen:
1 met primary HD is dood aan et gaan, dus er mag zo minmogelijk opstaan..
2 met 160GB externe HD is vol
3 dvd's branden doe ik met een bepaalde volgorde (zodat ik dit makkelijk kan catalogiseren)
komt gelijk het 4de probleem: geen geldquote:Op dinsdag 6 februari 2007 06:24 schreef wdn het volgende:
[..]
De externe hd's zijn in de aanbieding bij mediamarkt
Beetje problemen achter houden hmmm?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 07:31 schreef mschol het volgende:
[..]
komt gelijk het 4de probleem: geen geld
Keroro Gunsou is wel te vinden. Goed zoekenquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:25 schreef uppie83 het volgende:
[..]
ShOg: Shin Chan the Movieen Keroro Gunsou (ofzoiets) met die groene kikker <-- heb ik nergens kunnen vinden
Niet op Youtube, iig...quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:57 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/967(...)_te_respecteren.html
betekent dat dat er geen fansubs meer gepost mogen worden ??
Ik meen toch echt dat zolang er geen licentie is afgegeven voor een anime om buiten Japan te worden uitgebracht het verspreiden van die anime legaal is. De sub kent een eigen licentie trouwens maar is nagenoeg altijd vrij om te gebruiken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Niet op Youtube, iig...
Hier op Fok! zijn we al redelijk strikt met fansubs... Hoewel we er wel naar verwijzen, geven we geen directe links naar fansub- of torrentsites.
Zoals in de OP staat beschreven, zijn fansubs strikt gesproken illegaal. Het copyright van Japanse uitgevers wordt geschonden, alleen tegelijkertijd wordt er ook veel reclame voor hun series gemaakt, waardoor ze een betere kans hebben om de serie te verkopen in Amerika. Fansubs worden dus vaak gedoogd en momenteel is de relatie tussen Japanse uitgevers en fansubbers nog goed te noemen.
<..>
doe eens creatief met google voor de url...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:32 schreef rakotto het volgende:
Ik ken de url niet van muffin.Wat heeft hij te bieden?
Anyway, zolang de anime serie niet gelicensed is buiten Japan, dan kunnen er gewoon fansubs komen.
waar zoek je naar op muffin? juist animequote:
'k heb hem maar even een PM gestuurd... straks komt Mike nog langs om ons verwijtend aan te kijken...quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waar zoek je naar op muffin? juist anime
als je het dan nog niet snapt moet je maar eff mailen
en nog vind ik et krom...quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:36 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb hem maar even een PM gestuurd... straks komt Mike nog langs om ons verwijtend aan te kijken...
Mina wortel meisje? bestaat die anime ook echt?quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha de anime waaar onze vriend uit Densha Otoko zo gek op is wordt gesubd xD
anime heet getsuman to Heiki Mina en is te vinden op de bekende kanalen (japanse woord voor Idioot + een woord invoeren op google)
Hij wordt door Megami van ondertiteling voorzien... Zeg dat dan gewoon...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
haha de anime waaar onze vriend uit Densha Otoko zo gek op is wordt gesubd xD
anime heet getsuman to Heiki Mina en is te vinden op de bekende kanalen (japanse woord voor Idioot + een woord invoeren op google)
Ja, gisteren al. Alleen Kuro-Hana heeft op dit moment ep 17 gesubbed. De andere fansubs zullen vandaag of morgen wel komen met ep 17.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef rakotto het volgende:
Death Note 17 al uit?
jep... door kurohana.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef rakotto het volgende:
Death Note 17 al uit?
yup subs verzorgd door Kuro-Hanaquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:21 schreef rakotto het volgende:
Death Note 17 al uit?
yup, sinds vandaaag wel in fansubland althans lolquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mina wortel meisje? bestaat die anime ook echt?
quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:30 schreef rakotto het volgende:
Op isohunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Non-EnglishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(kuro-hana)Death Note 17(6B16297F).avi
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
Misschien komt dat omdat het een Japanse serie is? Maar Kuro-Hana subt wel in het Engels, hoor...quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:15 schreef rakotto het volgende:
[..]
Non-English
(kuro-hana)Death Note 17(6B16297F).avi
![]()
Torrents zijn niet de enige optie als je toch je series wilt volgen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:52 schreef RipCore het volgende:
Het wordt denk ik streamend mijn tv/anime series volgen. Kutkwaliteit, net als de router waar ik nou op zit zeg maar. Torrents werken hier niet en als je downloads van 20 kb/s hebt, mag je een feestje geven met Sangria en al.
Spanje![]()
Afstuderen in Spanje![]()
Uitgaan in Spanje![]()
Downloaden in Spanje![]()
Je loopt achter.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:43 schreef Crashcat het volgende:
IK WIL MEER TOKKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Rokujou![]()
TOKKOquote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:43 schreef Crashcat het volgende:
IK WIL MEER TOKKO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Rokujou![]()
Ik heb nog steeds niet meer verder gekeken dan aflevering 20 weet je?quote:Op zondag 11 februari 2007 19:10 schreef zquing het volgende:
zo te zien is er een nieuwe nana uit, w0000t, kan ik eindelijk zien hoe 't verder gaat met hachi
Vanaf deel 3 wordt de reeks pas goed. Als ze nou een Naruto RPG in Europa zouden uitbrengen dan was het weer een ander verhaal geweest.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:09 schreef Qunix het volgende:
Check:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=147727
Naruto voor de PS2 @ Bart Smit....
Ik heb niet alle Naruto games gespeeld, maar over het algemeen vind ik de DBZ games leuker.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:48 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Vanaf deel 3 wordt de reeks pas goed. Als ze nou een Naruto RPG in Europa zouden uitbrengen dan was het weer een ander verhaal geweest.![]()
Het spel in bovenstaande link heeft maar 12 speelbare characters als je alles unlocked hebt. Ik denk dat het speelplezier er dan snel af is.
tis altijd nog beter dan niks krijgen ._.;;;;quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
--edit--
mnjha zou zie ik em wel, lullig als je em krijgt
ecchi, humor, schoolgirls, harem uhu check check check checkquote:Op woensdag 14 februari 2007 22:17 schreef mschol het volgende:
Maburaho
iedereen heeft magische krachten, die je in je hele leven een x aantal keer kan gebruiken.
de hoofdpersoon is een jongen, Kazuki Shikimori, die zijn magie maximaal 8x kan gebruiken voordattie in stof op gaat. Op de school waar hij zit ,Aoi Academy; een school voor elite magiers, is dit belachelijk weinig.
hijs op school redelijk populair bij 3 dames die op maar 1 ding uit zijn:
Z'n genen, hij heeft het bloed van de meest machtige magiers in zich...
dus een kind van hem levert een goed sterk kind op, ware het niet dat hij het niet kan laten om de meiden met hun problemen te helpen (met magie dus)..
net eerste episode gezien en zag er aardig uit, mijn soort serie in iedergeval
denk dat zo een beetje alle ecchi series hier wel goed in de smaak vallen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 23:43 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ecchi, humor, schoolgirls, harem uhu check check check check
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nana is een goede serie om verslaafd aan te zijnquote:Op donderdag 15 februari 2007 06:26 schreef Zeitgeist het volgende:
*Zeitgeist is sinds vrijdag verslaafd aan NANA* *Ep 17-21 download momenteel.* De Live Action is ook cool
http://www.youtube.com/watch?v=7ibTM61T-kM <--- erg mooi nummerquote:Op donderdag 15 februari 2007 06:26 schreef Zeitgeist het volgende:
*Zeitgeist is sinds vrijdag verslaafd aan NANA* *Ep 17-21 download momenteel.* De Live Action is ook cool
Indeedquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7ibTM61T-kM <--- erg mooi nummer
mee eens!!quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7ibTM61T-kM <--- erg mooi nummer
Ik heb helemaal niets met dat soort series, maar het valt me wel op dat veel mensen in dit topic dat soort series helemaal het einde vinden. Ieder zijn eigen smaak natuurlijk.quote:Op donderdag 15 februari 2007 05:48 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
denk dat zo een beetje alle ecchi series hier wel goed in de smaak vallen.
ach kan een goede ecchi serie wel waarderen hoor, paar vrienden erbij met wat frituur en bierquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:31 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met dat soort series, maar het valt me wel op dat veel mensen in dit topic dat soort series helemaal het einde vinden. Ieder zijn eigen smaak natuurlijk.![]()
quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:35 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
ach kan een goede ecchi serie wel waarderen hoor, paar vrienden erbij met wat frituur en bier
je gaat toch niet daadwerkelijk nana in rm kijken? Dat kan je mn favo serie van 't moment niet aandoen, hup ga snel de H264's downen. Rm doet nana geen eer aan.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:19 schreef wdn het volgende:
nana heb ik binnen in rm formaat maar ik heb nog geen rm-player
*wil ook nana fan worden*
Die h264 is ook al aan het downloaden maar ging niet zo snelquote:Op donderdag 15 februari 2007 16:30 schreef zquing het volgende:
[..]
je gaat toch niet daadwerkelijk nana in rm kijken? Dat kan je mn favo serie van 't moment niet aandoen, hup ga snel de H264's downen. Rm doet nana geen eer aan.
Over dat liedje, ik vond die broken rose toch eigenlijk net wat leuker dan deze
maar de h264 releases zien er gewoon beter uit dan de xvid releasesquote:Op donderdag 15 februari 2007 17:40 schreef koffiegast het volgende:
gewoon de xvid downloade zoals ik
Ja, maar dan wel met een apparaat dat h264 goed kan weergeven.quote:Op donderdag 15 februari 2007 17:44 schreef zquing het volgende:
[..]
maar de h264 releases zien er gewoon beter uit dan de xvid releases
op een 19" monitor zie ik et verschil alquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, maar dan wel met een apparaat dat h264 goed kan weergeven.
Op een 15" hoef je echt niet iets in h264 te tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |